|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

בחג החרות - הנשתחרר מהשקר הגדול?

יש שקר גדול, שקר רצחני, המשתולל בשיח הציבורי בישראל השקר גורס כי שדרוג רשות הפשע, המורכבת ממאפיות רצחניות, והנקראת "הרשות הפלשתינית" (אורוול צוחק ממרום) למדינה, לא רק שתשכין שלום בארץ אלא תבטיח זכויות אנוש לתושבי הגדה הערבים ותדאג לרווחתם
03/04/2015  |   דניאל דורון   |   מאמרים   |   תגובות
שוקן. ממדבררי השקר הגדול [צילום: פלאש 90]

שנים של דכוי אכזרי של תושבי הגדה הפלשתינים בידי "מנהיגיהם" - חבורת הרוצחים השודדים והגנבים (שגנבו מיליארדים מכספי העזרה הבינלאומית שניתנה לפלשתינים), מדכאי כל זכויות האנוש המכונים המנהיגות הפלשתינים, שפוליטיקאים ישראלים אכפו על תושבי הגדה בציניות כדי שילחמו בשבילנו בחמאס "בלי בגץ ובלי בצלם" לא הביאו להרהורי חרטה אפילו אצל אחד ממבצעי הפשע שבצענו בפלשתינים, גם לא אצל גבאי המוסר כעמוס עוז ודוד גרוסמן ולא אצל פולטיקאיות מצפוניות כזהבה גלאון ושלי יחימוביץ, לא אצל אף אחד אחר מאנשי אוסלו. הם כולם דוברים שלום, אך עומדים על דמם של הפלשתינים שהם הפקירו בידי חבורות פשע אכזריות בלי נקיפת מצפון, בלי להניד עפעף.

דובר מובהק של השקר הגדול הזה, חסיד קדושת המאבק למען הקמת מדינת פשע ערבית נוספת, הוא המו"ל של עלון התעמולה המכונה עיתון הארץ, מר עמוס שוקן, המפיץ את השקר הגדול בקנאות דתית. בגליון המיוחד שהקדיש לפסטיבל השלום של הארץ והקרן לישראל החדשה, שוקן התבטא התבטאות המעידה על רגישותו לבעיות החברתיות החמורות של ישראל. הוא מכנה את ישראל - מדינה שיש בה מאות אלפי משפחות שאינן גומרות את החודש, ועוני מנוון רחב היקף, לצד עושר שהושג בדרכי מרמה הגובלים בשוד הצבור, "ספור הצלחה מסחרר"! אולי זה כך בשביל מרבית קוראי הארץ, האנשים החושבים כמוהו, החיים על משמני הארץ.

זו לא הסיסמה הנבובה היחידה בפי שוקן הוא גם מכריז כי "השלום הוא הדרך להגשמת הציונות"; בוודאי, השלום עם "מנהיגי הפלשתינים" הרצחניים שיאפשר להם לבסס את שלטון הדכוי והאימה שלהם הוא לא רק "הגשמת הציונות". הוא גם יאפשר לנו ליהנות מהחומוס של אסד, איש השלום הידוע מדמשק, כי שלום הרי מצווה לעשות עם רוצחים כמו אסד ויאסר עארפת, לא כך?

למאבק למען ה"שלום" המדומין הרבה יתרונות נפלאים. הוא מסיח את הדעת ממעשי הגזל שעושות האליטות של אבירי זכויות האדם. כי איזו חשיבות יש לכל ערך אחר, להוגנות, לאמת, לאחריות הדדית בהשוואה לערך הנשגב של הקמת עוד מדינת פשע ערבית לצדנו, וחיסול הכיבוש המדומין (כיבוש? האם הכוונה לכיבוש הגדה המערבית על-ידי פושעי ערפאת ביוזמת מחנה השלום הישראלי?) מרבית תושבי ישראל יכולים לחיות ששים שנה במשטר חברתי וכלכלי מושחת באין מוחה, כי האנשים הנאורים ממחנה השלום עסוקים בבניית מדינת פשע ערבית שתבטיח כמובן את זכויות האנוש של הפלשתינים המסכנים, ואין להטרידם בבעיות הזוטות של עניי עמם. שימשיכו היהודים במטותא מהם לחיות על סף העוני או בעוני כי כל עוד יש את "הכיבוש" הנורא שאינו מאפשר לאבו מאזן לרדות בפרך בבני עמו ולמנות את חבורות הרוצחים הסובבות אותו לפקידי ממשלה בכירים במדינת פלשתין אסור לעסוק בשום נושא אחר. כי איך אפשר היה בשעתו להקדיש זמן ומאמץ למלחמה בבנקאים הגוזלים את הצבור בעשרות מיליארדים כל עוד עראפת לא הוכתר כמלך ירושלים?

למאבק "למען השלום" יש הרבה תועלות מובהקות בצד "השלום". הוא מפרנס את תעשיית, או נכון יותר מחלבת, השלום, למשל את מרכז פרס לשלום המקבל מיליונים רבים ממדינות אירופה אוהבות ישראל כדי שילחם למען הקמת המדינה הפלסטנית. כך אפשר לשלם לאבירי זכויות האזרח המנצלים את מצוקת הפלשתינים משכורות שמנות המעניקות להם חסינות מסבלם של רוב הישראלים שהטייקונים, גם הם מממנים גדולים של "השלום", גוזלים אותם מבוקר עד ערב.

נ.ב,

חובת כבוד היא לי לשבח את מר שוקן על אומץ ליבו הרב והקורבנות הרבים שהקריב כדי לאפשר לגיא רולניק ולצוותו המצוין להקים את עיתון דה מרקר שהוא הלוחם הנחרץ והאמיץ נגד משטר השחיתות של הפוליטיקאים, הטייקונים וחלקים נכבדים מהתקשורת.

דווקא משום שאני חולק בחריפות על עמדותיו של עמוס שוקן בנושא הפלשתיני, אני רוצה להדגיש שהוא מילא תפקיד ציבורי ראשון במעלה והיה למגדלור של יושרה ואמינות בנושא החברתי הכלכלי.

ליברליזם אופנתי

מר שוקן, ליברל ידוע, אפילו דואג לפלשתינים המסכנים ש"אין להם מדינה..." ולכן "שום יכולת לממש את הפוטנציאל שלהם". "המדינה", וביחוד אם היא ערבית, הוכיחה כמובן את יכולתה לממש את הפוטנציאל של אזרחיה, כמו בלוב, בסוריה, בעירק, בתימן וברשות הפלשתינית. אפילו בעם היושב בציון, אחד העמים המוכשרים בעולם המדינה הצליחה לממש את הפוטנציאל שלו להפוך לעם של אביונים, המסוכסכים במלחמות בלתי פוסקות על ההטבות מ"המדינה", שהנהנים העיקריים מהן, על חשבון כל האחרים, הם הפוליטיקאים והטייקונים וסייעניהם ובני בריתם באקדמיה ובתקשורת.

האם בהתחשב במה שמדינות מעוללות לתושביהן, ביחוד מדינות מוסלמיות, האם המלצתו של מר שוקן שנעניק לפלשתינים מדינה אמנן צתיטיב עמם או תרע? האם מה שחסר לפלשתינים היא רק עוד מדינת פשע ערבית שתונהג על-ידי מאפיונרים המתקראים "ממשלה" או "הרשות", האם הם באמת זקוקים לעוד ממשלת רוצחים כמו זו שהקים עראפת בחסותנו, או ממשלה כמו של אסד, או של "אומת האיסלאם", "מדינה" שתמשיך לדכא אותם בברוטליות, תטריף את דעתם בתעמולת זוועה נאצית, תהפוך אותם לשהידים מקדשי מוות והרס המכים את נשותיהם וילדיהם כדרך גוברין מוסלמים (לא צריך להתרגש כמובן, זה בסך-הכל פלורליזם תרבותי), מדינה שתשבור את מטה לחמם (סליחה, נסחפנו זה הכיבוש!) ש"מנהיגיה" ימשיכו לגנוב מיליארדים מהסיוע ההומניטרי הניתן להם, בקצור מדינה שתסייע להם "לממש את הפוטנציאל שלהם".

כרוב שוחרי השלום במחנהו מר שוקן מצטיין לא רק ברגישות מוסרית ובריאליזם אלא גם בליברליזם אופנתי סגנון אירופה (בנגוד לזה הקלאסי) המוכן להתעלם מזכויות אנוש כדי לקדש את "זכות ההגדרה העצמית הפוליטית" גם אם התוצאה היא רצחנית בעליל; כי, מעשה פלא, אותה לאומיות שאצל "הציונים" הוא בז לה בשל רצונה לקיים מדינה יהודית הפכה אצל ליברלים כמוהו לערך מקודש, גם אם היא לאומנית קנאית, צמאת דם, שונאת את כל האחר והשונה או החלש, גם אם היא מנסה להשמיד כל קהילה שאינה מוסלמית או אפילו אינה מוסלמית כדרכה. גם השאיפה המוכרזת שהיא מתכוונת לעשות ביהודים רצח עם אינה פוסלת אותה מזכות "ההגדרה העצמית", כי ההגדרה העצמית של האדם, גם אם הוא רוצח, היא כנראה הקדושה והמוערכת מכל אצל "ליברלים" מזן מסוים.

יש למחנה השלום נטייה אימפריאליסטית (חוצפה?) להכתיב לערבים מה טוב להם ואפילו להצהיר בשמם מה הם רוצים, וצריכים, כדי לממש את עצמם. לא איכפת לחברי המחנה הקדוש הזה מה המחיר בחיי אנוש ובזכויות אנוש שהפלשתינים המסכנים ישלמו בעד ה"ההגדרה העצמית" ששוחרי השלום החליטו שהם זקוקים לה, ומיד.
כאילו בלי מדינה שתדאג להם הם אינם מסוגלים למצוא מימוש עצמי, אולי מפני שהם ערבושים, במקרה?

מה שחסר לחלוטין במאמרו של מר שוקן, ובהתייחסות של מרבית שוחרי השלום שלנו כלפי הערבים זה קמצוץ של אנושיות, טיפת אמפתיה לסבל הנורא שגרמנו למאות אלפי בני אדם, אנשים נשים וטף המתענים תחת משטר הדכוי והגזל, משטר הטרוף והשנאה של חבורת הפושעים הנקראת הרשות הפלשתינית שאנשים אלה, חברי "מחנה השלום" עזרו לכפות עליהם, והם עמלים כל ימיהם לתת לו לגיטימציה כדי שיוכל להמשיך להתעלל בהם. אך איך אפשר לבקש רגישות מחבורת הקנאים הזאת המנסה לכפות על ישראל לשדרג את רשות הפשע הפלשתינית למדינה, על-אף סיכון נורא שהחמאס ישתלט עליה, יפתח במלחמת טילים נגד מרכז הארץ שתגרום לאלפי נפגעים ולהרס רב, ותכפה על ישראל לכבוש הפעם באמת את הגדה בקרבות עקובים מדם בשטח בנוי בצפיפות שיגרמו לעשרות אלפי נפגעים, ערבים ויהודים. תושבי הגדה יאלצו להמלט מאימת המלחמה לירדן, שם יפילו את המשטר ההאשמי ויקימו מדינת חמאס בחסות אירן. אבל הפלשתינים יזכו ב"הגדרה עצמית" לא כך?

לא נשמע בקשת סליחה

לעולם לא נשמע כנראה מפיהם של דורשי השלום אף מילה אחת של בקשת סליחה על הברית הנתעבת שהם כרתו עם השטן עראפת באוסלו, ברית דמים שקרבנותיה היו קודם כל ערביי פלשתין. הם אפילו אינם מראים סימן של חרטה על שכפו על הפלסיטינים משטר רצחני ומושחת כדי שיעשה בשבילנו, הישראלים יפי הבלורית והנפש, את המלחמה המלוכלכת נגד החאמס (שהקימו ממשלות בישראל) בלי בג"ץ ו"בצלם".

כי בעולמם של עושי השלום, עולמם של יוצרים רגישים כעמוס עוז, דוד גרוסמן א,,ב, יהושע וחבריהם, או מטיפי מוסר עובדי השם כיהושע לייבוביץ או פובליצסטים אמיצי לב כארי שביט (שאינם מקפידים תמיד על העובדות כבמקרה שבו טפל שביט על צה"ל האשמה בטבח מכוון בתושבי לוד הערבים במלחמת השחרור, אשמה כוזבת בעליל) אין כנראה אמפתיה למאווים הפשוטים של בני אדם, ואין חשיבות לסבל האנושי הנורא שההתנשאות ה"מוסרית" שלהם גורמת. אצלם בני האדם הם כנראה רק אוביקטים פוליטיים ( שהמדינה מאפשרת להם לממש את עצמם על-ידי גזל של מחצית מהכנסתם לפחות, בל נשכח!). אצלם מה שבאמת חשוב הן "זכויות" לאומיות שלצורך מימושן מותר להרוג אפילו חפים מפשע ולאמלל מיליוני אנשים. ביוהרה מטריפת דעת החליטו אנשי השלום הללו שהם יודעים מה טוב לפלשתינים, וכמובן ליהודים, ומי ישלוט בהם ואיך. כעמוס שוקן הם קובעים בנחרצות כי "לפלשתינים יש חזון ומטרה", ו"חזון" או "מטרה", של "המדינה", הם כמובן חזות הכל, כפי שאמור לדעת כל פאשיסט מצוי. לעזאזל לכן עם חיי היומיום של אנשים פשוטים ועם שפלות הרוח הבזויה שלהם. שילכו לעזאזל עם רצונם העלוב להתפרנס בכבוד, להקים משפחה ולחיות עם צאצאיהם חיים של נחת ומעט הנאה. הייל לחזון! ואם אינכם מסכימים אורי אבנרי ישכנע אתכם.

רק אטימות נפש ושנאה לאמת יכולה להסביר את השטנה הנוראה שבה הם מתייחסים לכיבוש שדווקא תחתיו, על-אף כל עוולותיו, והן רבות, התרחש הנס של תהליך שלום אמיתי בין שני העמים שהיטיב ביחוד עם הערבים בצורה מדהימה. בתקופה שבין שחרור יהודה ושומרון מהכיבוש הירדני לבין האינטיפדה הראשונה, ניטרול ההנהגה הפלשתינית הפושעת, שמאז ימי המופתי רק המיטה אסונות על ערביי פלשתין, איפשרה יחסי שכנות וכלכלה בין העמים שגם אם היו רחוקים מלהיות אידיאליים (וכי היחסים בין הישראלים לבין עצמם הם אידיאליים בארץ המלאה סכסוכים פוליטיים המלובים על-ידי המפלגות) או מאהבה גדולה, למדה את שני הצדדים להכיר איש את זולתו, לרקום יחסים כלכליים ואנושיים שהעלו את רמת החיים של הפלשתינים פי חמש, שדרגו את החקלאות והתעשיה שלהם, העלו את המעמד של נשים ילדים והשכבות העניות, כלומר העובדים (עקב המשכורות הגבוהות יחסית שהם השתכרו בישראל), עודדו יצירת מערכת השכלה גבוהה ועוד ועוד יתרונות אדירים שרק המגע, גם אם הכפוי, עם חברה מתקדמת יחסית, יכול היה להביא. אך למה להתייחס לעובדות ביחוד אם הן נוגעות לחיי אנשים פשוטים, ולא למי שהאליטות הישראליות באמת סופרות, המקבילות להן במעמד ובשחיתות בצד הערבי.

בהעדר אנושיות יש רק פוליטיקה, והשקר והשנאה מרימים ראש ונערכות השוואות נבזיות בין ישראל ומשטר האפרטהייד של דרום אפריקה. שוקן נאלץ, הוא טוען, לעשות זאת, לצערו. הוא מבקש שנאמין לו.

הארץ איבד את אמון קוראיו

הביורוקרטיה הישראלית העושה את המוות ליהודים מכבידה עולה כמובן על הערבים חסרי הכוח הפוליטי וקשרי המגן של ה"חברו'קרטיה" הישראלית. צריך להלחם בכל העצמה נגד הנבזות הזו כלפי הערבים (דבר שמחנה השלום לא הצטיין בו במיוחד, כי לטפל בסבל האנושי של פשוטי עם מעניין אותם כמו שמעניין אותם הסבל של פשוטי העם בישראל, ביחוד אם הוא אינו קשור במימוש ה"זכויות הלאומיות" והוקעת "הכיבוש"). אך להשוות את המשטר הישראלי, על כל מגרעותיו החמורות עם האפרטהייד זה שקר נורא, זה הוצאת דיבה על מדינת ישראל כדי לערער את יסודות קיומה, לשלול ממנה את הזכות להתקיים. נראה שאפילו שוקן מבין שזה לא יעבור ולכן הוא מנסה לכבס את ההאשמה השפלה הזאת באמירה מרוככת וכותב כי בישראל שורר "מצב דרום אפריקני" בלי לנקוט בשם המפורש "אפרטהייד". את זה הוא משאיר לתועמלן הבית של הארץ, גדעון לוי, ששקריו ועיוותיו מספקים את הקטע המפחיד בעתון שהיה פעם נחשב לרציני ושאמינותו נהרסה ברגע שהפך להיות שופר לאידיאולוגיה קנאית המתחזה לליברלית.

הארץ איבד את האמון של רבים מקוראיו הנאמנים ביותר מאז שהפך לשופר תעמולה צרוד של אידיאולוגיה מעוותת, מאז שכותרותיו וידיעותיו (ביחוד במהדורה האנגלית המפיצה שנאת ישראל בעולם במרץ אדיר) עיוותו את המציאות כדי לשרת אג'נדה פוליטית ולהשחיר את "סרבני השלום".

אך לא רק ה"ארץ" הושחת, כל עולם התקשורת הישראלית, עם מעט יוצאים מהכלל, הושחת עקב השקר הגדול שהקמת מדינת פשע ערבית נוספת היא צורך מדיני ומוסרי. בעקבות השחתת התקשורת - שקבלה ממדים מפחידים במערכת הבחירות האחרונה כאשר נעשה רצח אופי בראש הממשלה באין מוחה, לא בתוך התקשורת ולא מחוצה לה, בעיקר עקב סרובו להכנע ללחצי האימים לטובת הקמת מדינת פלשתין שהיא בשביל מחנה השלום חזון אחרית הימים. בהארץ, תחת שרביטו של שוקן, התפתחה נבחרת של צעירים עם כשרון מיוחד לשנוא, וקנאות חסרת כל מעצורים שהייתה יכולה להבטיח להם קריירה מזהירה באינקביזיציה.

כמו שגלי צה"ל, שיוסי שריד ושולמית אלוני עיוותו את אמינותו בעזרת דורות של אנשי שדור וטלוויזיה שעברו את שטיפת המוח הסוציאליסטית שלהם, כך גם הארץ ויוצאיו (כמו רות ענבל ודומיה במקומונים של שוקן שהשתלטו גם על ידיעות אחרונות ומעריב) הצליחו ליצור בארץ תקשורת שטוחה וצינית, סנסציונית, צהובה ורעת לב.

כשהאידיאליזם הסוציאליסטי שלהם פשט רגל הפכו מרבית בכירי התקשורת הישראלית לאנשים ציניים המכורים לכסף הגדול. תחת המסווה של "חברתיות", של רדיפה אחרי "צדק חברתי" (שאיש אינו יודע להגדיר) או "שוויוניות" (שאי-אפשר ואין סיכוי לממש אותה, כי היא נוגדת את האופי האנושי, אך היא משמשת היטב את הרעל של פוליטיקת הקנאה) הם סייעו ומסייעים בהשלטת משטר הנצול, הדכוי והשחיתות הגדולה והמחפירה שכפו על הישראלים האליטות שלהם בפוליטיקה, בעסקים, באקדמיה ובתקשורת, אליטות המסייעות להנציח את העוני והסבל של מאות אלפי משפחות שאינן גומרות את החודש, שיצרו כאן משטר מושחת שסדום ועמורה היו מתקנאות בו, שעה שהן עצמן מתבוססות במימון ממשכורות הגזל המנופחות בדקדנציה המערבית על כל שלוחותיה (ראו מגזין גלריה של הארץ), בהתמכרות לכל אופנת סלבריטאות, בגרגרנות, במיניות מעוותת ונצלנית המבזת ושונאת נשים (חשבו איזו תרבות אשמה ביצירת אלפי נערות אנורקסיות השונאות את גופן), במוזיקת השנאה והנברוזה, בכל מה שמעשיר כמובן את התרבות האנושית ואת רוחה ומביא לכך שאנשים יחיו בשלום, ובאחריות הדדית.

אבל מה כל זה חשוב, העיקר שנקים את מדינת פלשתין, לתפארת מדינת ישראל.

תאריך:  03/04/2015   |   עודכן:  03/04/2015
דניאל דורון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחג החרות - הנשתחרר מהשקר הגדול?
תגובות  [ 18 ] מוצגות   [ 18 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
3/04/15 13:30
2
עובר אורח
3/04/15 18:11
 
מוטי
4/04/15 01:07
3
האדם החושב
4/04/15 01:31
4
אהוד פרלסמן
4/04/15 04:51
 
מחובר לקרקע
4/04/15 15:59
 
אהוד פרלסמן
5/04/15 02:05
 
מקורקע
5/04/15 12:46
 
אהוד פרלסמן
5/04/15 16:47
5
אורן מזרחי
4/04/15 16:45
6
נעמה גרין
4/04/15 16:47
7
חגית סגל
4/04/15 20:01
8
חגית סגל
4/04/15 20:01
9
חגית סגל
4/04/15 20:01
10
חגית סגל
4/04/15 20:01
11
מזרחי
4/04/15 22:37
12
ירושלמי
5/04/15 11:18
13
ע.י.
7/04/15 17:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשנת 1992 כיכב קלינט איסטווד במערבון שהוא גם ביים בשם Unforgiven - "בלתי נסלח", ובו קשר עמוק בין העדר הסליחה לבין העדר השכחה, שצרוף השניים מוליד שנאה. הסרט זכה בארבעה פרסי אוסקר. מסתבר שעם ישראל אימץ את התורה של איסטווד או בעצם להפך, אף שכוונתו של איסטווד בסרט הוא להראות את הצד השלילי של העדר סליחה.
03/04/2015  |  צבי גיל  |   מאמרים
ביציאת מצרים נולד עם חדש: עם ישראל. זהו עם מיוחד ושונה במשפחת העמים. זהו עם שסלל דרך של אמונה ותרבות חדשה, שמערכות השלטון העצמאיות שלו תואמות את תרבותו הייחודית.
לאחר שהכנסת ה-20 יצאה לדרכה, הנה רשימה של החוקים החשובים ביותר שמן הראוי שתחוקק. רצוי להעביר אותם בהקדם האפשרי, אם כדי לייצב את הממשל בישראל ואם בשל אינטרסים ציבוריים בעלי חשיבות עליונה
03/04/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
הסיפור המקראי מותיר לנו סימן שאלה: אליהו הנביא לא מת מעולם, אלא עלה בסערה השמימה. זה מקור הפופולריות של אליהו, העתיד לשוב ולהתגלות עם בשורת הגאולה בפיו. כדברי הזמר של מוצאי שבת: "אליהו הנביא, אליהו התשבי, אליהו הגלעדי, במהרה יבוא אלינו, עם משיח בן דוד". ומדוע יופיע אליהו ביום בואו של המשיח? כיוון שנאמר במפורש בספר מלאכי, אחרון הנביאים: "הנה אנכי שולח לכם את אליה הנביא לפני בוא יום ה' הגדול והנורא".
03/04/2015  |  ד"ר יואל רפל  |   מאמרים
מהפכה בשכר היסוד, הבעיה של ידידים אמריקנים והגאון החדש מישראל ביתנו
02/04/2015  |  אברהם פריד (פריצי)  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il