באולם קבלת הנוסעים של המסוף 3 בנתב"ג פתח (29.3.18)
משרד התחבורה דלפק שירות ומידע "על הקו" המאפשר לישראלים ולתיירים הנוחתים בישראל, להנפיק ולטעון כרטיסי רב-קו, המאפשרים נסיעה בתחבורה הציבורית. לבאי המרכז יימסר מידע מפורט על קווי התחבורה הציבורית. מחוץ לדלפק ניתן יהיה גם להנפיק רשיון נהיגה ורכב באמצעות עמדה ממוחשבת לשירות עצמי ("רישיומט").
הדלפק מופעל באמצעות דיילים, בימים ראשון עד חמישי מ-07:00 עד 23:00, ובימי שישי וערבי חג מ-07:00 עד 15:00. הדלפק יהיה סגור בשעות ההפסקה: 12:30-12:00 ו-19:30-19:00.
פרישת עמדות הרישיומט הורחבה לאחרונה לקניונים. עמדות רישיומט מוצבות בקניון עזריאלי בתל אביב, בקניון איילון ברמת גן, בקניון הצפון בחיפה, בקניון יקנעם, בקניון השרון בנתניה ובקניון הגדול בפתח תקוה. בנוסף, הוצבו עמדות רישיומט גם במשרדי הרישוי המחוזיים בבאר שבע ובחיפה ובסניפי משרד הרישוי בירושלים, בפתח תקוה, בחולון ובעכו.
בשנה שעברה נרשם גידול של 40% במספר המשתמשים ברישיומט. מהנתונים עולה כי בשנת 2017 בוצעו יותר מ-1.4 מיליון פעולות ברישיומט, לעומת כמיליון פעולות בלבד בשנת 2016. עמדות ה"רישיומט" מוצבות כיום בעשרות סניפים של ה"סופר פארם", משרדי הרישוי ומרכזי קניות. העמדות מאפשרות לציבור הנהגים לשלם ולהנפיק רישיונות רכב ונהיגה, לברר מספר נקודות חובה ולקבל מידע על עברו של הרכב.
סמנכ"ל בכיר שירות במשרד התחבורה, גילי כהן, אמר כי הרחבת שירותי הרישוי גם לנתב"ג מבוצעת במסגרת פעולות רבות שמבצע משרד התחבורה לייעול ושיפור השירות בכל יחידות המשרד, ביבשה, באוויר ובים.