|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מאור קפלנסקי דרש שיפוי מיוסי כהן <br>לפרסום השמצות וכזבים נגד News1

במימונו הישיר של יוסי כהן - שאת מעשיו חשפנו כאן (עבריין וסוטה מין, שביצע עבירות מס, גניבה והונאה), ובשירותם של יגאל זילכה ושירלי זילכה, הקימה חברת איברנד, ובעליה ובראשם מאור קפלנסקי, אתר השמצות וכזבים נגד הח"מ - יואביצחק.com תוך זמן קצר נאלצו להסירו, לאחר שנחשפו עכשיו מנסים-הם לפרסם כזבים ולהפיץ בדותות, בדרכים אחרות ובמימון יגאל זילכה ושירלי זילכה, בניסיון לכפות הפסקת הפרסומים המשך יבוא
19/04/2014  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   תגובות
כהן, זילכה. מנסים לכפות הפסקת הפרסומים [צילום: ניר קידר]

זילכה הסתיר מידע מהותי מבעלי המניות ערב הנפקה של קווינקו
יואב יצחק
יגאל זילכה הונה את חבריו כשהקליט חלק משיחותיו עם מאיר דלל ושירי ויצמן * אלא שמרוב להיטותו לתעד שיחותיו עימם, לצרכיו האישיים, הוקלטה גם שיחה שבה הוא מגלה לשניים מידע שאותו הסתיר בתשקיף; וכן על דיווח מטעה שמסר בדוחות על מו"מ עם יאיר קרני לעסקה פיננסית, בעוד שבפועל כבר נחתם באותה עת הסכם
לרשימה המלאה

הוצאת כספים במרמה במסווה שכר טירחה
יואב יצחק
שירלי זילכה, יגאל זילכה ויריב לרנר "מסדרים" לעו"ד יוסי כהן שלמונים בהיקף 800 אלף אירו על-חשבון בעלי המניות של חברת קווינקו * בניגוד לאמור בהסכם המתגבש - כאילו מדובר בשכר טירחה לגיטימי, השלמונים נועדו לממן מתן שירותים אישיים לזילכה וכן בפועל "לפצות" את יוסי כהן על נזקים שנגרמו לו, לטענתו, עקב הפרסומים ב-News1 - בהם חשפנו את מעשיו הפליליים, הכוללים עבירות מין, עבירות מס, גניבה, מרמה והונאה
לרשימה המלאה

קצינת הקומבינות משבשת הליכי משפט
יואב יצחק
שירלי זילכה פועלת לשיבוש הליכי משפט יחד עם ידידה האישי והקרוב עו"ד יוסי כהן ובידיעתו ובמימונו של יגאל זילכה * פעילותם הפלילית נעשית באמצעות חברת איברנד ובעליה: מאור קפלנסקי, איציק זיאד, אריק דפני ויורי גנקין
לרשימה המלאה

עו"ד יוסי כהן, יגאל זילכה ושירלי זילכה, מסלימים את מאבקם נגד הח"מ ונגד News1 - כפעולת תגמול וכנקמה על חשיפת מעשיהם: עבירות חמורות שביצעו, הן נגד הרשויות בישראל, הן נגד בעלי המניות של קווינקו והן נגד גורמים נוספים. כספים שחורים שהושגו במרמה ובתחבולה הם שמזינים את מעשיהם החמורים. שלושתם עושים שימוש במזומנים ובכספים שחורים בניסיון לבצע את מעלליהם.

כהן וזילכה פועלים יחד כדי לפרסם השמצות וכזבים נגד הח"מ ונגד News1, וזאת בניסיון נואל לבצע רצח אופי ולכפות הפסקת הפרסומים החושפים עבירות ומעשים פסולים שביצעו:

  • עו"ד יוסי כהן - עבירות גניבה, עבירות מטבע בהיקף מיליונים, עבירות מס וניהול כספים שחורים, עבירות על חוק איסור הלבנת הון, מרמה והונאה, עבירות מין וסטיות מין חמורות, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, הקלטת שיחות בסתר, שקיים בטלפון ובפגישות שניהל עם לקוחותיו ועם ידידיו הקרובים, תוך סיכונם האישי, ועוד ועוד;

  • יגאל זילכה - עבירות גניבה מחברה שניהל ומשותפיו, לרבות 128 מיליון דולר שגנב מקזינו פאלאס; מרמה והונאה, עבירות על חוק איסור הלבנת הון, עבירות מטבע, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, מסירת פרטים כוזבים בתשקיף, תרמית כלפי בעלי המניות בקווינקו, הקלטת שיחות בסתר בפגישות שקיים ו/או ניהל בטלפון עם גורמים שונים, בהם עם ידידיו הקרובים ביותר ועם גורמים עימם ניהל מו"מ, ועוד ועוד;

  • שירלי זילכה - הסתרת מידע מהותי מבעלי המניות בקווינקו, תרמית והונאה, הסתרת עבירות מס שבוצעו, ניסיון להוציא כספים במרמה ובתחבולה מקווינקו ליוסי כהן ולגורמים נוספים, ניסיון לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט, ועוד ועוד.

יריב לרנר יסדר...


שותפו של יגאל זילכה, יריב לרנר, המשמש כמנכ"ל קווינקו, נוטל גם הוא חלק פעיל בהסתרת מידע מהותי ביותר מבעלי המניות מקרב הציבור. על טיבו ועוצמתו של המידע המוסתר נפרסם בקרוב.

במקביל הוא מסייע לשירלי זילכה וליגאל זילכה בניסיונות להוציא 800 אלף אירו מקווינקו, במרמה ובתחבולה, עבור יוסי כהן, מבלי לגלות את עניינו הפרטי והאישי: הוצאת כספים מקווינקו, שהינה חברה הרשומה למסחר בבורסה, עבור יוסי כהן, תסייע לכהן לפרוע הלוואה שקיבל מלרנר בסכום של 300 אלף ש"ח, באמצעות חברה פרטית: אסיב אחזקות בע"מ שבשליטתו ובבעלותו המלאה של לרנר. ההלוואה לכהן ניתנה בתיאום ו/או על-פי בקשת יגאל זילכה.

באתרנו חשפנו שוב ושוב את פעולותיו של יריב לרנר, המחזיק רשמית בחלק מהבעלות בקבוצת קווינקו אך בפועל משמש כ"קוף" של יגאל זילכה. עתה אנו מדגישים, כי לרנר פועל תוך ניגוד עניינים מובהק ועברייני. מניעת מידע מהציבור, ובמיוחד הימנעות ממסירת המידע הרלוונטי לרשות ניירות ערך ולבורסה, עלולים להובילו לחדרי החקירות.


מסתתרים כמו פחדנים

כפי שמסרנו כאן ב-News1, לידי הח"מ הובא מידע רב מאוד על מעשיהם של העבריינים הנ"ל. כולל על פעולות אסורות ופליליות שביצעו נגד הח"מ, בניסיון לבצע רצח אופי. חשפנו כאן, כי כדי לפגוע בח"מ וב-News1, שכרו זילכה וכהן את חברת איברנד כדי שיבצעו באופן אנונימי פרסומים כוזבים ומשמיצים. ואכן, איברנד ואנשיה, שתוגמלו מכספים שמקורם בעבירות, הקימו אתר השמצות. לשם כך, ועל-מנת שלא ייחשפו אישית, הם אף השתמשו בשרתים בחו"ל. כנהוג בעולם העברייני, הם השתמשו בכלים טכנולוגיים בניסיון (כושל) להסוות את פעילותם, מעורבותם ואחריותם האישית.

אלא שמידע מוכמן שהובא ל-News1 קושר את זילכה ואת כהן, במישרין, לפעולות הפליליות, כמו גם את חברת איברנד ומנהליה. מתוכנו של אחד המסמכים שהובאו ל-News1 עולה, כי מאור קפלנסקי, בעל המניות המרכזי בחברת איברנד, האחראי אישית גם הוא לעבירות הפליליות ולפרסום הכזבים, חשש שמעשיו ייחשפו והוא יידרש לשלם פיצויים נכבדים. מחמת זאת הוא ניסה להבטיח לעצמו שיפוי מפני תביעה מצד הח"מ, ובמסגרת זו פנה ביום 25.11.13 אל יוסי כהן, בדרישה כדלקמן:


  • יוסי שלום,

    1. הובא לידיעתי כי נשלח אליך מכתב משפטי הדורש להסיר את האתר יואביצחק.com

    2. כפי שרשום בהסכם המקורי בינינו, הנכם נושאים בכל אחריות משפטית על תכני הקמפיין, לרבות הפעילות על יואב יצחק.

    3. אבקש ממך לאשר זאת במייל חוזר.

    4. במידה ולא נקבל ממך אישור לכך עד ה- 27.11 - נסיר את האתר לאלתר.

    בברכה,
    מאור קפלנסקי
    מנכ"ל eBrand


יוסי כהן, שנתפס בכזביו ובעבריינותו ואף קיבל מכתב-דרישה מצד הח"מ, נרתע ממתן מענה בכתב ו/או שיפוי מלא לפנייתו ודרישתו של קפלנסקי. אי-לכך, ובעצה אחת בין שניהם, הוסר האתר המשמיץ. לעת ההיא.

יגאל זילכה נוטל חלק פעיל

חלפו כמה חודשים מאותם אירועים. והנה, שירלי זילכה, "קצינת הלכלוכים" והקומבינות, נטלה לידיה האישיות את "ההובלה" ו"נכנסה לפעולה" - כהגדרת גורם מקורב. יחד עם סוטה מין, הוא יוסי כהן, ובמימון יגאל זילכה - "גנב עם קבלות", פצחו כל השלושה במסע השמצות חדש נגד הח"מ ונגד News1 שתכליתו פרסום כזבים וביצוע רצח אופי. שוב, בניסיון אלים ומכוער לכפות הפסקת הפרסומים. חברת איברד ובעליה, ובראשם מאור קפלנסקי, קיבלו הפעם שיפוי מלא מיגאל זילכה, אישית, וגם הבטחה לתשלומים ובונוסים גבוהים תמורת הצלחה...

יגאל זילכה נוטל כאמור חלק פעיל, גם בימים אלה, בהשמצות ובכזבים המופצים ברשת האינטרנט נגד הח"מ, וזאת במקום להשקיע את זמנו בהצלת עסקיו המצויים בסכנה לקריסה מוחלטת. יגאל זילכה, שירלי זילכה ויוסי כהן טרם הפנימו, כנראה, כי מחמת העבירות החדשות והנוספות שהם מבצעים, לרבות: ניסיון לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט, עבירות מחשב ועבירות על חוק איסור לשון הרע, הם מחמירים את מצבם. בדרך זו לא יוכלו לעצור את הפרסומים או להסיט את הח"מ מדרכו: להביא למיצוי הדין עימם, שלב אחר שלב. נהפוך הוא, וכפי שהובטח כאן: נמשיך לבצע עבודתנו ללא מורא מאיש. שום גורם אלים ועברייני, קל וחומר גורם פחדני ואנונימי, כביכול, לא יוכל להרתיע אותנו מחשיפת מעשיו הפליליים ומהובלת הרשויות החוקרות לבצע את מלאכתן.

כל אנשי החבורה המפוקפקת הזו, הפועלת כמו בארגוני פשיעה ועם קודים בהם משתמשים עבריינים, לא הפנימה את שברור אפילו לכל דג רקק: פעילותם ברורה ושקופה. אחריותם ידועה היטב לח"מ. ניסיונם הפחדני להסתתר מאחורי שרתים בחו"ל וכן מאחורי שכירי-עבירה כמו מאור קפלנסקי ואריק דפני, לא יועילו. בבוא הזמן ועל-פי שיקולים עיתונאיים ומשפטיים ימוצה הדין המשפטי עימם. אחד אחד. ואו-אז יבינו: נוכח הראיות והעדויות הם לא יוכלו למלט עצמם לחמוק מעונש - לא מהדין האזרחי ולא מהדין הפלילי.


  • המשך יבוא

תאריך:  19/04/2014   |   עודכן:  19/04/2014
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאור קפלנסקי דרש שיפוי מיוסי כהן לפרסום השמצות וכזבים נגד News1
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאשא
19/04/14 13:45
 
יפה55
19/04/14 16:26
2
אהרון שחר
19/04/14 17:36
3
דן ה
19/04/14 20:32
4
ישראל.מ
19/04/14 21:37
5
א. וינשטיין
19/04/14 22:02
6
תסבירו לי בבקשה
19/04/14 22:50
7
urixo
21/04/14 23:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בורסת היהלומים נחשבת לאחד ממוקדי העוצמה בתעשיה בישראל. סחורות (יהלומים ואבני חן) בהיקף של מיליארדים מוחלפות בין כותליה, תוך כבוד הדדי. העסקות המתבצעות בין חברי הבורסה לבין עצמם ובינם לבין צדדים שלישיים, נערכות, בדרך כלל, על-בסיס אמון הדדי והתחייבות אישית מצד המעורבים. כחבר בורסה וותיק ומוכר, ביצעתי עסקות רבות. כולל עם חברת לורנצי יהלומים בע"מ, ועם אריה וצבי יוכט, שהתגלו לימים כמי שהפרו את כללי הבורסה.
19/04/2014  |  שמחה ברטר  |   כתבות
אנו נמצאים בתוך תהליכים משמעותיים במושגים היסטוריים, גיאופוליטיים, פיננסיים ותרבותיים. שיאו של הריבוע הגדול, בין התאריכים 20.04 עד 25.04 עדיין לפנינו, למרות שהשפעתו כבר קיימת מתחילת חודש אפריל. זה הזמן להימנע מפנאטיות, העדיפו לחבק את המסנגרים, אלה הדוחפים לקראת שינוי יצירתי למען הקהילה, החברה ולא פחות חשוב גם לטובת האינדיבידואל.
18/04/2014  |  טובה ספרא  |   כתבות
גונדר יומאן, רווק נורווגי בשנות החמישים המתגורר בכפר קטן מחליט לנסוע להודו ולמצוא לו כלה. ממש כך בלי יותר מדי פילוסופיה מקדימה. בניגוד לכל הציפיות בביקור של מספר ימים הוא מוצא כלה, יותר נכון מתאהב במלצרית המגישה לו את ארוחתו הקבועה במסעדה ליד המלון.
17/04/2014  |  עפר דרורי  |   כתבות
בנין המוסד החינוכי לילדים יתומים שייסד ד"ר קורצ'אק בוורשה עדיין עומד כיום על תילו. חדרי הכתות המרווחים, האולם הגדול בו היו מתכנסים לפעילויות החברתיות, כמו ל"משפטים" שערך צוות השופטים-הילדים לחברים שעברו על החוק, הזכיר לי את אולם ההתכנסות בגימנסיה שלי, בו שרנו שירי א"י והוקראו מסות בכל ימי שישי. החצר הרחבה סביב הבניין, העצים עתירי העלווה, על הכל עדיין שורה רוחו של הד"ר הרופא והסופר הנודע ("יותם הקסם""המלך מתיא הראשון"). שמעו יצא בכל אירופה בשל שיטת החינוך המיוחדת שהמציא. רבים שחרו לפיתחו כדי להשתלם אצלו בשיטה זו. כולל גיבורת הספר שאני כותבת בין היתר.
17/04/2014  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
יש והקבלן מקדיש דירה מסוימת ממצבור הדירות שבבניין אותו הקים כדירה לדוגמא. המאפיין את הדירה לדוגמה הוא שדירה זו כוללת בתוכה כמה שכלולים ושיפורים האמורים לשכנע את המבקרים לרכוש דירה בבניין. לאחר שתם תפקידה של הדירה לדוגמה בקידום המכירות - היא נמכרת לאחד הדיירים שוודאי בחנו אותה וראו אותה במצב גמור ומושלם.
16/04/2014  |  אברהם בן-עזרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המחשבה שתגובה לפרובוקציה תשנה את ה-דנ"א של אויבנו המוסלמים היא מחשבת סרק    עלינו ליטול את היוזמה לידיים ולתקוף בהתמדה בנקודות הכי כואבות    התגובה והנקמה הן נשק של עניים, ואנו לא כא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il