בסוף ספטמבר חתמו יו"ר הרשות השנייה ומנכ"ל הרשות עם יושבי ראש ומנכ"לי איגודי המפרסמים וחברות הפרסום על עקרונות התו האתי. בו בזמן נערכו הדרכות לחברות הפרסום ולמפרסמים שבהם הציגה הרשות השנייה לעובדים העוסקים בסוגיות הקשורות לפרסומות את עקרונות התו.
המפרסמים שקיבלו עד עתה את התו האתי הם: בנק הפועלים, מפעל הפיס, בזק בינלאומי, HOT, סנו, חברת חשמל, H&O, מכבי שירותי בריאות, שירותי בריאות כללית, יורוקום תקשורת סלולרית, ביטוח ישיר, אס סי ג'ונסון, סולגוד, מקפת חדשה, דפי זהב, מקדונלד'ס, לוריאל, טמבור, תמי 4, פסיפיק יבואני מכוניות (ניסאן), קרסו- מפיצי מכוניות (רנו), האגודה למלחמה בסרטן, סלטי צבר, הנקל סוד, קידום, GSK גלסקט סמית' קליין.
חברות הפרסום שקיבלו את התו עד עתה הן: שלמור רבנון עמיחי, גליקמן נטלר סמסונוב, אדלר חומסקי ורשבסקי, יהושע TBWA, טמיר כהן JWT, גלר נסיס, יורו ת"א (צרפתי), ערמוני, ג. יפית.
"התו האתי" מעניק לפרסומאים למפרסמים פטור מהצורך להעביר לאישור מראש של הרשות השנייה את התשדירים שהם מבקשים לשדר, לרבות בנושאים שכיום מחויבים באישור מוקדם (תשדירים שבהם מופיעים ילדים או בני נוער או הפונים לילדים ובני נוער; תשדירים העוסקים בבריאות; תשדירים שקיים חשש, כי יש בהם ביטויים (ויזואליים ומילוליים), מסרים או תכנים של מין או רמיזה מינית, אלימות, אכזריות או גזענות, או שקיים חשש, כי יש בהם משום פגיעה בטעם הטוב, בכבודו של אדם או ברגשות הציבור). משרדי הפרסום שיש להם תו אתי יעבירו מעתה את הפרסומות ישירות לאישור הזכיינים.
אילת מצגר, מנכ"ל בפועל הרשות השנייה, בירכה על כך ש"יש הרבה גורמים חשובים בקרב המפרסמים והפרסומאים שלקחו על עצמם את האחריות הציבורית הכרוכה בתו האתי. זהו שלב משמעותי בתהליך של יצירת רגולציה משותפת של הרשות עם שוק הפרסום. אני בטוחה שככל שהתהליך יתקדם בהצלחה יצטרפו גורמים נוספים מקרב משרדי הפרסום והמפרסמים. התגייסות משרדי הפרסום לתהליך וחתימתם על התו האתי ייתר תהליך של חקיקה ראשית בנושא האתיקה בפרסום, ויעיד על הצלחת המדריך האתי והרגולציה המשותפת של השוק והרגולטור".