החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) בע"מ יוצאת במהלך שיווקי נרחב עם המותג דיאט קוקה-קולה לימון, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח. המהלך יגובה בקמפיין פרסומי ובתחרות ראשונה מסוגה בישראל לבחירת הכתב שיסקר את אירועי הקרנבל מריו דה ז'ינרו, בשיתוף אתר Feelgood והשבועון פנאי פלוס.
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "מטרת המבצע להגיע לקהל צרכנים חדש, שטרם נחשף לדיאט קוקה-קולה לימון. בחרנו לערוך את המבצע דווקא בתקופת החורף, מאחר ומדובר בחלון הזדמנויות אטרקטיבי שיתרום להמשך ביסוס ממעמדו החזק של המותג. פוטנציאל הצמיחה של דיאט קוקה-קולה לימון הינו גדול ומנתוני TGI אנו למדים כי נפח הצריכה של המותג מגיע ל-19.7% מכלל האוכלוסייה הבוגרת (TGI 7/03 - 6/04) נתון המעיד ללא ספק על חוזקו של דיאט קוקה-קולה לימון בשוק המשקאות הקלים בישראל".
פעילות החורף השיווקית של דיאט קוקה-קולה לימון תיערך בין ה-24 בדצמבר ועד ה-19 בינואר, במסגרתה יוגרלו 7 כרטיסים זוגיים לקרנבל בריו דה ז'ינרו, שיתקיים בחודש פברואר.
במסגרת המבצע כל הרוכש מוצר ממשפחת דיאט קוקה-קולה (דיאט קוקה-קולה לימון, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין - בקבוקי 1.5 ליטר, בקבוקי 500 מ"ל או פחיות 330 מ"ל) יוכל להקיש את הקוד המופיע מתחת לפקק וללשוניות (באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה -
www.feelgood.co.il או ב-SMS -2332 או באמצעות טלמסר - 1212332222) ולהיכנס להגרלה הגדולה. ההשתתפות בהגרלה אינה מוגבלת וכל פקק מגדיל את סיכויי הזכייה.
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, מוסיפה: "בעקבות הצלחתו האדירה של קמפיין ה"קרנבל" שערך דיאט קוקה-קולה לימון בשנה שעברה (שכלל פעילות שטח חוויתית, שלוותה בסרטון ה"קרנבל"), החלטנו הפעם להעצים את החוויה ולהעניק לצרכנים שלנו את הדבר האמיתי - מסע חלומי לקרנבל בברזיל הכולל טיסה זוגית, אירוח לשישה ימים והשתתפות אקטיבית בקרנבל".
מי יהיה הכתב הישראלי שיסקר את הקרנבל מברזיל?
קמפיין החורף של דיאט קוקה-קולה לימון ילווה בפעילות ייחודית: שת"פ של דיאט קוקה-קולה לימון, אתר FEELGOOD ושבועון "פנאי פלוס", במסגרתה תיערך תחרות ראשונה מסוגה בישראל, לבחירת הכתב הישראלי שיסקר את הקרנבל מברזיל עבור מגזין האינטרנט של דיאט קוקה-קולה לסגנון ואיכות חיים:
www.feelgood.co.il. המשתתפים בתחרות יתבקשו לשלוח לאתר של דיאט קוקה-קולה חוויה שחוו או שירצו לחוות בקרנבל בברזיל (ידיעה/מאמר כ-300 מילים).
הכתבות הנבחרות (לאחר סינון ראשוני של צוות התוכן של אתר feelgood) יתפרסמו באתר ומבין כל המשתתפים יבחר הכתב הזוכה - בהצבעה על-ידי הגולשים ועל-ידי פאנל של אנשי תקשורת.
הקמפיין הפרסומי
במקביל לפעילות השיווקית יעלה לטלוויזיה סרטון הקרנבל של דיאט קוקה-קולה לימון שהותאם במיוחד למבצע החורף: "שותים וטסים לקרנבל". הסרטון ישודר בערוצים: 2, 10 ו-24 ויגובה במודעות בעיתונים ובקמפיין אינטרנט.
פעילות קד"מ נרחבת למבצע תיערך ב"תערוכת לימודים-2005", אליה מתוכננים להגיע כ-35,000 חיילים משוחררים או לפני שחרור. להקת ה"קוקו-לוקו" הברזילאית תערוך שם הפנינג ברוח הקרנבל הברזילאי.