|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

להתאהב בשקט

השבוע צפויים אירועים גורליים לפני ליקוי החמה, שיקבלו תפנית בלתי צפויה הסכם הפסקת האש עם חמאס צפוי לעבור עוד שינויים רבים, אך יש הבנות המאפשרות סטטוס קוו ואובמה? ירח הדבש עם האמריקנים, שהתאהבו בשקט שלו, ייגמר מוקדם מהצפוי כשלא יצליח לבצע את השינויים שהבטיח בכלכלה תחזית אסטרולוגית שבועית
23/01/2009  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

בתאריך 21.01 וונוס הייתה בצמידות לאורנוס, כוכב מארס במנעד חיובי לוונוס, והסאטורן במולות לוונוס. השפעתם של כל אלה יחדיו הבטיחה התפתחויות דינמיות במערכות יחסים בין התאריכים 20.01-24.01. ימים אלה מלווים במתח מיני שקיים באוויר, ויוצר סיטואציות חדשות בין חברים ואוהבים.

השבוע, עד לליקוי החמה שיתרחש בתאריך 26.01, רצוי לא לקבל החלטות משמעותיות. במהלך הימים הקרובים תוכלו לחשוף מידע שיעזור לכם בתהליך קבלת החלטות טובות יותר בהמשך. השמש בצמידות לכוכב יופיטר בתאריך 24.01.09 היבט שיהיה גם בזמן ליקוי החמה, גורם להגדיל ואף לנפח ציפיות ולהוציא דברים מפרופורציה, בעיקר ברמה האינטלקטואלית. נסו להתמקד ולמתן את נקודת המוצא בצורה יותר מאוזנת. אירועים המתרחשים בסמיכות לליקוי חשובים יותר מבדרך כלל. אלה המתרחשים בשבוע שלפני הליקוי יקבלו תפנית לא צפויה ואלה המתרחשים אחרי הליקוי, החשיבות נשארת, אבל האופי הגורלי נעלם.

הליקוי הוא גם מולד ירח המביא להתחלות חדשות. ההיבט בין היופיטר והאסטרואיד יונו מביאים התחלות חיוביות ומקסימות לכל אחד. זהו מבנה חיובי לשותפויות מכל הסוגים והוא גם מאפשר התפתחויות משמעותיות בהליכים פורמאליים, בעיקר בכל הקשור לזכויות האדם.

שינויים המתרחשים בימים אלה הם חשובים מאוד. כוכב אורנוס במנעד לאסטרואיד ווסטה בתאריך 27.01, יביא כמה הפתעות שעלולות לגרום להלם. נושא מקורות הפנסיה שוב עולה על השולחן, ואולי אף מדובר בשינויים הקשורים לביטוח הלאומי.

בתאריך 26.01.09 מולד הירח במעלה 6.30 במזל דלי, הוא ליקוי חמה. הליקוי בחסות היופיטר בריבוע לאסטרואיד ווסטה, מבנה ש"מדליק" את הליקוי שהיה בתאריך 01.08.08 במזל אריה, כך שהרבה נושאים שעלו על הפרק בקיץ האחרון יחזרו ויופיעו שוב כעת.

23.01 הירח בטל מה-22.01 בשעה 18:25 ועד הבוקר בשעה 08:19 בבוקר. הוונוס בצמידות לאורנוס, לצד מארס במנעד חיובי לאורנוס. אלה ביחד מאפיינים מערכות יחסים ומצביעים על שיתופי פעולה עם אנשים. ברמה האישית, קיים רצון לארח אנשים, להצטרף לסדנה, לשמוע הרצאה או לצאת למסיבה.

24.01 השמש וכוכב יופיטר נפגשים. שני אלה משמחים זה את זה, ואלו מכם שנולדו ביום הזה או קרוב אליו ירגישו גם את השפעתו של היופיטר לאורך השנה. גם בני מזל תאומים ומאזניים שנולדו בימים הראשונים של המזל ייהנו היום מהיופיטר. הרצון לחלוק רעיונות עם חברים וחשיבה פילוסופית מאפיינים את היום, אך אפשר שאלו יהיו גם סתם שיחות חברתיות, שאופיין עליז ושמח.

למרות שזה יום שבת, יעלו הרבה דיונים על נושאי כלכלה לצד נושאים חברתיים וסוציאליים. אלה נושאים המעסיקים את העולם כולו, אבל הם קיימים גם ברמה האישית, כך שיתכן ונושא התקציב המשפחתי מעסיק אתכם יותר. הכוכבים וונוס אורנוס מול הסאטורן בפעולה הדדית ויתכנו סימני שאלה אישיים ביחס למערכת יחסים או שותפויות ה"מייבשים" את המקורות שלנו או תומכים בנו. סימני שאלה יעלו בנוגע לדרך בה אנחנו מוציאים את כספנו, כמו גם חיפוש אחר הדרך לתקן את המצב.

25.01 הירח בטל משעה 11:09 עד 20:58 בערב. אפשר לעשות עסקות מהירות וחכמות בתחומים אינטלקטואלים. אף על-פי כן, כל עסקה שיש בה חתימה העדיפו לדחות עד אחרי התאריך 07.02. היום ניתן לקחת את הרגשות ולהפוך אותם למילים. תרגישו בעננים, הרגשות חזקים, אבל השליטה מביאה לתוצאות מספקות.

26.01 היום ליקוי חמה. המשמעות היא סיום פרק או פרקים של מצבים והתחלות חדשות. זה יום בו יש לשחרר את מה שהיה, בעיקר את אותם ליקויים שאתם מזהים מתוך מודעות, כדי לתת מקום לפוטנציאל חדש. כל אחד צריך לבחון היכן הליקוי בהורוסקופ שלו כדי להבין מה יש להזיז, להחליף או לחדש בחייו.

27.01 הירח בטל משעה 19:14 עד למחרת בשעה 08:13. כוכב מרקורי בנסיגה בצמידות לכוכב מארס במזל גדי. זהו יום בו עוברים על התוכניות והפרויקטים, מתוך רצון להבטיח שלא תחזרו על אותן המחשבות והפעולות שאינן עושות את העבודה. אם יש שיגרה שעובדת כבר, אז יש גם תועלת המגיעה ממצב שהוא קבוע.

28.01 יום בו הרגשות נעים לכאן ולכאן, וזה ילווה אתכם כמה ימים. קשה לקבל החלטות, אבל אפשר להיעזר באינטואיציה. אלה ימים שלא קשה להתחייב רגשית, אבל רצוי לקחת את הצד הקל יותר בתחום. הגישה היא שאפשר גם לחכות, מאחר ואתם חשים שהפעם אתם בסיטואציה שלwin win .

29.01 זרמים לא יציבים סובבים את העולם. המזג חם יותר, אי נוחות זמנית והפתעות. זה יום בו יש נטייה להצטרף לפעילות אתגרית, אבל עם זאת, כדאי לאמץ זהירות. במו"מ שמתנהל לאורך זמן אפשר שתרגישו היום שינוי מגמה לשלילה. דו משמעות צובעת את המציאות, כך שעדיף להמתין.

לאלה הרוצים לדעת מהם התאריכים שכדאי להתכוונן אליהם אחרי שהמרקורי מתיישר, במהלך חודש פברואר הקרוב, ההמלצה היא על 13.02 או 17.02.

לקוראים בחו"ל, את השעות של הירח הבטל אצלכם יש לתרגם לשעון המקומי. דוגמא, אלה הגרים בניו-יורק, יש להוריד שבע שעות (הפרש בין שעון ישראל לשעון ניו-יורק) כדי להתאים את לוח הזמנים של הירח. לדוגמא ב25.01 הירח הבטל בניו-יורק יהיה בשעה 05:09 עד 13:58 אם מדובר בלונדון הפרש הוא שעתיים. ובאותו היום הירח בטל בין השעות 09:09 עד 18:58. וכן הלאה.


כלכלה ושווקים:
כוכב וונוס במזל דגים חזר והזכיר לכולם את המולות אורנוס /סאטורן. השפעתו תהיה עד לתאריך 24.01.09. אולי ההשפעה תהיה עוד יום. נכון לתקופה הקרובה, האופטימיות יכולה להיות גורם מניע, אבל אנחנו עדיין נעים עם המרקורי בנסיגה, וזה גורם למבוכה ומבולקה.

אצלנו - הפסקת האש

בתאריך 18.01.09 בשעה 02:00 לפנות בוקר נכנסה הפסקת האש לתוקף. מבנה ההורוסקופ של הפסקת האש מעיד על המוגבלות שלה. המבנה הזה מבטא חיכוכים וחוסר הסכמה לצד מתחים. יש צורך בסימון טריטוריה, על-מנת לשמור על שקט. האיזון הוא עדין ויש סימן שאלה ביחס לכוחו לטווח הארוך. על-פי רוב, מבנה כזה מעיד על "חוזה" המתבטל או מסתיים לפני שחושבים. נראה שהפעילות של מקבלי ההחלטות תצטרך להתעדכן ולשנות את מגוון הפעילויות ואופיין על-פי המתרחש בשטח, מבלי לאבד את הראייה האסטרטגית שיש בה כללים ברורים.

הביטחון והיציבות מוגבלים, ולכן חשוב באותה מידה לעסוק באסטרטגיה ולקשור קשרים עם גורמים שונים. ישנה חשיבות להסכם הפורמאלי כדי שלא יהיו פרשנויות בעל פה ובכדי למנוע ממצבים אפורים להתקיים.במצב כזה עדיף לבחור מטרות קצרות טווח ולהמשיך ולהשתמש ביכולת הבסיסית. גם כוכב מרקורי בנסיגה רומז שכל ההחלטות בשלב הזה יעברו עוד עידכונים ותיקונים.

כוכב נפטון צובע את ההורוסקופ הזה. כוכב נפטון על ציר 1-7 גורם להרגשה של אידיאליזציה, אופוריה, כאשר המילים הנשמעות באות בכדי לייפות את התמונה של הפסקת האש. עם הנפטון יש מערכת ציפיות שמכילה בתוכה באופן קבוע את הפער בינה לבין המימוש. הרצון הוא לא לסגור את כל האפשרויות ועם זאת יש מחשבה שבסוף הכל יסתדר. ההדחקה "עובדת" חזק.

בנוסף, הנפטון במעבר יוצר היבט לשמש במזל שור בהורוסקופ של מדינת ישראל עד לתאריך 07.02, כל עוד הוא משפיע, האופוריה תמשיך להתקיים. איך נרגיש כאשר ינוע קדימה? האם אופטימיות תתפוגג והאכזבה תתנחל כאן שוב? דרך אגב, הנפטון נמצא גם על השמש של שר הביטחון, תחושת הכוח משכרת אותו עתה.

ההורוסקופ של מדינת ישראל מעיד על אפשרות להסכם שיש לו אופי של פשרה (סאטורן על 4-10). יש כאן שילוב ברור היוצר מציאות אינטרסנטית של תן וקח (אורנוס נפטון על 2-8), וכל עוד האינטרס הוא הדדי, היציבות של ההסכמים תישמר. יש כאן הבנות בעל פה המאפשרות סטטוס קוו.

שילוב הכוכבים על ההורוסקופ של מדינת ישראל מעיד שהתהליכים מתבססים על הדאגה למדינה ולבית שלנו. יש כאן וויתור על אינדיבידואליות של כל פרט במדינה עם מוכנות לקבל את החלטות המנהיגות. למרות שיש בעיה עם "ערכים" ותרבות של ה"שותף" (החמאס), שהם מנותקים מהנורמות המקובלות, יש התנהלות כאן היודעת איך להתמודד עם כאלה.

כניסת אובאמה לתפקיד

ברק אובמה נשבע ביום 20.01.2009 בשעה 12:06 בצהריים בוושינגטון. ההשבעה הייתה בזמן שהירח היה בטל, וכוכב מרקורי בנסיגה, ואלה ישפיעו על הפרק הראשון בכהונתו של הנשיא. העבר (טרום הכהונה של אובאמה) מטיל צל כבד על כהונתו; המרקורי בנסיגה מצביע על נושאים שהיו עוד לפני תחילת כניסתו לתפקיד ועל כך שעליו לטפל בהם. יהיה עליו לחזור ולטפל בהחלטות שכבר נעשו בנושא הכלכלי ולתקן את מה שאפשר, בכדי להמשיך הלאה.

ההורוסקופ עם אופק במזל שור, הוונוס, המסמלת את הפיננסים, נמצאת בצמידות לאורנוס מול הסאטורן. אלו היבטים המחזקים את האתגרים העומדים בפני אובמה בנושא הכלכלי, אם זה בארה"ב עצמה וייתכן גם שמדובר בהשפעה על העולם כולו. יש כאן שינויים חדים בתבנית הכלכלית. הוונוס בבית 11 מעידה על שינוי חברתי כלכלי. הרושם המתקבל הוא שהכותרת של הכהונה הזו תהיה פילוסופית כלכלית, ועל הדרך בה הרשויות יישמו את החוקים הנוגעים בדבר (כוכב מארס בבית 9 בהיבט לוונוס).

נקודת התורפה הוא כוכב פלוטו בבית 8 ללא היבטים!!! פלוטו מתאר את חובות הבנקים והבנקים זה בית 8. אין חידושים, אין התחדשות, וכל תוכנית תישאר על בסיס מילים ועוד פעם מילים. יהיו כוחות חזקים שיתנגדו לשינויים ההכרחיים במדיניות תעשיית הכסף. המיקום של הירח הבטל מחזק את העובדה שצפוי קושי ביצירת שינויים כלכליים לאומיים ובהסכמים בינלאומיים. הירח הבטל מאתגר את הפרינציפ של הקשרים ההגיוניים הנדרשים לתמיכה בתוכניות יצירתיות ופרויקטים, במטרה לשפר ולשנות את מה שמתבקש, שבמקרה הנוכחי זו הכלכלה.

מרקורי בנסיגה שליט בית 2, בית כספים, מהווה עוד סימן לאתגר הכלכלי המתמשך עוד לפני תחילת הכהונה, בנושאים של השקעות וניסיון ליישם תוכניות ומקורות אנרגיה חדשים (מזל דלי).

ועדיין, הכהונה הזאת "נולדה" עם כוכב יופיטר לצד מרקורי והשמש בבית 10, מה שנראה מבורך למעשה ומשולב בהרבה אופטימיות. השילוב כולל ראש דרקון ומתאר נשיא אינטלקטואלי, נדיב ופופולרי מאוד. הרעיון הוא להיות שווה בין שווים (מזל דלי) וההמלצה היא לסגל עבודות צוות בגלל השילוב במזל דלי. אבל גם כאן אין קשרים לכוכבים אחרים, כאילו כל דבר עומד בפני עצמו.

במעגל השני (מעגל הקארמה), נמצא נפטון המייצג אידיאולוגיה, וגם הוא מנותק מהמציאות בלי תמיכה של כוכבים. העולם הגדול והאמריקנים עצמם רואים באובמה את המושיע, כמעט "משיח". התקוות הגדולות מופיעות כאן בהורוסקופ, אבל כל אלה מנותקות מהמציאות, והכלכלה בארה"ב תוריד את האופוריה לקרקע תוך זמן קצר.

המארס לא מבשר טובות מאחר ובמעגל הקארמה בהורוסקופ הוא נמצא בבית 8, מה שיכול לבטא הסתבכויות עם תוכניות החילוץ ואולי גם כמה בעיות עם אנשים הנמצאים בצמרת הכלכלית. יש הרבה עבודה מאחורי הקלעים, בניסיון למצוא פתרונות מהירים.

התחלת הכהונה נראית חיובית, וזו התקופה בה אובאמה יעצב את המדיניות שלו, אלא שהאורנוס יביא גם הפתעות והתרחשויות לא צפויות. המגמות הראשיות בשנה הקרובה על ההורוסקופ של ההשבעה, מעידות על תהליכים הדורשים מסגרת ברורה של הוצאות, עמידה בתוכניות הכלכליות וכל זה בתוך לוח זמנים מוגדר. הלחץ הכלכלי משפיע על תהליך קבלת ההחלטות וזה גם מה שמכתיב את ההתנהלות הכלכלית. יש כאן בועה והמציאות לא משתפת פעולה עם החלטות הממשל במהלך השנה הקרובה.

אנשים יתאהבו בנשיא בגלל השקט שהוא מקרין, בגלל שהוא היה זה שהשמיע רוגע בתוך הפאניקה. ועתה, איזו החלטה יקבל עם מרקורי בנסיגה וכאשר השבוע שבו ניכנס לתפקיד הוא לפני ליקוי החמה? מצב זה "מבטיח" טעויות בשיקול הדעת. למעשה, עליו למקד את עצמו כעת בהקשבה ובמחשבה, אך לא בפעולות. ירח הדבש שמנהל אובמה עם אזרחי ארה"ב יסתיים מהר יותר מהמצופה.

אחרי הבלבול בהשבעה המקורית, החליט אובאמה למען הביטחון לחזור על טקס ההשבעה, ביום שלמחרת בתאריך 21.01.09 בשעה 19:35 בוושינגטון. זו דוגמא קלאסית לכוכב מרקורי בנסיגה. הצורך לחזור על פעולה, והתקלות שגרמו לגמגום אופייניות למצב של ירח בטל, שלא נותן זרימה קלה וחופשית. בעתיד אתייחס להורוסקופ הנוסף, אולם הוא תמיד יישאר ההורוסקופ המשני ונבחן אותו ככזה.

תאריך:  23/01/2009   |   עודכן:  23/01/2009
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להתאהב בשקט
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רומן ק.
23/01/09 13:42
2
רלי
23/01/09 13:54
3
מחמיאה לעצמה
23/01/09 14:38
4
shay100
23/01/09 15:20
5
אמיר 2008
23/01/09 16:42
6
דן 7
23/01/09 16:59
7
הוקוס פוקוס
23/01/09 20:19
8
EMW
24/01/09 01:32
9
ג.גורי
24/01/09 07:38
10
שרונה ר.
24/01/09 08:59
11
מאירת עיניים
24/01/09 09:03
12
דורי קלדור
24/01/09 17:41
13
ששוקי
25/01/09 14:28
14
נעמה ק.
25/01/09 16:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
על מהותן ומטרתן של עשר המכות רבו הפירושים. כאשר בוחנים את הפסוקים בפרשתנו ובפרשת השבוע הבא, עולה בבירור כי למכות היו שלוש מטרות עיקריות. המטרה הראשונה והמיידית הייתה לשכנע את פרעה לשחרר את בני ישראל. "ושלחתי את ידי והכיתי את מצרים בכל נפלאותי אשר אעשה בקרבו, ואחרי כן ישַלַח אתכם" – כך אמר ה' למשה כבר במעמד הסנה, בהגדירו את מהות השליחות שהוא מטיל עליו.
23/01/2009  |  איתמר לוין  |   מאמרים
יש בית משפט בירושלים, אשר פסק כי המפלגות הערביות זכאיות להתקיים ואין לפסול אותן מלהתמודד על מקומות בכנסת.
23/01/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
היה ברור שבתום המלחמה בעזה, הויכוח הפנים ישראלי יוצת ולהבותיו תרקענה שחקים. מותר ואף רצוי לנהל ויכוח ענייני בנושאי מלחמה ושלום בכלל, ולגבי מלחמת עזה בפרט. הראוי הוא גם להיצמד לעובדות המוכרות והגלויות כפי שהן מונחות בפנינו. מצופה מאנשים ישרי דרך והגונים לנתח את המלחמה ותוצאותיה, ובלבד שנצמדים לעובדות. מי שרוצה לקדם את סדר היום הפוליטי שלו מבלי לנתח את המציאות נכוחה, דומה שהוא חוטא למטרות ומבלבל את הציבור.
23/01/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
את השיר של 'עופרת יצוקה' כתב אריאל הורוביץ לקראת הופעה בהתנדבות במקלט בבאר-שבע המופגזת. שמו 'רקפות בין הסלעים', וזה שיר על עצמנו – כמיטב המסורת של אמו ושל אביו.
23/01/2009  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
קיימת הבנה בין מדינות דמוקרטיות, שאינן מתערבות במערכות הבחירות האחת בזו של זולתה. אולם לא כך הדבר כשזה נוגע בבחירות בישראל.
23/01/2009  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il