s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: נדבוק בהסכם השלום; תודה לאובמה
מאת: איציק וולף  |  10/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נתניהו צ'מברליין הססן ופחדן
  נתניהו הסמרטוט   10/09/11 21:30
כולם מרימים ראש על ישראל כי נתניהו רופס וחלש ובקיצור סמרטוט, וכולם יודעים את זה ופשוט לא סופרים אותו ומזלזלים בו כמו בכלב שוטה.
הוא לכסות על פחדנותו והססנותו מכנה זאת "הבלגה" ואיפוק..אבל זה מתפרש ובצדק אצל כולם כחולשה איומה.
גם צ'מברליין דגל בשיטת האיפוק וההבלגה נגד היטלר...והתוצאה של ההבלגה ידועה

נתניהו וברק צמד פחדנים הססנים ורופסים ומהוים סכנה בטחונית חמורה לישראל בהססנותם וחוסר מנהיגותם
צמד לא יוצלחים שהגורל העמיד אותם בראש מדינת ישראל
כל יום שנתניהו הסמרטוט ההססן הכנוע נמצא בשלטון זה מהווה סכנה איסטרטגית למדינת ישראל...ומעודד את כל שונאי ישראל להתגרות בה ללא חשש מתגובה כלל..
כי מה כבר יכול נתניהו הרופס הפוחד מהצל של עצמו לעשות ???

אפילו אולמרט לא היה סמרטוט כמוהו
ולכן הימין צריך לחזק את ליברמן כדי שהוא יהיה המפלגה הגדולה ביותר
ושליברמן יחליף את נתניהו הסמרטוט המסוכן המהווה סכנה לבטחון ישראל
כתוב תגובה ל- נתניהו הסמרטוט
נדמה לי שאתה פחות מסמרטוט
  מה היתה ציפי עושה   10/09/11 23:10
כאשר 6 ישראלים שנשלחו על ידי המדינה לפני קריעתם לגזרים, שולחת אטןסי צה"ל להפציץ את קהיר. אולי יחידת קומנדו מסיירת מטכ"ל להשתלט על המטכ"ל המצרי ולקחת את טנטאווי כבן ערובה.
מספיק להביע דעות אדיוטיות.
כתוב תגובה ל- מה היתה ציפי עושה
2
אובאמה הדיח את מובארק
  חשדנית   10/09/11 21:58
ומשאיר את ישראל להתמודד עם ההשלכות האיומות של ההדחה הזאת. איילה חסון עוד רומזת שצריך להודות לארה"ב על התערבותה להצלת המאבטחים מהשגרירות ולהיענות לדרישותיה, כאילו שארה"ב לא הייתה האחראית הישירה למצב ההזוי הזה.
אובמה החליט לגרש גם את הכת הצבאית מהשלטון, וזה אחרי שגירש את מובארק. והכל כדי להמליך את האחים המוסלמים.

אפילו בן כספית כתב על זה היום :

"האמריקאים", אמר לי השבוע גורם הבקיא מאוד במתרחש בזירה הבינלאומית ובמערכת הביטחון, "הולכים על האחים המוסלמים". מה פירוש? פירוש שארצות הברית מבצעת פניית פרסה, ומתחילה לתמוך בהתארגנות האחים המוסלמים על שלוחותיה השונות. כן כן. אם זה נכון, לא רק אמריקה מתהפכת, גם בן לאדן מתהפך. בקברו. "האמריקאים", הוסיף המקור, "מעדיפים את האחים המוסלמים על פני אל-קעאידה. מבחינתם, האחים המוסלמים זה האיסלאם המתון. אפשר לדבר איתם. אפשר להגיע איתם להסכמים. הם צריכים אותם לקראת היציאה הסופית מעיראק, הם צריכים אותם כדי לייצב את המזרח התיכון. והם צריכים אותם נגד איראן. זו פשוט מפת אינטרסים".
מדהים . ארצות הברית, עשור אחרי הפיגוע במגדלי התאומים, מתקרבת לאחים המוסלמים. ככה זה כשמאבדים ביטחון עצמי ונכסים בקצב מסחרר.

האמריקאים יודעים שביום שאחרי אסד, יהיה לאחים המוסלמים מה להגיד בדמשק. הם יודעים שהכת הצבאית השלטת במצרים מגששת את דרכה לכיוון האחים המוסלמים, שהם איום מוחשי הרבה יותר מאשר הזרמים הליברליים במצרים. הם מעריכים שדמוקרטיה נאורה כבר לא תצמח בימינו כנראה במזרח התיכון, והם מעדיפים את האחים המוסלמים על פני השיעים מאיראן או אנשי המערות מאפגניסטן.


כתוב תגובה ל- חשדנית
3
אובמה הסגיר את הקצינים התורכים
  חשדנית   10/09/11 22:05
שתכננו הפיכה נגד ארדואן.
ציטוט מבן כספית היום במעריב:

האינפורמציה הראשונית הזו מתחברת עם עוד משהו, מדהים אפילו יותר. על פי המידע הזה, שמקורו בגורמי אופוזיציה בטורקיה, עשרות הקצינים הבכירים של צבא טורקיה שממתינים כבר חודשים ארוכים למשפטם בכלא הטורקי (נאשמים בתכנון הפיכה צבאית במדינה), הוסגרו לידי ארדואן על ידי האמריקאים. אין הוכחות חותכות לעניין הזה, אבל יש סימנים: הקצינים הטורקים אכן תכננו הפיכה.

הם ראו את ארדואן גורר את טורקיה לאיסלאם, דוחק את החוקה ואת עקרונות הכמאליזם (על שמו של אבי האומה הטורקית המודרנית כמאל אתאטורק), לטובת מדינה איסלאמית. לא עוד מדינה חילונית והפרדת דת ומדינה. הם רצו להחזיר עטרה ליושנה. הם, אומרים המקורות, התייעצו עם הסי-איי-אי, הרי האמריקאים נחשבים אוטומטית בעלי ברית של כל מהלך כזה. וראו זה פלא: זמן קצר אחרי שנועצו עם המודיעין האמריקאי, נעצרו כולם במסע טיהורים נרחב.
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
אבועמה מקדם את האחים המוסלמים
  חשדנית   10/09/11 22:07
האחים המוסלמים בראשות ארדואן שולטים בטורקיה. אובאמה הבטיח לארדואן לקדם את תנועת האחים המוסלמים בכל העולם הערבי. בתמורה - האחים המוסלמים יתמכו בארה"ב מול האיום הרוסי והסיני שהולך ומתעצם.
הרעיון הוא כזה - ארה"ב כמעט פושטת רגל וסין היא בעלת החוב העיקרית שלה. סין יכולה מחר להוציא לפידיון את כל אגרות החוב של ארה"ב שבידיה ובכך להביא לקריסה אדירה של כל הכלכלה האמריקאית והצגת ארה"ב ככלי ריק וכמדינה שלא יכולה לפרוע את חובותיה ובטח שלא להנהיג את העולם. ארה"ב מצידה מנסה להתגונן מפני האיום הזה ומחפשת פרטנר מספיק חזק וגדול שיוכל לעזור לה במקרה הצורך. היא מצאה אותו בתנועת האחים המוסלמים, שעד אותו זמן לא הצליחו להגיע לשלטון במדינותיהם. ארה"ב מנסה לקדם אותם בכל הכוח בעולם הערבי. ארה"ב עוזרת לאחים המוסלמים להשתלט על השלטון במדינות הערביות בתוניסיה, לוב, אלג'יר, מרוקו, מצרים, תימן, בחריין, סוריה ובקרוב גם ירדן, ובתמורה - האחים המוסלמים יהוו בני ברית שלה בעתיד. זאת בדיוק המטרה של 'אביב העמים הערבי' שהתחיל בעזרת פעילים של ה-CIA האמריקאי והמשיך על ידי המוני העם שהסתנוורו מהיכולת שלהם לגרום למהפיכה (הם עדיין לא הבינו שהחליפו שלטון דיקטטורי אחד בשלטון דיקטטורי אחר..)

זאת הסיבה שאבועמה לוחץ על ביבי להתנצל בפני ארדואן, ראש תנועת האחים המוסלמים בטורקיה, בן הברית העיקרי החדש של ארצות הברית....

ביבי לא צריך לפחד להגיד לאבועמה - עד כאן ! ארה"ב כבר לא פונקציה. הימים הגדולים שלה כבר מאחוריה. צריך לקדם את הקשרים עם סין, מנהיגת העולם הבאה. תתחילו להתרגל - ניהאו (שלום בסינית) סין, גודביי ארה"ב...המלך מת ! יחי המלך החדש !
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
מדוע לא פינו את השגרירות ?
  חשדנית   10/09/11 22:27
הסיבה שלא פינו את השגרירות היא שתנועת האחים המוסלמים שהוציאה את ההמונים לרחובות הבטיחה לאובמה שתרסן את המפגינים ולא תתן להם לפרוץ לשגרירות. כידוע, האחים המוסלמים משתפים פעולה עם מימשל אובמה לקראת העברת השלטון במדינות הערביות במזרח התיכון לידיהם, בעידוד ארה"ב, ולכן הצפי היה שהשגרירות לא תותקף ברמה כזאת.
הבעיה, שהם לא לקחו בחשבון שברחובות קהיר יש גנגסטרים אחרים שגם להם יש מה להגיד, דוגמת השליחים של איראן ואל-קעידה, והתוצאה היתה - שגרירות ישראל הותקפה במצרים. המאבטחים נמצאו בסכנת חיים ממשית.

מסתבר שהעניינים לא כל כך פשוטים וזה עוד ימשיך להסתבך.

כי לפעמים, לפעמים התיכנונים הגרנדיוזיים האלה מאבדים את חוש ההתמצאות שלהם במציאות
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
תגובה
  צנחן   10/09/11 22:38
רבותיי :"עת צרה ליעקב".ראש הממשלה הגיב הכי נכון שאפשר בעת הזו.להמתין ולתת לתהליכים להתקדם עם מינימום התערבות שלנו.למצריים יש בעיות שרידות קשות מאוד ברמה של פרוסת לחם.לסורים לירדנים לטורקים ללובים ללבנונים ליוונים יש בעיות אקוטיות אחרות.בכך שאינו מתלהם אלא מגיב עניינית מוציא ראש הממשלה את הרוח ממפרשי ההמונים במצריים ומהדיקטאטור החדש של טורקיה.לאט לאט הם יגלו את האמת המרה כל אחד במדינתו המתרסקת ואנו נמשיך להתחזק ולשגשג.הם יודעים שאין להם כוח השמדה מולנו ומה שנותר זאת התלהמות של הפלאחים הבורים בטורקיה או במצריים.אין הבדל גדול בינם לבינם.יש להנמיך פרופיל בשעה זאת כל זמן שלא נעשות פעולות מלחמתיות ברורות כנגדינו.כל הכבוד לממשלת ישראל ולעומד בראשה.
כתוב תגובה ל- צנחן
הלוואי ש1 היה לו קמצוץ מההבנה
  לכן הוא סמרטוט   10/09/11 23:51
כתוב תגובה ל- לכן הוא סמרטוט
7
כול הנאום היה "אני עשית,
  מקס המוצצץ אצבע   10/09/11 22:51
אנחנו עשינו, אני רוצה, אנחנו רוצים" ועוד דברים חשובים שעשתה הממשלה הזאת למען קלקול היחסים עם כל המדינות באזור, הכי מעניין היה לראות את שר החוץ עם הזנב בין הרגליים כמה דקות לפני נאום ה"אני" של ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- מקס המוצצץ אצבע
8
"מעונינת בשקום היחסים"? למה?!
  הניה   10/09/11 23:04
הרי ידוע כי מי שהולך לישון עם כלבים, אל לו להתפלא בבוקר שהוא מתעורר עם פרעושים. מרוב שיקום יחסים עם חלאות למיניהן, כבר לא רואים את היער...
כתוב תגובה ל- הניה
9
ביבי רומז על הסדר החדש במזה"ת
  חשדנית   10/09/11 23:19
שאותו מקדם אובאמה:
"המזרח התיכון עובר עכשיו רעידת אדמה בקנה מידה היסטורי. אולי אפשר להשוות זאת למה שקרה כאן לפני כמעט מאה שנה, בסוף מלחמת העולם הראשונה בכינון הסדר החדש. מול הטלטלות ההיסטוריות הללו, אנו צריכים לפעול בקור רוח, בשיקול דעת באחריות, אנחנו צריכים להבין שהדברים שמתרחשים כאן מתרחשים בגלל זרמים תת קרקעיים אדירים. קיימת נטייה אצלנו לחשוב שהכל מתבצע בגללנו, באשמתנו. יש פה כוחות הרבה יותר חזקים. יותר מכל, בזמנים האלה אנחנו צריכים לשמור על הביטחון. זהו עוגן הקיום שלנו, ובמיוחד בזמן הפכפך. אנחנו צריכים לקדם את האינטרסים הלאומיים שלנו באזור בזמן הנתון."

כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית יקרה:
  סופר חשדן   11/09/11 00:12
4 התגובות שלך מהיום היו יותר מדי ארוכות. אין לנו כח לזה.והן היו גם מקוריות וגם מוצלחות: החלק המקורי אינו מוצלח. והחלק המוצלח לא מקורי...
כתוב תגובה ל- סופר חשדן
לסופר חשדן, אתה מחמיא לעצמך?
  חשדנית   11/09/11 10:24
אתה טוען שהחומר הלא מקורי הוא המוצלח יותר מכל מה שכתבתי, אז מעניין אם קוראים לך בן כספית...
כתוב תגובה ל- חשדנית
או שאתה כותב הנאומים של
  חשדנית   19/09/11 22:57
נתניהו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
10
התכנית של שלושת הביבים
  חשדנית   10/09/11 23:26
ביבי, הסוכן האמריקאי, מקים את המדינה הפלסטינית החדשה בהוראת מנהליו בוושינגטון.

לכל מי שעוד לא יודע, התרגיל של ה-15 במאי נוהל בשלט רחוק בפייסבוק על ידי מימשל אובמה. המטרה היא כזאת - פינוי 300,000 מתנחלים מיו"ש אינו מעשי וגם יכול לגרום למלחמת אחים לכן הם מצאו פיתרון אחר - לאפשר כניסת מיליוני פליטים פלסטינים בבת אחת אל היישובים ביהודה ושומרון, להוציא את צה"ל מהאזור ולהשאיר את המתנחלים לגורלם. כמובן מייד יתחילו פוגרומים יזומים והמתנחלים ייאלצו באופן פתאומי ובמצב חירום ומיידי להתפנות מבתיהם בשטחים. או אז ביבי וברק ישיגו את מטרתם - פינוי מתנחלי יו"ש בלי הרבה בלאגן כאילו בלית ברירה.

תרגיל הפינוי בוצע כבר על רטוב בשריפה בכרמל. 15,000 איש פונו מבתיהם, חלקם בכוח, בשריפה היזומה בכרמל. תרגיל ההשתלטות הפלסטיני בוצע אתמול בגבול עם סוריה. בכוונה לא השאירו מספיק חיילים להגן על הגבול במג'דל שמס למרות שכולם כולל העיתונאים ידעו מה הולך לקרות שם

עכשיו כולם מחכים ל-20 בספטמבר, שאז כל המהלך הזה יבוצע הלכה למעשה על מתיישבי יהודה ושומרון ותקום המדינה הפלסטינית על חורבות ישוביהם

זו התכנית של שלושת הביבים
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
ביבי הרסת את המדינה לך הביתה
  מיכל   10/09/11 23:30
כתוב תגובה ל- מיכל
12
מנהיגות חללולה
  אי לנו   11/09/11 00:31
כתוב תגובה ל- אי לנו
13
יש לנו מנהיג שיודע לנהל משברים
  דודי29   11/09/11 02:01
נתניהו ניהל בשנה האחרונה משברים בשיקול דעת ובקור רוח.
המשבר אמש,הפיגוע באילת,השריפה בכרמל וההשתלטות על המרמרה, כולם אירועים מאד נפיצים שיכלו לגרום להידרדרות קשה מנשוא.
נכון שלממשלה הנוכחית יש חלק מסויים באחריות להגעה לאותם משברים,אבל חשוב כמובן איך מנהלים אותם ואיך יוצאים מהם מחוזקים לעתיד.
זו חכמה מאד קטנה לפעול כמו ממשלת אולמרט ביום החטיפה בגבול הצפון.היום כשפרץ וחלוץ מאיימים לחזור לקדמת הבמה הפוליטית ואולמרט מנקה עצמו מתיקיו כדי לשוב,חייבים אנו לזכור איך המדינה התנהלה במשבר כשהיתה בידיים של השלושה האלה.הרי ברור לכל שאת המדינה הזו יכולים לנהל רק אנשים בעלי רקע ביטחוני רב ואופי חזק.הכעס העיקרי מופנה לחלוץ כי הוא היה היחיד מבין השלושה שהיה לוחם ומפקד במלחמה עקובה מדם.הוא היה צריך לבלום את האטרף שלהם להגיב מהבטן ולתכנן מכת בזק שמצד אחד תפגע בצמרת החיזבאללה ומצד שני תשתק את המוטיבציה שלו ליזום טרור.
בישראל קל מאד להתדרדר למלחמה.זה יכול לקרות בשנייה.אנו חיים על חבית חומר נפץ.השאיפה שלנו צריכה תמיד להיות להרחיק ככל שניתן את המלחמה הבאה ורק אם היא נכפתה עלינו, צריך לפעול במקסימום עצמה ובמינימום זמן כדי להפחית ככל שניתן את סבל החיילים והאזרחים שלנו.
צריך להעריך את ראש הממשלה על ניהול מדיניות הביטחון של ישראל.רוב המבקרים שלו בתחומי חוץ וביטחון הם אנשים קטנים שמקנאים בו. מבחינה אובייקטיבית הוא עשה יותר מאולמרט כדי לקדם הסכם שלום מול הפלסטינים.
כתוב תגובה ל- דודי29
14
תגיד אתה טמבל?
  חניבעל   11/09/11 03:02
אין שלום ומעולם לא היה שלום עם מצרים. הגיע הזמן לקבור את הגופה הזו, היא כבר מצחינה מרקבון!!!
כתוב תגובה ל- חניבעל
15
נדבוק בהסכם השלום?מישהו ראה
  פלא יועץ   11/09/11 12:54
אותו בזמן האחרון?ראש המכשלה אח שמאל נפליהו,והסנשו פנשו שלו הצאר לחוסר ביטחון-נאפוליונצ'יק.כבר מזמן איבדו את חוש הניווט,המצפן שלהם מזגזג בתזזית לכל הכיוונים,אך דרך וכיוון ראוי-אין.השניים המוקפים במנזר השתקנים של שלושים הננסים מסביב לשולחן העגול,ממשיכים לתעתע בכולם ובעיקר בעצמם.תהיה זו הפקרות גמורה וחוסר אחריות להחזיר במצב הנוכחי את צוות השגרירות לקהיר,רק למען יצירת מראית עין ש"העסקים כרגיל".ממשל אובמבה אכן שקוע עד צוואר בהדבקת תלאי על תלאי,לאחר שיצר מצב בלתי פתיר בעליל.ולא מגיעה לו תודה ע"כ.לכן גם נראה שלא ימשיך לכהן קדנציה נוספת ואולי אף ירצח קודם לכן.-ואין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים.מבשר ודם איננו יכולים לצפות יותר לשום טובה וברכה. שבוע טוב ושקט לכונו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
16
אל תציקו לביבי
  אחד מכל העם   11/09/11 14:56
אל תציקו לביבי את העונש הוא קיבל כבר
העונש נמצא בביתו.
כתוב תגובה ל- אחד מכל העם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il