|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

יוסי כהן מנסה לסחוט מיליונים

עו"ד יוסי כהן מנסה, גם בימים אלה, להוציא כספים שלא כדין הפעם הוא עומד גם בדרכם של לקוחותיו (קבוצת קווינקו-זילכה) לטענתו, נגרמו לו נזקים עצומים בהיקף של יותר מ-10 מיליון ש"ח מהפרסומים ב-News1, בשל זאת שייצג אותם נגד הח"מ טיעוניו מופרכים והזויים, שכן: נזקיו נגרמו מחמת המעשים החמורים שביצע - עבירות מין, עבירות מס, עבירות על כללי האתיקה, עבירות מרמה והונאה, גניבת כספים ועוד ועוד ועוד המשך יבוא
08/02/2014  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   תגובות
כהן. אחראי למעשיו? [צילום: יוסי זליגר]

יואב יצחק
סכום הגניבה: 3 מיליון אירו

יואב יצחק
העסקים השחורים של גלובוס ויוסי כהן

הלוואות בשוק השחור בריבית אסורה
יואב יצחק
בספטמבר ובנובמבר 2013 נטל שתי הלוואות חדשות מחברת דוק השקעות 1988 בע"מ שבעליה הוא יוסי אמודאי, בריבית האסורה על-פי החוק * בגין ההלוואה מספטמבר שילם ריבית אפקטיבית של 76.1% לשנה; בגין ההלוואה מנובמבר שילם ריבית אפקטיבית של 229.6% לשנה * יוסי כהן גלגל הוצאות הריבית בהלוואות קודמות על חברה פרטית שבבעלותו וזאת בניגוד לפקודת מס הכנסה * יוסי כהן מטעה גם את רואה החשבון מיכה לזר * המשך יבוא
לרשימה המלאה

   יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן הודה: קיבלתי מיליונים בשחור ברומניה ומלקוחות בישראל

   יואב יצחק
יוסי כהן שילם 400 אלף דולר בשחור לרכישת נחלה ברשפון

   יואב יצחק
כספים שחורים שימשו לקיזוז הלוואות שנטל עו"ד יוסי כהן

   יואב יצחק
בלדרים העבירו מיליונים לנמרודי ולעו"ד כהן

עו"ד יוסי כהן נואש. מאוד. הגילויים על מעשיו, שנחשפו בשורה ארוכה של פרסומים ב-News1, גרמו לתגובת שרשרת. חלק מלקוחותיו עוזבים בזה אחר זה את משרדו או שמצמצמים פעילותם דרכו. חלק מהבנקים, ובראשם בנק לאומי, צמצמו לו מסגרות אשראי. אישים שעמדו עימו בעבר בקשר שוטף, מעדיפים עתה לשמור ממנו מרחק. גם מחמת מעשיו הבזויים, כפי שיפורטו בהמשך, ובהם: הקלטת לקוחות בלא ידיעתם; ועבירות מין שביצע בעובדות ובמתמחות במשרדו, שנאנסו לראותו כשמכנסיו ותחתוניו מופשלים עד ברכיו ואיבר מינו חשוף.

חשיפת שיטותיו האפלות של יוסי כהן מקשה עליו להתנהל בדרך הפלילית שבה נהג. בין היתר הוא מוגבל עתה בשימוש בכספים שחורים שהשיג ומוחזקים ברשותו, ובאפשרות להלבינם אל תוך המערכת הבנקאית הלגיטימית, ו/או לעשות שימוש בכספים שחורים לקניות ולהוצאות שוטפות. לכן הוא נזקק לכספים אותם יוכל לקבל באופן רשמי ולהציג זאת, במידה שיידרש, בפני רשויות המס. וכאן נסחטים החברים: עפר נמרודי, יגאל זילכה ואחרים.

יוסי כהן מרגיש מאוים גם מצד גורמים מהשוק האפור-השחור, שלהם עשה תרגילים מכוערים - כולל הקלטות בלא ידיעתם. שלי נרקיס הוא רק אחד מהאישים שכועסים. לכן יוסי כהן הצטייד במכונית גדולה וממוגנת. הרכב נבדק כמעט לפני כל נסיעה, ולעיתים מלווה הרכב באופנוען המלווה את יוסל'ה בנסיעותיו.

יוסי כהן נקלע לצרות כלכליות - לקשיים פיננסיים כבדים ביותר. כפי שחשפנו כאן, הוא נטל הלוואות בשוק השחור מחברת דוק השקעות 1988 בע"מ, שבשליטת איש העסקים יוסי אמודאי, בריבית קצוצה בשיעור של 229.6% לשנה. כפי שנהוג בארגוני פשיעה. במקביל, פעל יוסי כהן לקבל כספים במזומנים, בהיקף כספי גדול, מעפר נמרודי. השניים העבירו ביניהם - גם באחרונה, חבילות של שטרות, הן בשטרות אירו/דולרים והן בשקלים, באופן המחייב חקירת הרשויות. המידע המדויק שמור במערכת News1.

יוסי כהן מחפש פתרונות

יוסי כהן מחפש עכשיו "אשמים", או במילים פשוטות: על מי לגלגל את האחריות העסקית כביכול למצבו הפיננסי העגום, וממי להוציא מיליונים. למצוקתו הפיננסית הוא מחפש עתה פתרונות מלוכלכים, כדרכו.

כתבנו כאן כמה פעמים על הכספים שביקש/דרש וקיבל מאנשי העסקים עפר נמרודי ויגאל זילכה. עתה אנו חושפים, כי יוסי כהן טוען לנזקים עצומים שנגרמו לו בהיקף של למעלה מ-10 מיליון ש"ח, כתוצאה, לטענתו, מייצוג יגאל זילכה וקווינקו מול הח"מ ו-News1.

יוסי כהן לא רק טוען, אלא פועל בשטח. תוך ניגוד עניינים חמור, ופסול ופלילי לכאורה, ובלא עכבות, משל מדובר בלקוחות המוחזקים בידיו כבני ערובה הסרים למרותו. הנה, בימים אלה הוא עומד אפילו בדרכם של יגאל זילכה וקבוצת קווינקו - המנסים בכל כוחם להגיע להסכם שיסיים את הטענות והמחלוקות עם יריבם העסקי, משה בובליל, ובאופן זה להציל את עסקיהם.

יוסי כהן, הפרקליט הנאמן כביכול - נזכור נא שהוא נשכר כדי לשרת את לקוחותיו - דורש עתה שיפוי ופיצוי ודורש בנוסף להכליל תנאים חריגים שיכשירו עבורו סחיטת פיצויים אישית. חד-וחלק. הוא מציג עצמו כ"קורבן" של הפרשה וכאילו "שכב על הגדר" כדי לגונן על לקוחותיו, בעוד שהאמת שונה: יוסי כהן פעל מתוך תאוות בצע וכדי להגן על עצמו אישית. הוא ניצל לרעה את האמון האישי שניתן בו ופעל באופן שגרם נזקים עצומים ללקוחותיו, ובראשם לזילכה ולקווינקו. תוך כדי כך הוא "חלב" מהם שכר טירחה בהיקף מאות אלפי דולרים ונהנה מטובות הנאה נוספות. טוב יעשו זילכה וקווינקו אם ישתחררו מאחיזתו המסוכנת וימנעו ממנו כל גישה לענייניהם.

שימוש אישי בלקוחותיו

לטענת יוסי כהן, הפרסומים ב-News1 בעניינו החלו לאחר שהגיש תביעה נגד News1 ונגד הח"מ בשמם של יגאל זילכה וקווינקו. אלא שיוסי כהן מרמה, כדרכו. האמת שונה, הפוכה לחלוטין: יוסי כהן פעל מתוך אינטרס אישי שלו ובפועל הוא השתמש לרעה בלקוחותיו. עובדה-היא: חמישה ימים לאחר הפרסום הראשון ב-News1 על מעשיו החמורים והפסולים של יוסי כהן עצמו (27.04.12), יחד עם זילכה, "נחלץ" יוסי כהן להגנתו, כביכול, של יגאל זילכה, עשה שימוש בשמו של זילכה ובחברת קווינקו הציבורית, והגיש בשמם תביעה נגד הח"מ. יוסי כהן נמנע אותה עת מהגשת תביעה בשמו-הוא, שהייתה נדחית, קרוב-לוודאי. במקום זאת בחר הוא לפעול תוך ניגוד עניינים האסור על-פי כללי האתיקה (אלה אוסרים ייצוג כשיש לעורך הדין עניין אישי), לטובתו האישית כביכול של זילכה, וזאת תוך ניצול האמון בו מצד זילכה.

יובהר, כי במשך כשנתיים קודם ליום 27.04.12 פורסמו ב-News1 מזמן לזמן ידיעות ביקורתיות על זילכה וקווינקו, ואלה אפילו לא שיגרו מכתב-דרישה לתיקון. אין ולא יכולה להיות מחלוקת בדבר כוונותיו הנסתרות של יוסי כהן. שהרי, מיד לאחר פרסום הידיעה שבה נכרך שמו של יוסי כהן במעשים מפוקפקים, הוא ניצל לרעה את מעמדו - כבא-כוחו של זילכה, להגשת תביעה בשמו של זילכה, בניסיון להפחיד ולכפות הימנעות מפרסומים. אחרי הכל ברי, מי כמו יוסי כהן יודע מה הוא ביקש להסתיר.

יוסי כהן ביצע מאז פעולות רבות, בשמם של זילכה וקווינקו, כביכול, נגד הח"מ, וזאת ככל שהח"מ הוסיף לחשוף עוד ועוד פרשות פליליות בהן יוסי כהן הוא הכוכב המרכזי, יחד עם גורמים נוספים, ובהם: עפר נמרודי, יורם גלובוס ויוסי אמודאי. הנה כי כן: יוסי כהן פעל ופועל מתוך אינטרס אישי תוך ניצול לקוחותיו באופן ציני, מקומם ומכוער. יוסי כהן גרר את זילכה וקווינקו לסיבוכים מיותרים וגרם להם נזקים עצומים. יוסי כהן, הידוע בעורמתו, משתמש בלקוחותיו כבני ערובה, וכופה עליהם ו/או מתמרן אותם, כרצונו. זו האמת ואין בלתה. ניתן לצפות שזו תתבהר, ככל שיחלוף הזמן.

שאלת השאלות
זילכה. מנוצל לרעה [צילום: יוסי זיליגר]

שאלת השאלות היא: מתי יתפכחו יגאל זילכה ויתר המנהלים בחברת קווינקו, ומתי יפנימו כי יוסי כהן פעל ופועל מתוך אינטרסים אישיים למטרותיו האישיות וכדי לסחוט עוד ועוד כספים ושכר טירחה. צריך לחזור ולהדגיש כי יוסי כהן הוא האחראי לצרותיו הכלכליות ולהסתבכותו בפלילים. נזקיו נגרמו בגלל המעשים החמורים והפליליים שביצע, לטובתו האישית, שאת מקצתם שחשפנו ב-News1 נציג להלן (רשימה חלקית בהחלט):

  • שימוש בכספים שחורים בהיקף של מיליוני דולרים. יוסי כהן הודה בזאת גם בפני רעייתו רננה כהן;


  • שימוש בבלדרים להברחת כספים מרומניה לישראל;

  • גניבת רכוש (תכשיטים) מגרושתו;

  • מימון רכישת נכסים, ובהם חלק מאחוזתו ברשפון, מכספים שחורים;

  • מימון בניית ביתו ברשפון בשטח של כ-500 מ"ר בנוי, מכספים שחורים (דוגמה: שילם 110,000 אירו בשחור, במזומנים, תמורת מטבח מתוצרת בולטהאופ הגרמנית);

  • קבלת כספים בשחור ממכירת דירה פרטית בתל אביב;

  • קבלת כספים בשחור מלקוחותיו במשרד עורכי הדין (פתקים בכתב יד נתפסו...);

  • ניהול מערכות יחסים מפוקפקות עם גורמים בשוק השחור, ובראשם יוסי אמודאי;

  • מתן ערבות בשוק השחור להבטחת הלוואות בשוק השחור שנטל לקוחו, יורם גלובוס;

  • גלגול הוצאות לתשלומי ריבית בהם חויב בסכומים של מאות אלפי ש"ח בגין הלוואות פרטיות שנטל אישית בשוק השחור, על חברה פרטית שבשליטתו;

  • ביצוע עבירות מין חמורות ומתמשכות ("מתערטל סדרתי") בכמה עובדות ומתמחות במשרדו, כשתימרן אותן באופן פתאומי ומביך לצפות בגופו כשמכנסיו ותחתוניו מופשלים עד ברכיו, ואיבר מינו חשוף. מעשיו הבזויים, החוזרים ונשנים, מלמדים כי עשה זאת לשם סיפוקו המיני;

  • שיבוש מהלכי חקירה ומשפט בשורה של עניינים;

  • הגשת דוחות מס מפוברקים לרשויות מס הכנסה ומע"מ תוך הטעיית רואה-החשבון המייצגו אישית, מיכה לזר;

  • אי-רישום תקבולים בגין ייעוץ ו/או ייצוג ו/או הכנסות מעסקים אפלים בישראל וברומניה;

  • ניהול חשבונות אישיים בבנקים במסווה של חשבונות נאמנות;

  • שינוי זהויות בחשבונות בנקאיים (מפרטי-לחברה ו/או מפרטי לנאמנות), ובהם בבנק לאומי, כדי להסתיר תנועות פיננסיות הטעונות בדיקת הרשות לאיסור הלבנת הון;

  • פרסומים כוזבים בדבר רשימת עורכי הדין במשרדו וזאת תוך חריגה מכללי האתיקה (רשימתו כללה 18 עורכי דין, בעוד שבמשרדו עבדו אותה עת 8-6 עורכי דין);

  • תשלומים בגין פרסומת עצמית בערוץ 2 במסגרת התוכנית "שאלה משפטית" באופן הנוגד את החוק;

  • שימוש בתואר דוקטור מאוניברסיטת ניו-פורט בצמידות לרשיונו לעריכת דין, למרות שאין מדובר בתואר מוכר בישראל, וזאת תוך הטעיית לקוחות;

  • הקלטת שיחותיו עם לקוחותיו, בסתר, ובאופן המסכן אותם אישית (חלק מהלקוחות הגיעו אליו לייעוץ בנושאים בהם נחשדו בעבירות).


מעשיו החמורים של עו"ד יוסי כהן, כפי שנחשפו ב-News1, מצביעים על מסוכנתו לציבור בכלל וללקוחותיו בפרט. ברי, כי נזקיו הכספיים והתדמיתיים נגרמו בשל מעשיו האישיים. מחמת זאת אל לו להלין אלא על עצמו. אנו נמשיך לדווח כאן על מעשיו של יוסי כהן, ככל שיידרש, ולהזהיר ממעשיו הפליליים, כולל ניסיונות הסחיטה שהוא מנסה לבצע בתקופה האחרונה, העלולים לפגוע עוד יותר הן בלקוחותיו, הן במקורביו והן בצדדים אחרים.


  • המשך יבוא

תאריך:  08/02/2014   |   עודכן:  09/02/2014
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוסי כהן מנסה לסחוט מיליונים
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אנטיוכוס
8/02/14 13:34
 
bz
8/02/14 14:25
2
האם יברח?
8/02/14 19:02
 
מרקוס
8/02/14 19:49
3
לבלה
8/02/14 19:42
4
למה שיעניין אותי?
8/02/14 19:46
 
רם9
15/02/14 06:44
5
אבי.ש.
12/02/14 10:11
6
דיבורים כמו חול
13/02/14 22:34
7
מי בלוגר בעיתון
16/02/14 20:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוח שערכה חברת המדרוג מלמד כי באילת קיים מחסור חמור בשטחים מסחריים במרכז העיר במקומות איכותיים. זו הסיבה המרכזית לכך שקניון "מול הים" זכה בשנת 2013 לתפוסה בשיעור 99%, ולכן קיבל דירוג גבוה במיוחד: Aa3.
07/02/2014  |  יואב יצחק  |   כתבות
ברשותכם אני מבקש לפתוח בהערה אישית: לקראת יום השלושים למותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, הזמין אותי רותם אברוצקי מהערוץ הראשון להשתתף בתוכנית שבמרכזה פעילותו הפוליטית של שרון עוד בהיותו לובש מדים. לתומי שאלתי אם יש גם כוונה לסקור את דרכו הפתלתלה בתחום של המינהל התקין וטוהר המידות אחרי שהפך לשר ונעניתי בשלילה.
07/02/2014  |  אריה אבנרי  |   כתבות
לפני שבוע נכנסנו לחודש אדר שעליו נכתב "ונהפוך הוא", ואכן החודש, עם כוכב מרקורי בנסיגה במזל דגים, נבין כולנו את המשמעות של זה. אין כמו רצועת הזמן עם מרקורי בנסיגה, שהחלה אתמול (6.2.14), כדי להביא איתה ספינים והפתעות שיגיעו משום מקום. היכונו, היכונו לשמועות, לרכילות ולכותרות בעיתונים ובחדשות שאחר כך יתבררו שהיה צריך לשנות בהן את סדר המילים כדי להעביר את המסר האמיתי.
07/02/2014  |  טובה ספרא  |   כתבות
ידיעות אחרונות נרתם למען מנור גינדי ישראל היום מתגאה בעיתונות החוקרת העיתונות החרדית מזועזעת
06/02/2014  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
וֵנֶצְיָה עִם אִמָּא
06/02/2014  |  יוסף כהן אלרן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il