|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

שינוי במשטר, אלימות קשה והרבה דרמה

2013 - שנה קשה לאירן אלימות בגזרה שבין ישראל וחמאס? תזוזה של האדמה או התפרצות שריפות אש התממשות התקלות הצפויות באולימפיאדה מניית פייסבוק ממשיכה בצניחה תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.8.12-3.8.12
03/08/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אירן. אי-השקט קרוב [צילום: AP]

בימים האחרונים ועד תחילת השבוע הקרוב, קיימת הרגשה שהקצב אינו עונה על הציפיות שלכם - תהליך מתסכל מאוד, בעיקר אם אתם נמצאים בתוך פרויקט אישי או בעבודה. גם הנושאים הכלכליים גוררים מצבים של חוסר הסכמה, בעיקר בנוגע לדרך בה רצוי לטפל בנכסים משותפים.

כוכב מרקורי ייעצר כדי לחזור למסלול בתאריך 8.8.12 ובעזרת עוד כמה כוכבים יביא לנקודת מפנה משמעותית, בה נשמע על סקנדל חדש או התפתחות של סקנדלים. שימרו על ערנות, ייתכן שנשמע על הונאות או דוחות שקריים. בימים הקרובים, עד לתאריך 12.8, יהיה קשה לדעת מה הם ההבדלים בין מה שמלאכותי לבין מקורי, היזהרו משקרנים, מאלה שמשאלות הלב אצלם מהוות בסיס לחשיבה, פנטזיונרים, או כאלה הנמצאים בהכחשה. גם במישורים הפוליטי, הדיפלומטי, הארצי והבינלאומי יש פעילות המתרחשת בסודיות.

בנוסף, תשאלו את עצמכם אם אתם לא מרמים את עצמכם, האם המציאות היא כמו שאתם חושבים, או כמו שאתם רוצים שתהיה. היו כנים עם עצמכם, האם אתם עיוורים או חירשים? האם יש מקום בו עליכם לפקוח את העיניים ולהבין מה אתם רואים, או לבחון האם אתם שומעים את הקולות הנכונים? אחרי התאריך 12.8 הרבה מסימני השאלה ייעלמו.

בין התאריכים 16.8-13.8 צפויים שינויים במערכות יחסים. אלה מכם שחשובה להם ההתחייבות ימצאו את הימים האלה כהזדמנות להתחדש ולממש ריגושים וחושניות, בזמן שאלה שנמצאים במערכת יחסים רעועה, עלולים להתמודד עם התפרצויות בנושאים בעייתיים של הקשר. רומנים חדשים שיתחילו ברצועת הזמן הזו, יחוו משיכה חזקה פתאומית. אבל שימרו על פרופורציה, כי יש סבירות גבוהה שרומן כזה יכול להגיע לשום מקום.

מפגש אחר לא נחמד של כוכבים צפוי גם בין התאריכים 16.8-12.8 והוא עלול לעורר חיכוכים חזקים, שעלולים להתעורר כאן אצלנו ולעורר אלימות בגזרה שבין ישראל והחמאס. מבנה זה של כוכבים עלול גם להשפיע על איתני הטבע, תזוזה של האדמה או התפרצות שריפות אש, או משהו דומה על פני כדור הארץ.

בינתיים השמש במזל אריה מחזקת את השמחה והיצירתיות.

בשבוע שעבר נכתב כאן ערב פתיחת האולימפיאדה: "היום, התאריך 27.7.12, מתחילה האולימפיאדה בלונדון... יהיה מעניין לעקוב אחר המתרחש, הפתיחה תתקיים בזמן ירח בטל (נכון גם לפי שעון לונדון) וכוכב מרקורי בנסיגה. שיבושים ותקלות ילוו את הפתיחה, ולאורך האולימפיאדה נשמע סחרירים, שמועות, ולא נופתע מתקלות".

ואכן, עוד טרם הפתיחה, התגלו אי-סדרים הקשורים לכמות אנשי האבטחה, מצב שדרש מהאנגלים לצרף חיילים כדי לכסות את המחסור, ואז... השתמשו בהם גם למלא את היציעים הריקים. בנוסף, החליפו דגלים בין צפון ודרום קוריאה, מדינות עוינות. בפתיחה, הסתננה אישה באדום וצעדה עם המשלחת ההודית, בה כולם היו לבושים בסארי צהוב. השערוריה בעקבות היציעים הריקים בתחרויות הכי נחשבות, בגלל שיטת חלוקת הכרטיסים לספונסרים, כשבחוץ אנשים מבקשים לקנות כרטיסים והקופות סגורות. בהמשך, ארבעה צמדים מקוריאה הדרומית, מסין ומאינדונזיה, שנמצאו אשמים בניסיון להפסיד. וזה היה רק בשבוע הראשון. בנוסף, הציפייה בלונדון לתיירות התבדתה. בתי המלון ובתי הקפה נשארו ריקים, בגלל החששות מפיגועי טרור.

השבוע...

3.8 אם אתם ממתינים למשהו היום, יש סבירות גבוהה לפספוס. הירח בטל משעה 10:24 עד שעה 16:58 אחר-הצהריים. האינטואיציה שלכם במיטבה, עוזרת למצוא את העיתוי הנכון לכל דבר שאתם רוצים לעשות.

4.8 זהו יום בו מתבקשת שליטה עצמית. מצב הרוח שלכם נובע מביטחון עצמי ועלול לגרום לכם להשתמש בסגנון בוטה, שימו לב. במערכת יחסים, מחשבה טורדנית יכולה לפגום בתקשורת האינטימית.

5.8 הימנעו ממצבי תלות, איש לא אשם במה שאתם חושבים על עצמכם ורחמים עצמיים אינם פתרון לדבר. השתחררו, וזה מה שיביא אתכם לקדם תוכנית שחשובה לכם עם מוטיבציה גדולה. הירח בטל היום משעה 20:56 בערב עד שעה 23:59, כמעט חצות.

6.8 אתם עשויים לפעול באימפולסיביות, אבל למעשה זה נובע מאינטואיציה פנימית המראה לכם מה נכון לעשות. ההתנהגות שלכם היום נועדה להוכיח שאתם עצמאיים, סוג של הצהרה לסביבה הקרובה.

7.8 היצירתיות שלכם יוצאת-דופן, המילים בהן תבטאו את עצמכם תהיינה ייחודיות. אתם רוצים להתקדם אבל חשים מוגבלים בגלל הנסיבות. הירח בטל משעה 22:53 עד למחרת בשעה 10:28 בבוקר.

8.8 הצורך הראשוני שלכם היום הוא להיות בחברת בני המשפחה, אבל ייתכנו חילוקי דעות בכל הקשור להוצאות. נסו להתמקד ותוכלו לשמור על סדר וארגון, כדי שהאווירה הטובה לא תיפגם.

9.8 חיי חברה וקשרי משפחה משפיעים על אווירה אינטימית היום. יש הזדמנות טובה לבטא את עצמכם גם רגשית. הירח בטל היום משעה 21:54 עד למחרת יום שישי בשעה 23:11 בלילה.

10.8 במהלך היום כולו הירח בטל, המשיכו בשגרה. אם אתם מארחים היום, הכינו רק מתכונים שכבר הוכיחו את עצמם ושיש לכם ניסיון איתם. תבשיל חדש יסיים את דרכו בפח.

כלכלה ושווקים
פייסבוק. הירידה נמשכת [צילום: AP]

קבלת החלטות כלכליות אצלנו, ברצועת זמן בה כוכב מרקורי בנסיגה - כצפוי, היו הרבה מילים ושמועות. אחרי ההודעות הראשונות, חלק מההבטחות כבר השתנו ובמציאות שלנו המתכונת הסופית של הגזירות עוד תשתנה. רק אחרי התאריך 8.8 נוכל לשמוע בתכל'ס אלו מיסים חדשים נוספו לסל ההוצאות האישי והציבורי.

בכתבה ערב יום העצמאות האחרון 27.4.12, נכתב: "עקב מציאות משתנה, אם אלה אירועים ביטחוניים וכלכליים במדינה, או המציאות הכלכלית בעולם המערבי, יהיה צורך לבצע שינויים ועידכונים בתקציב המדינה, ולהשאיר מרחב פעולה בנושא... אין מה לחשוש, מדינת ישראל לא גולשת למשבר פיננסי כמו שאנו ממשיכים ורואים באירופה ובארה"ב, אבל אצלנו לא יתאפשרו המשך החגיגות בלי חשבון כמו שהיו בשנתיים האחרונות... האזרח עצמו כפרט, יהיה צריך להתארגן עם סדר-עדיפויות אחר מבחינה כלכלית, לבחון מה הם צרכיו האמיתיים ולנצל את המשאבים הקיימים ביעילות".

הקוראים הקבועים כאן, קראו לאורך זמן על המצב הכלכלי האמיתי בעולם, בספרד וביוון, אבל ההתמודדות עם מיתון עמוק היא גם בשאר מדינות אירופה ובארה"ב; ולאחרונה הצריכה שיורדת בארה"ב ובעוד מדינות גורמת גם להאטה בסין, והכלכלה שם גם בסוג של "התקררות".

כל עוד הכוכבים אורנוס ופלוטו פועלים ביחד, מערכת הכלכלה והפיננסים נמצאת בקשיים גדולים. כוכב פלוטו קשור לגירעונות, קורא בקול גדול לרפורמות בבנקים, במוסדות פיננסיים ובכל חברה כלכלית. השווקים אוהבים הצהרות אופטימיות ומגיבים בהלימה, אבל גם ההפך.

דראגי, נשיא הבנק המרכזי באירופה, מנסה לעודד את רוחם של המשקיעים והאזרחים בהצהרות, אבל גם הוא נופל במלכודת של כוכב מרקורי בנסיגה, כלומר הוא כבר הבטיח הבטחה אחת ואחריה היה צריך לתקן את ההבטחות וההצהרות שלו ולעשות התאמות חדשות למציאות שיחזרו שוב אחרי התאריך 8.8. בשלב הראשון הוא נסך אופטימיות, ואחריה סחרור כלפי מטה. מה הוא יכול להציע באמת? למה שיאמינו לו?

ייתכן שמעברו של כוכב סאטורן למזל עקרב, בתאריך 6.10.12, יביא למחזור קצר של התאוששות בשווקים. גם מחירי הסחורות עשויים לעלות בעקבות פגעי מזג האוויר הקשה ברחבי העולם ואלה ישפיעו ישירות על מחירי החיטה, הסויה והתירס. כן, מחירי המזון יתייקרו בתגובה.

לוח הזמנים בין התאריכים 20.8-10.8 יכול להיות רגיש במיוחד בגלל מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של הבורסה בניו-יורק. מבנה הכוכבים הזה עלול להיות גם ביטוי לחוסר הסכמה בינלאומי או לעימות צבאי, שישפיע על השווקים. אבל הכוכבים משפיעים לא פעם גם לפני הדיוק.

חוסר יציבות כלכלי ימשיך להיות חלק משגרת היום והתוצאות גם בשווקים.

מניית הפייסבוק ממשיכה לצנוח. זוכרים את התחזית כאן ערב ההנפקה?

ושוב אירן

המפה המייצגת את הברית בין ארה"ב ואירן (פרס) היא נכונה לתאריך 13.10.1856. באותה מפה יש מבנה כוכבים רגיש, אלים ונפיץ מאוד, על ציר דלי/שור. ליקוי הלבנה בתאריך 25.4.2013 יהיה על אותו הציר ב-5.46 עקרב, צמוד לסאטורן. מבנה זה ישפיע בדרך פוגענית על המפה הזו וגם בהורוסקופ של מחמוד אחמדינג'אד. עוד השפעה שצפויה היא מליקוי הלבנה בנובמבר 2012 על מפת אירן-פרס בתאריך 26.5.1908, אז התגלה שם הנפט. כל אלה מציינים שיהיו קשיים גדולים הקשורים לתעשיית הנפט. האם אלה הסנקציות שיהיו קשות מאוד לאירנים או שצפוי הסגר, מחסום, או שזה מה שיביא למלחמה שארה"ב היא אחד מהצדדים?

2013 תהיה שנה קשה לאירן. כוכב סאטורן על המפה שלהם, גורם לחוסר שביעות רצון של האזרחים, כנראה בגלל הכלכלה, וחודש מאי 2013 צפוי להיות נקודת המפתח לטלטלה שם. באותה תקופה גם אורנוס ופלוטו יגיעו למעלות רגישות ביחס למפות וליקויים שהיו על אותם שבילים. יהיה אי-שקט גדול.

(הערה חשובה: ליקוי חמה או לבנה יכול להשפיע פרק זמן לפני כן והשפעתו ארוכה אחרי המופע.)

אם להתייחס גם למפה מתאריך 1.2.1979, יום הגעתו של חומייני לאירן, אפשר לראות שההורוסקופ הזה כבר מופעל מתאריך 24.8, כאשר מארס עובר לעקרב, ואחריו יגיע הסאטורן לעקרב בתחילת אוקטובר. שני הכוכבים האלה אינם מביאים שקט ונעימות, אלא ההפך, הלחצים מתעוררים. אין ספק שההתבוננות המשלבת כמה מפות של אירן-פרס, שכל אחת מהווה ציון דרך של המדינה הזו, מבטיחה שינוי במשטר, אלימות קשה והרבה דרמה.

"למד זהירות מאסונותיהם של אחרים, כדי שאחרים לא יצטרכו ללמוד מאסונותיך" [סעדי].

תאריך:  03/08/2012   |   עודכן:  03/08/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התהודה הרבה לה זכתה באחרונה ועידת הנשיא בירושלים, טישטשה לפחות עובדה מצערת אחת, שקשורה בחוסר רגישותו הבסיסית של הנשיא שמעון פרס לאילי הון שנמנים על חבריו, תומכיו ותורמיו.
02/08/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
ילדים מתים על דינוזוארים. אולי זה המסתורין, אולי זה הגודל, אולי הצורות המוזרות, ואולי השמות שוברי השיניים. חובב הדינוזאורים הפרטי בן החמש, למשל, סיווג אותם - לצד כרישים, תנינים ונחשים - כ"חיות מסוכנות", מה שנתן להם באופן אוטומטי תג של חיה מועדפת.
02/08/2012  |  נורית אסיאג  |   כתבות
פרשת החיידק האלים מטופלת על-ידי המערכת הרפואית והעיתונות בצורה חד-צדדית - רק מזווית ראייה של טיפול אנטיביוטי כושל עקב עמידות החיידקים תוך התעלמות מוחלטת בהתייחסות לפן חשוב יותר. מדובר בצורך בהול לפנות לכיוון חדש עבור הרפואה המודרנית להגברת העמידות של החולים לחיידקים. במילים אחרות, לחיסון הגוף. תשובה זאת, ובצורה מיידית, קיימת אך ורק בתחום ההומיאופתיה.
02/08/2012  |  ד״ר אילן זמיר  |   כתבות
בקיץ 1980 נסעתי לטיול באירופה, והגעתי גם אל פסגת אנה קאפרי, שבראש האי קאפרי, אל מול נאפולי המעטירה. זוכרני הנסיעה ברכבל המרושל, שהפחידה אותי מאד. בכמה מקומות הכבלים ירדו עד סמוך לפני הקרקע. כל כך נמוך ירדו, עד שהרחתי את הניחוח הענוג של האחירותם הצהוב. גם זה היה מעין פלא קטן, מדרונות מצהיבים באחירותם, בסוף אוגוסט! אל מול הכחול העמוק של הים התיכון. ענן של בושם היתמר מעל גושי האחירותם, והתנשא גבוה אל השמיים המכחילים של איטליה הדרומית. אני מדלג על צביטת הגעגועים שצבטה לרגע את לבי. כבר חודש ומשהו שאני משוטט בדרכי אירופה, ולפתע מין חזיון 'ארץ ישראלי מועשר' תוקף אותי בתוך קרונית הרכבל המחשבת להתפרק.
02/08/2012  |  אלישע פורת  |   כתבות
וגם: פסטיבל וודסטוק הישראלי בירושלים, דויד ברוזה בהופעת זריחה לכבוד ט"ו באב, נתן גושן מארח את אפרת גוש באמפי וואהל ועידן רייכל בהופעה מדברית כחלק מפסטיבל לילות ירח במדבר
02/08/2012  |  גלית זינגר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דרור גרין
דרור גרין
אנדראש מזאי מאפשר לנו להתרחק מהטראומה, מבלי לשלול או לדחות אותה או להדחיק אותה, ומזכיר לנו שבכל רגע, גם ברגע שלפני מותנו, אנחנו חיים, ובכל רגע אנחנו יכולים למצוא אושר קטן
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
נראה, שקיימת עוצמת פער בין הסיפור של ניר ברקת, כשמחירי מוצרי החלב המפוקח עלו רק ב-4.5% ובין סיפורה של האם העובדת, שקונה פחות גבינה ופחות חלב לילדיה כשל-4.5% הוסיף הסופרמרט רק עיגול...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il