|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
מאת: אליקים העצני  |  16/07/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מהרסיך ומחריביך העצני וחבריו
  צלי   16/07/03 14:20
מר העצני יודע היטב שאין סיכוי שנוכל להמשיך ולשלוט בפליסטינים.
אבל הוא תקוע בשלו ושום דבר לאמשתנה אפילו שרון עד שחשב כמו העצני וחבריו היא בסדר ומשלנו אבל כאשר הבין שללא פתרון מדיני הסכסוך לא יפתר הפך לבוגד ומהרס.יפנה נא מר העצני לסכסוכים בין עמים אחרים ויצביע לנו איפה חיו שני עמים ביחד אולי בקפריסין אולי בבוסניה
וכ'ו לכן יבוסם לו אם ברצונו להמשיך ןלתמון את הראש בחול אבל לא על חשבוננו
דרך אגב איפה היו העצני וחבריו לפני ששת
הימים כאשר הגליל והערבה נזקקו למתישבים!!!!!
כתוב תגובה ל- צלי
גם אם אתה צלי רשף,אתה הרי יודע כמה
  יוסי,הנגב   16/07/03 20:34
יהודים היו בארץ לפני ששת הימים.
תבוסתנים תמיד היו ותמיד יהיו,אבל בגלוי ללכת לטובת אויבי ישראל? רק בדורנו.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
כל מילה פגז
  כ אביגדור   16/07/03 20:53
ואגב כמה מיליוני יהודים הגיעו לישב הנגב הגולן הגליל.
רק בהתנחלות מ.ירושלים יש 250,000 פאלסטינאים.
עד כמה שידוע לי זה יותר ממה שיש יהודים
ביו"ש ועזה.
העצני ושכמותו סנילים,הגיע הזמן להתעורר
העם היהודי מתמעט בעוד הערבי גדל בקצב מסחרר.אבל העצני וחבריו לא מבינים בסוף
יהיה רוב ערבי בארץ שיגרום לסנדרום דרום
אפריקה בארץ אם לא נפרד מהם עכשו.
זה לא "שלום עכשו" אלא "הפרדות עכשו".
ולחכמולוג התנכ"י אברהם אומר ללוט "אם השמאל ואיימנה ואים הימין ואשמילה".
כשיש ניגוד אינטרסים, נפרדים.
כתוב תגובה ל- כ אביגדור
2
עוד לא נמאס למר העצני להעלות עם ג
  ד.אבי יריב   16/07/03 14:29
עוד לא נמאס למר העצני להעלות עם גירתו את המנטרה- "אוסלו".
תמהני מה היה עושה לו חס וחלילה לא היה אוסלו. על מי היה מטיל את ההאשמה.
והנה היום , כשבתת המודע , מבין מר העצני , שאין תוחלת בהתיישבות ביש"ע , וכשראש הממשלה "שלו" מאמץ את עקרונות השמאל שטען שנים הרבה שאין פתרון אלא בהבנה מדינית ובהסכמה , עדיין נאחז מר העצני בשולי הרעיון שקרס והתמוטט, ומצטייר כדון קישוט .
למרבה הפליאה , אותו חתרן בלתי נלאה הצליח לשכנע שהוא אבי ההתיישבות טעה , ויש לחזור מדרך הרע , ולמצוא פתרון שניתן לחיות אתו ולא רק למות למענו.
חלחלה אוחזת במר העצני שמתחיל להיות מוטרד ומתחיל להפנים את המציאות החדשה .
קשה מאוד , מאוד קשה לשרון , להודות שהמפעל שהוא היה בין מקימיו סופו – כימית.
אבל איך אמר ראש הממשלה שרון : מה שרואים מכאן לא רואים משם . והעצני עוד לא היה שם אף פעם , ולוואי שלא יהיה .
כל פעם שאני שומע את מר העצני מדבר על" מהרסיך ומחריביך ממך יצאו " איני יכול שלא לראות לנגד עיני את מתפרעי חברון היהודיים , ואת שודדי האדמות של הערבים ביש"ע , ועוקרי כרמי הזיתים ואת הפוגרומצ'יקים המטרידים ומפחידים את התושבים הערביים ביש"ע , ופה ושם גם הורגים בהם , והשב"כ המהולל עד היום לא הצליח לתפוש את הרוצחים הנתעבים.
מר העצני , לא מר פרס הוציא חוזה על הישובים היהודיים ברצועת עזה . הם לא היו צריכים לקום שם מלכתחילה , ואולי בכסף שהושקע שם ניתן היה לפתור את כל בעיות האימהות החד-הוריות , ואולי אפילו כמה בעיות קטנות נוספות כמו מפעלים שקרסו , ובתי חולים שנותרו ללא תרופות . אך משקמו , אין מי שיורידם טוב יותר מראש הממשלה שאתה בחרת הוא טוב גם בזה . זעמך המופנה אל פרס מובן , כי איך תודה שטעית ובמקום לבחור בפרס לרשות ממשלה , שלדעתך הוא לוזר , ובטח היה מפספס גם את הורדת הישובים והחזרת המתנחלים הביתה , בחרת באריק , היודע לעשות את המלאכה .
הגיע זמן מר העצני שתתעורר מהחלום הרע הפוקד אותך . ותדאג להוציא את המהרסים והמחריבים את מדינת ישראל מיש"ע, ולהחזירם הביתה , ובא לציון גואל .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   17/07/03 09:48
מעניין על איזה אדמה ערבית שדודה אתה גר.
כתוב תגובה ל- א.ג
you are 1000% zodek
  solomon   17/07/03 14:38
i hope they are meny like you.
כתוב תגובה ל- solomon
מתי כבר תלמד מתמטיקה ו..אנגלית
  פוצו ל-SOLOMON הבור   19/07/03 15:39
כתוב תגובה ל- פוצו ל-SOLOMON הבור
מלים כדורנות - אני אתך!
  יעלה   17/07/03 15:11
כתוב תגובה ל- יעלה
ליעלה .
  ד.אבי יריב   17/07/03 16:35
חבל שכל כך מעטים הם אלה המוכנים להתאמת עם בעלי הדעות הימניות .
במסגרת הויכוחים שלי אתם באתר זה , אפילו ניסיתיט לכנותם בשם , בעלי המנייה ימנית .הם כל כך בטוחים שהצדק איתם , עד שאנחנו מוצאים עצמנו לא אחת , כאילו צריכים להתנצל על כך שאנחנו בכלל מבקשים לחיות חיים נורמליים.
הנה ראי את מי שמכנה עצמו א.ג , זה המגיב פה אחריך , ( הוא מסביר שאלה הם ראשי תיבות של "אבר גדול" ואני נוטה לחשוב שיש לו פה גדול ) שחושב שאני חייב לו משהו . והוא מצפה שאשיב לו . אמנם אין סוף , לדבר , ובסך הכל זה ויכוח , אבל אסור להפקיר את הבמה לשכמותם.
אז קומו , והסבירו להם , בכל דרך אפשרית , מעל כל במה העומדת לרשותכם , שהם שוגים , ןשהסולידריות החברתית שהייתה קיימת בארץ הזאת ,הולכת ונמוגה עד שתחדל להתקיים , אם הם ימשיכו לטעון לבעלות על אדמות של בני עם אחר , בשם "ההבטחה הקדושה" וימשיכו להוציא שם רע לעם היהודי . הם טוענים שהם עברו להתיישב שם בשליחות של ממשלות ישראל , וזה נכון . אבל אותו תוקף מוסרי יש לה לממשלה לדרוש מהם להתפנות .ואותו ציות לצו צריך שינחה אותם לקום ולעזוב כשממשלה תקבל את ההחלטה על כך . ולא יתכן שהם יחייבו את מרביתו של העם לשעבד את משאביו לטובתם כשהנצרכים האמיתיים אינם זוכים למינימום הדרוש למחיתם.
הם בהתנהגותם , גורמים לפילוג בעם , והנורא ביותר , הם גורמים לי להפסיק לראות בהם אחים . ועל כך לא אסלח להם .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   17/07/03 20:22
תגיד לי היכן אתה גר ואגיד לך מה שם המקום בערבית ובאיזה מחנה פליטים יושבים פליטים ומחכים לשוב לאותו מקום.

ההפרדה שלך בין השטחים שנכבשו ב-67 ובין השטחים שנכבשו ב-48, נמצא רק במוחך השמאלני הקודח.

אתה יכול להמשיך ולשחק ב"נדמה לי" , הפלשתינים צוחקים מחבר'ה כמוך ורואים בכם מקפצה להגשמת חלומותיהם.

כתוב תגובה ל- א.ג
לא.ב.ג.ד.....ז הפרזיט
  ד.אבי יריב   18/07/03 08:50
פרזיט ! אחרוג משתיקתי ,רק כדי ללמדך קצת צניעות , ואולי משהו מההיסטוריה של הישוב ( מה שמוטל בספק בעיני אם תצליח לקלוט ) , וזאת גם משום שאתה מתחיל , אמנם בקושי לדבר לגופם של דברים .
ובכן ,לא תצליח גם אם תנסה ימים רבים ושבועות וחודשים לקיים את מה שבהבל פיך התחייבת לעשות , כי את האדמה שעליה אני מתגורר , רכשו הורי ושלמו בכסף טוב שלא קבלו בירושה , ולא בהנחות והלוואות שהפכו למענקים מהמדינה , אלא בעמל כפיהם ועוד שנים הרבה אח"כ , כשאתה עוד היית פנטזייה בלבד ואולי גם זה לא - בשנת 1935 . אם אתה תצליח לחשב אז טוב , אבל אתה יודע מה , עזוב את זה , זה קשה מדי , אני אעשה בשבילך את החשבון , זה 13 שנה לפני שקמה מדינת ישראל .
עכשיו תתחיל לחפש את שמו של הישוב הערבי "שגזלתי את אדמתו" , פרזיט עלוב שלי ,וספר לי באיזה מחנה פליטים הם יושבים.
נ.ב.
תגיד לי אם אני טועה , אבל נראה לי שאתה קצת מתגעגע אלי .נכון? אה לא . זה לא יכול להיות . אבל למה התחלת לגמגם קצת ?
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   18/07/03 16:31
אינני מתגעגע אליך, אלא שהבטחתי לך שבכל מקום שבו תפיץ את כזביך ותשפוכת הארס השמאלנית האנטי ציונית שלך,תחטוף תגובה ואני מתפלא על כך שאתה מתפלא.

אתה מדהים אותי בטיפשותך, זה שהוריך רכשו בכסף את אדמתם מעניינת את הפלשתינאים כקליפת השום.

ידידי הספק ציוני, הפלשתינאים רואים את כל ארץ ישראל כאדמה שנגזלה מהם (ותומך בהם בנושא זה ידידך אדון זיו)

אני יכול לספר לך שבימי אוסלו העליזים , היינו רואים מכוניות של ערבים תושבי הגדה מבקרים במקום ישובי (אני גר בהתנחלות בעמק יזרעאל) חלקם עם מפות וקושאנים ומצביעים על שטחים שבעליהם היהודיים רכשו אותם כחוק (כפי שרכשו הוריך) ומקווים כי "שלום האמיצים" יחזיר אותם לאותם אדמות.

ידוע לי שכך היה גם בעשרות ישובים אחרים,

דע לך שהם הפלשתינאים עקביים יתר ממך, הם לא יכנו שום ישוב יהודי בשמו העברי אלא יש להם שם פלשתינאי משלהם.

במפות הוועדים הפלשתינאיים להחזרת אדמות מצוינים כ-700 כפרים ערביים לשעבר, עם שטחים נרחבים מסביבם שאינם קיימים אני יכול להבטיחך כי גם לכפרך ולאדמות מסביבו יש שם בערבית.

ניסיונך האווילי להפריד בין הציונות לפני-67 ואחרי-67, מטופשת וצבועה ומעוררת גיחוך אפילו אצל ידידך הפלשתינאים.

אגב פרזיטיות, סיכמנו כבר בנינו שאתה מקבל הקצבה, הוא הפרזיט החי על חשבוני.
כתוב תגובה ל- א.ג
לא.ב.ג.ד....ז. הפרזיט
  ד.אבי יריב   18/07/03 21:45
הויכוח שלי הוא לא עם הפלשתינאים , פרזיט עלוב ונקלה . הויכוח שלי הוא עם שכמותך עם מי שחושב עצמו לציוני , כשהוא בסך הכל פשיסט בנשמתו, לאומן קיצוני בהגדרתו , אימפריאליסט בהתנהלותו , וריאקציונר בהליכותיו.
אתה היהיר השחצן הכל יודע , אפילו יודע מה כל הערבים חושבים ואפילו למרבה האירוניה בטוח בזה . ומעניין שלשיטתך כולם חושבים רק איך להרוג , לגרש , להשמיד ולאבד כמוך.
אני גאה לא להיות דומה לך , וכאמור בז לך .
לצערי , אני חייב לומר שיש דבר אחד שאתה צודק בו ,( הייתי שמח יותר לו לא היה אפילו דבר אחד שאתה צודק , אבל זה לא הצליח לי ) והוא שבין הערבים ישנם מנוולים ורוצחים כמו אצלנו , וזה שיש ביניהם כאלה שהיו רוצים לחזור ליפו ורמלה ללוד וחיפה אז גם ביניהם ישנם טיפשים שמאמינים , כמו אצלנו , זה עדיין לא מצדיק אפילו לא מילה אחת מכל השטויות הנשפכות מפיך.
הנה אני למשל הייתי רוצה לכבוש את קנדה , אז הקנדים צריכים להתחיל לחשוש , ולהתכונן למלחמה בנו . אתה ממש חסר הבנה ( אני משתדל להיות עדין , אתה מאמין לי שזה לא קל עם שכמותך ) אם אתה אינך מבדיל בין אדמה שנרכשה כדין וכחוק לבין השתלטות של פוגרומצ'יקים על שטחים המרחיבים ישובים ועוקרים מטעים ומספחים ( בעזרת משרדי ממשלה ופקידות מושחתת שנותנת יד לכל אלה , ומכשירה בדיעבד כל גחמה של פשיסט זה או אחר , ראש מועצה או יו"ר מחלקת התיישבות או נושא כל תואר אחר ) שטחים לישובים קיימים שגם הם לא חוקיים .
לו היית חכם , אפילו לא היית מעלה עניין זה . אז מה אם הם זוכרים שמו של ישוב זה או אחר ,ועושים סיורים של נוסטלגיה , גם בינינו ישנם הנוסעים לבקר במחוזות ילדותם , אז זה צריך להכניס לוויברציות את כל הגויים , ( אגב בקבוצה שהצטרפתי אליה באחת הנסיעות ראיתי יהודים נוסעים עם ניירות המעידים על רכושם ) יעסקו הם בהיסטוריה , ואנחנו בחיים. מה שאתה ושכמותך עושים זהו ערוב ובלבול ( וזה מכוון ) של מה שהיה טרם קום המדינה – מזכירם בנשימה אחת התנחלות עם חניתה , וזה שעם הקמת המדינה –גבולות שהוסכם עליהם בעת שביתת הנשק בתום מלחמת השחרור, עם ההשתלטות והסיפוח הזוחל , הבלתי חוקי בעליל , שסיבך , מסבך ויסבך את מדינת ישראל כך שלא נחלץ לעולם מהמצב הביש אליו נקלענו .
בהגדרה של אדם שהוא פשיסט ריאקציונר ואימפריאליסט שזה כשלעצמו מספיק רע אין כבר מקום להוסיף הגדרות נוספות למי שהוא גם טיפש ולא נבון ,וכל השאר שכתבתי לך בשבוע שעבר , אבל העונש שלך הוא שאתה תישאר עם זה לכל ימי חייך . אני תודה לאל , אוכל להיפרד ממך בכל רגע שאחפוץ .

כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   19/07/03 11:51
אתה אדם גס ואלים בתגובותיו (כ-20 גידופים בתגובה אחת)
אתה משווה את ביקורי הנוסטלגיה של יהודים באירופה לסיורי הפלשתינאים כאן מתמימות אבל אני נוטה להעריך שמתוך טיפשות.

גם לעולם לא תוכל להסביר את השוני בהתיישבות לפני ואחרי –67 ולא עשית את זה כאן.

לו היית עוקב אחרי שידורי הרדיו והטלביזיה הפלשתינאית ,לו היית בודק את ספרי הלימוד שלהם ורואה כיצד הם מחנכים את דור העתיד שלהם לחזור לכל פלשתין, לו היית מבין את משמעות נאום יוהנסבורג של ערפאת , ראיון "הסוס הטרויאני" של פיסל חוסייני, פליטות הפה של אבו מאזן על השגיאה הפטאלית שעשו הישראלים עם הליכתם לאוסלו, היית מבין את כוונותיהם האמיתיות (אהוד ברק כבר הבין זאת)
אבל לבולשביק כמוך המקובע בעמדותיו זה כנראה לא יקרה.

צורת ההתבטאות שלך והגידופים מזכירים לי את שידורי התעמולה הערביים בעברית בעבר שם הביטוי אימפריאליסט ,פאשיסט, קולוניאליסט חזרו ללא הרף.

אותו דבר גם בנאומים של הנציג הסובייטי באו"ם לפני 35 שנה, אלה היו הביטויים שלו כנגד ישראל,

יכול להיות שברוח אותה תקופה גם יש לך את תמונתו של סטאלין בבית.

בעתיד כל תגובה מופלצת שלך תזכה בתגובת נגד.

כתוב תגובה ל- א.ג
לא....ז פרזיט פלצן
  ד.אבי יריב   19/07/03 23:51
תמשיך ללמוד , ולקרוא . לא יזיק לך . אולי דבר מה ייקלט ומי יודע אולי פעם תחכים .
דרך אגב , אמרתי לך שאתה בזוי בעיני . ( זה בטח גידוף , תוסיף לרשימות שלך )
והאם כבר אמרתי לך שאיבדתי עניין בך , בדעותיך ובכל מה שאתה מייצג .
אשר על כן , אתה יכול להמשיך להתגולל ברפש שאתה חי בו . . אני מסרב.
נ.ב . אתה בטח חושב שאתה עדין נפש ופציפיסט . אז אתה לא .

כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   20/07/03 22:56
אענה לך בכל מקום בו תסית.(כבר אמרתי לך את זה)

אכן זה גורם לי להתבוסס ברפש שאתה מפיץ, אך אני עושה זאת בחדווה.

אפרופו פרזיטיות, אתה גורם לי לעשות מה שאני לא אוהב לעשות, אבל אין לי ברירה:

אני משלם המסים ואתה מקבל הקצבה ולכן אתה חי על חשבוני ואתה הפרזיט.

מעולם לא אמרתי שאני יפה נפש, אך אתך, "הגיעו מים עד גועל נפש".

עלק, 20 שנות לימוד.
כתוב תגובה ל- א.ג
לא.ג.
  הצנזור   28/07/03 10:44
או שתחילו להשמיע דברים עם שכל או תשתקו .
סתם מלכלכים ומנבלים את הפה / הרשת.
כתוב תגובה ל- הצנזור
תוספת לבורותך
  א.ג   19/07/03 16:54
על שום גבולות לא הוסכם ב-49 עם תום מלחמת השיחרור, כשמם, אלה היו רק גבולות שהוסכמו ברודוס לצורך הפסקת אש ומדינות ערב מעולם לא השלימו אתם.
כתוב תגובה ל- א.ג
תיקון ותוספת להסכם הפסקת האש
  ירון חי   19/07/03 23:02
ראשית א.ג, אל תתרגש מיריב. מדובר בשמאלן פוסט ציוני, בור והדיוט המתחזה למשכיל ואין לו מושג בכלום.
שנית סעיף קטן 2 מתוך סעיף 2 בהסכם עם ממלכת ירדן: "כן מכירים הצדדים כי שום תנאי מתנאי ההסכם הזה לא יחרוץ בשום אופן את זכויותיו, תביעותיו ועמדותיו של כל אחד מהצדדים בישובה הסופי של שאלת ארץ ישראל בדרך שלום, באשר תנאי הסכם זה נקבעים מתוך שיקולים צבאיים בלבד".
סעיף קטן 9 בתוך סעיף 6:" קווי שביתת הנשק שהוגדרו בסעיפים 5 ו-6 של הסכם זה נקבעו בהסכמת הצדדים בלי לחרוץ מראש סדרים טריטוריאליים או קווי גבול לעתיד לבוא או תביעות של צד מן הצדדים בעיניינים אלה"
אבל מה לעובדות ולשמאלנים בורים?
כתוב תגובה ל- ירון חי
תוספת
  א.ג   17/07/03 20:25
חבל שאתה מתדרדר "מתחת לחגורה".

תבדוק את תגובותיך הקודמות ואל תילל כשמחזירים לך באותו מטבע.
כתוב תגובה ל- א.ג
ל אבי יריב- תגובתך עלילה שפלה
  נדב   18/07/03 01:33
ולא ראויה לתגובה רצינית
כתוב תגובה ל- נדב
לנדב
  מד.אבי יריב   18/07/03 10:06
לנדב . תהיה רגע רציני , ותגיד לי על מי העללתי , ומה אמרתי שהוא עלילה שפלה .
( ואם איני ראוי שתתייחס לזה ברצינות , אני מסכים שתגיד את זה אפילו בהומור )
והנה אני מודיע קבל עם ועולם , שאם תוכיח שהעללתי עלילה , אתנצל בפומבי .
כתוב תגובה ל- מד.אבי יריב
ל אבי יריב
  נדב   18/07/03 16:46
לקחת 250000 תושבי יש"ע והעללת עליהם עלילת דם,
יכול להיות שאתה סנילי ואינך מבין או זוכר את מה שכתבת לכן אצטט אותך:

"איני יכול שלא לראות לנגד עיני את מתפרעי חברון היהודיים , ואת שודדי האדמות של הערבים ביש"ע , ועוקרי כרמי הזיתים ואת הפוגרומצ'יקים המטרידים ומפחידים את התושבים הערביים ביש"ע , ופה ושם גם הורגים בהם , והשב"כ המהולל עד היום לא הצליח לתפוש את הרוצחים הנתעבים".

"ואולי בכסף שהושקע שם ניתן היה לפתור את כל בעיות האימהות החד-הוריות , ואולי אפילו כמה בעיות קטנות נוספות כמו מפעלים שקרסו , ובתי חולים שנותרו ללא תרופות ".

"ותדאג להוציא את המהרסים והמחריבים את מדינת ישראל מיש"ע",

אני מכיר את בעיית הפטפטת המרושעת בה לוקים שמאלנים שונאי עמם כמוך, אך בכל זאת אני ממליץ בפניך לשקול את מילותיך שנית בפעם הבאה.
כתוב תגובה ל- נדב
לנדב ניסיון שני
  ד.אבי יריב   18/07/03 18:48
אני מודה שהציתות מדוייק . אבל מעבר לו שום דבר לצערי לא לעניין .
האם כתבתי משהו לא נכון ? מאין אתה שואב את העובדה שכתבתי על 250000 ( איך שהם מתרבים מכתבה לכתבה , בטח בשבוע הבא הם כבר יהיו 300000. תרשה לי להטיל ספק במספרים המופרזים שאתם שם מפזרים . חכו , עוד לא מחלקים פיצויים , יש עוד זמן עד שיצטרכו להגזים במספרים . ) משהו לא נכון .
ששפכו שם מיליארדים , זה לא נכון ? שיש ביניהם פוגרומצ'יקים ,זה לא נכון ? שיש שודדי אדמות ועוקרי זיתים , זה לא נכון ? שיש ביניהם רוצחים שהשב"כ לא מצליח ללכוד , זה לא נכון?
בקיצור , אף לא אחת מהטענות שטענתי לא הוכחת שאינה נכונה , ואתה מכנה אותי סנילי. לא יפה בלהעליב . ואתה מה כן עשית , כתבת שהעללתי על 250000 . וזה כמובן לא רק לא נכון , אלא מעיד על מידת התבונה שלך , והבנתך את הכתוב . עכשיו אני כבר מתחיל לחשוד שמא מה שכתבתי בכתבה הקודמת בסעיף 1 בקשר אליך גם הוא שגוי .
אני מקווה שלא .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
ל אבי יריב
  נדב   18/07/03 22:29
גם על ההתישבות למיניהם להם אתה שותף שפכו מיליארדים.(וגם מחקו חובות)

יפה שאתה מתקן : "יש ביניהם" (פוגרומצ'יקים), מספר נערים פוחחים מחברון שאינם פרומיל של הפרומיל הם כל תושבי יש"ע בעינך? ואם ימצאו מספר עבריינים בין חברי המושבים או הקיבוצים, אז כך תעליל על כל אותו מגזר?

שודדי קרקעות? עוד עלילה, אין התישבות יהודית אחת ביו"ש שאינה על אדמת מדינה וכולם עלו באישור ובברכת הממשלות השונות.

צר לי,אך נראה לי שיש לך בעייה חמורה של הבנת המציאות האמיתית בשטח, הנובעת מגישה שמאלנית צבועה ומטופשת, עד כדי עלילות זוועה (מבית מדרשו של הראיס) על מתיישבי ביש"ע,

כנראה שבאמת היה חבל שנכנסתי אתך לפרטים, כי כפי שאתה מצטייר לי משאר תגובותיך באתר זה, כנראה ששום דבר לא ילמד אותך את המציאות האמיתית ולטובתך אני מקווה שלא תצטרך ללמוד את זה מהפלשתינאים.
כתוב תגובה ל- נדב
לנדב ניסיון שלישי
  ד.אבי יריב   19/07/03 10:17



1. כשאתה אומר שום דבר לא ילמד אותך .... אתה בטח מתכוון שעד שלא אקבל את דעתך , אין לי תקנה. טוב , אני מסכים שאהיה ללא תקנה , כי לעולם , לעולם לא אוכל לקבל את דעתך . ובאשר למציאות האמיתית ..אני מייעץ לך שתפנים מהר ככל שניתן שהיא זו של ישראל שבגבולות 48 , ולא ההזויה הנקראת "ארץ האבות".
2. כמה נערים פוחחים אמרת? ואלה שמסתובבים בשוק בחברון והופכים דוכנים וזורעים אימה ופחד בקרב באי השוק , זה כמה פוחחים ? אינני יודע מה אתה יודע על ההיסטוריה של היהודים במזרח אירופה במאה ה-19 , אבל אם תלמד ותקרא , יצופו לנגד עיניך תמונות לא סימפטיות למקרא הסיפורים על הפרומיל שבפרומיל .אינני מקבל את הנתון הסטטיסטי שלך של כמה פרומיל , אבל אני בהחלט מסכים שרבים רבים ממתיישבי יש"ע הם אנשים טובים והגונים וישרים שבסך הכל שגו באשליות שממשלות ישראל לדורותיהן מכרו להם , ובזול מאוד , והם התפתו ועברו לגור שם . היום הם שבויים .,תרתי משמע , גם במקום מגוריהם , ועוד יותר בתפישת עולמם שגובשה במשך השנים ושבהכרח מגבה את ישיבתם הפיזית במקום המגורים שלהם. והחמור מכל שהם הופכים את כולנו לשבויים. אני חושב שיש לקיים את מצוות "פדיון שבויים " ולהשיבם למולדת. ואם תשאל אותי , אציע להם מקום חלופי , שהוא ארץ אבות לא פחות , יפה לא פחות , ויישובו הוא מצווה גדולה יותר . ומה שחשוב שהוא עדיין ( אני מדגיש עדיין ) אינו מעורר יצרים שגורמים לשפיכות דמים.
3. אדמות מדינה אמרת ? כן נכון אדמות שנכבשו ב- 67 , זה לא הופך אותן לאדמות מדינה , ומי שמקבל אותן במתנה מהמדינה בונה עליהן ישוב , ומרחיב את הישוב ומספח שטחים לישוב המורחב ( הכל באישור –של מי האישור ) זה בעיניך חוקי ? בעיני ,לא!
4. ועוד תמיהה אחת יש לי. למה דעתי היא צבועה ומטופשת , ודעתך מפוקחת ונבונה . האם אתה לא מסוגל להבין שסופה של ההרפתקה הזו שאתה חלק ממנה מתקרבת אל סיומה . וכשהיא תסתיים , מי יהיה הטיפש ?

כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
ל אבי יריב
  נדב   19/07/03 12:40
מה ההבדל בין אדמות שנכבשו ב-48 מעבר לגבולות החלוקה (כמו הגליל המערבי) לבין שטחים שנכבשו ב-67?

אין שום הבדל.

ממי נכבשו השטחים? האם הייתה שם מדינה פלשתינאית ? לא

מדוע לא קמה מדינה פלשתינאית לפני -67?
כי הירדנים אינם טיפשים כמונו.

עניין החוקיות הוא רק בראשך, אין כאן שום בעייה חוקית אלא רק עניין של השקפה פוליטית ומותר לך להיות בצד הפלשתינאי רק אל תעליל.
כתוב תגובה ל- נדב
לנדב , ניסיון רביעי
  ד.אבי יריב   19/07/03 23:41

1. אתה טוען שאין הבדל , ואני טוען שיש הבדל , וזה כל ההבדל בינינו .
2. השטחים שנכבשו לא היו שלנו . ישבו שם בני אדם . זה שירדן סירבה להכיר בהם אינו אומר שיש לחסלם ולזרוק אותם . מה לעשות שנוכחותנו גורמת לריאקציה , ואנחנו אוכלים אותה אח"כ . תראה מה קרה בלבנון , איך נכנסנו ומה קרה כשיצאנו . והוא הדין ביהודה שומרון ורצועת עזה .
3. אם אתה מאמין שעם ישראל עם לבדד ישכון עלי אדמות , ואריק שרון יכול לעשות מה שהוא רוצה , ומועצת יש"ע היא כל יכולה , אז יש לי חדשות בשבילך . אפילו אריק שרון כבר יודע שהסצנריו שונה . "המנוולים שינו את הכללים " ובמקרה שלנו לא שכחו להודיע לנו . איך אמר יוסי בנאי במערכון הידוע שלו : "האמריקאים אמרו לנו ליסן ואנחנו ליסנו " . בעברית פשוטה להמונים , אריק יעשה , לצערך ,ולצער חבריך לא מה שמועצת יש"ע תומר לו , אלא מה שהאמריקאים יגידו . ומה הם אמרו כבר שמעת . ואם לא שמעת אז עוד תשמע .
4. ואם תמשיך לקרוא לי מעליל , אז אני אתחיל לקרוא לך בת יענה . ( סתם , בצחוק , אבל כדאי שתחשוב ) .

כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
ל אבי יריב
  נדב   20/07/03 23:20
בכל מקום שכבשנו (גם הגליל המערבי )היו אנשים.

מעניין שכאשר הטיעונים שלך מתמוטטים אתה נתלה באמריקאים.

תשאיר לשרון להתמודד עם האחרים, אבל אל תעליל.
כתוב תגובה ל- נדב
ליריב סוחר הסמים וסרסור הזונות
  ירון חי   19/07/03 20:56
כל יום אני קורא בעיתונים על הפשע בתוך הקו הירוק, סוחרי סמים, סרסורים, זונות, רוצחים ועוד.
אין ספק שכנראה יש בעיה רצינית עם תושבי הקו הירוק וצריך להפסיק להשקיע שם כסף כי התושבים שם רק מנצלים זאת להגדלת הפשיעה.
יכול להיות שאפילו צריך לפנות את כל ההתיישבות הפושעת הזו.
זו בערך הרמה של הטיעונים שלך על אותו קמצוץ שלכאורה עשה את מה שציינת.
הקשר בין רובם של תושבי יש"ע לבינם הוא בערך כמו הקשר שלך לסמים וזונות.
ואגב, אל תאמין באופן אוטומטי למה שאתה רואה בטלוויזיה או קורא בעיתון.
הערבים הם מניפולטיבים לא קטנים והשקר הוא כלי עבודה לגיטימי מבחינתם. לא כל אירוע הוא פוגרום ולא כל זית שייך לערבים מקדמת דנא.
ואגב בענין הזיתים. שאלתי את אחד מזקני הכפר השכן מהיכן עצי הזית הוותקים. הוא ענה שזה עוד מהיהודים שישבו כאן לפני כמה מאות שנים. (זו לא טעות, עד לפני 1000 שנים היהודים עוד עסקו בחקלאות בא"י). אני לא משוכנע שיש אמת בדבריו אבל זה מעמיד באור שונה את הוויכוחים על זכויות וכיבוש.
כתוב תגובה ל- ירון חי
3
Zali
  The Bat   16/07/03 14:48
Dear Zali
I agree with you that Israel should not rull over the palestinians, but why did you have to bring the snakes and terrorist gangs of Arafat would you rather be a homeless in the USA
כתוב תגובה ל- The Bat
4
מהרסיך ומחריביך
  רחמים   16/07/03 17:14
באין חזון יפרע עם.חוכמה קדומה ואמיתית,
ככל חוכמת קדמונינו.
מר העצני! אתה שהנך תלמיד חכם, מה לך כי תלין על "הבוטחים על חילם וברוב עושרם יתהללו". הלא הפירות הבאושים שאנו רואים היום, הם תוצאה טבעית ומוכרחת, מפעולות ומחדלי העבר, גם של הקבוצה עליה אתה נמנה ואולי היית נמנה. אילו השכילו מנהיגי העם הזה להפנים את המוסר העולה מהדו-שיח בין אברהם אבינו לבין מלך סדום, שבסופו מכריז אברהם אבינו את ההכרזה הנצחית "אם מחוט ועד שרוך נעל", היינו מבינים שמי שאין לו את "הנפש", אזי אין הוא יכול
להחזיק "ברכוש". ולכן צריך הוא לוותר עליו מראש.קודם כל דואגים לנפש. דהיינו,קודם כל דואגים שהעם יאמין שלנו הארץ,לא בגלל כוחנו ועוצם ידינו,שהרי המציאות מוכיחה לך,שנימוק זה הוא בר חלוף,אלא משום שניתנה לנו על ידי בורא עולם,שלו כל הארץ,ועל פי שטר מתנה,על כל תנאיו, כפי שניתן לנו בסיני,(לא במלחמת ששת הימים), ע"י ה' באמצעות משה עבדו.לכן במקום קריאה וצפיה לראות הפגנות סוערות מלאות בוז "כלפי הבוטחים על חילם"(על צה"ל הכל יכול, כביכול), קרא בקול, כשופר הרם קולך, להרביץ תורה בישראל, קטנים וגדולים.שהרי באין חזון יפרע עם. ולא כל חזון הוא חזון. יש חזון שהוא חזיון תעתועים, כדוגמת הסכם אוסלו, או חזון השלמת ערביי ישראל עם קיומה של מדינת ישראל. "היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו"?
כתוב תגובה ל- רחמים
5
העצני- גורם מס'1 לחורבן
  ישראל משדרות   16/07/03 19:29
כתוב תגובה ל- ישראל משדרות
6
העצני וחבורתו = קומץ פנטי
  משה מרון   16/07/03 19:32
צודק אליקים העצני בכותרת מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, רק שהוא שכח לציין שאותו קומץ פנטי שהוא עצמו מייצג הם אלה שמוליכים את עם ישראל לאסון דמוגרפי. איני נמנה על חסידיו של שמעון פרס (נהפוך הוא) אבל על פרס נאסר לצאת לביקור ברצועת עזה מחשש שינסו לפגוע בו ולא קשה לנחש למי התכוונו בשב"כ.
ובאשר לשרון אליקים היקר הרי שגם הוא מבין (לקח לו הרבה זמן עד שנפל האסימון) שלמען המשך קיומו של עם ישראל בארץ ישראל עם רוב יהודי הרי שחייבים להפרד גם אם צריך לפנות כמה מאחזים.
כתוב תגובה ל- משה מרון
לית מאן דפליג שצריך להפרד מכמה
  יוסי,הנגב   16/07/03 20:36
מאחזים וכמה מטרים.אבל הערבים רוצים שנפרד מהכל.איש מהם לא דבר על מדינה יהודית.מקסימום מדינת כל אזרחיה,כמובן מה שהם קוראים 'זכות השיבה' להביא ערביי כל העולם לערינו.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
7
פילים לבנים בשטחים= הרס הנגב וגליל
  עובדיה מנתיבות   16/07/03 19:32
כתוב תגובה ל- עובדיה מנתיבות
8
חזל לא שערו מה מסוגל מר' הרס לעשות
  ישראל מתוני   16/07/03 19:46
חז"ל חזו רק את עוצמת השנאה של הסמול הסהרורי. אך זו מחווירה לעומת חתרנותו הארסית והבלתי נלאית של מר שמעון הרס, שמכור להכחדת המפעל הציוני ושיבת ציון.
כתוב תגובה ל- ישראל מתוני
9
מה אמרו על פרס ראשי ממשלה
  שלום 1   16/07/03 20:20
משה שרת: ביום שפרס יהיה שר בישראל אני אקרע קריעה
רבין: חתרן בלתי נלאה

אני לא יכול להבין מה יכול להניע "יהודי" לתמוך בחיסול המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- שלום 1
10
חבורה לאומנית הזוייה תחריב את ישראל
  גוג   16/07/03 20:33
שיעבודה המוחלט של ממשלת ישראל לאחבורה ההזוייה מבית מדרשו של העצני כבר גורמת להרס מערכתי בלתי הפיך. כמו במחלת הסרטן, החבורה ההזויה הזו הצליחה כבר לגרום לכך שמערכת החינוך, החברה והכלכלה בתהליך הדרדרות סופני. 70 מיליארד שקל שנקברו בהתנחלויות באו על חשבון עתידה של ישראל.
כתוב תגובה ל- גוג
שכחת 120 מיליארד לקיבוצים?
  סבא של מגוג   17/07/03 01:42
אני אישית לא מסכים עם העצני בהרבה נושאים.בנושא אחד אין לי ויכוח איתו אלא עם כל הנבלים והצבועים למיניהם שמשתלחים בהתנחלויות. עצרו רגע ותשאלו מה ההבדל בין התנחלויות תל-חי וכפר גלעדי לבין נצרים וכפר דרום--גם שם וגם שם תקענו את עצמנו בלב "איזור ערבי" כדי לומר להם: זו ארצנו. מה ההבדל בין ההתנחלויות בהר חברון ובין ישובי חומה ומגדל ?--חוץ מזה שבמקרה השני זה בוצע בעיקר ע"י ציונים סוציאליסטים חילוניים ובהר חברון ע"י ציונים-לאומיים-דתיים?
כתוב תגובה ל- סבא של מגוג
תגובה לסבא של מ.ג
  גד   19/07/03 18:30
כל הכבוד.כנ"ל אינני מחסידי א"י השלמה ללא הגבלה .אבל, ההשוואה שלך נכונה מכיוון שהיום זוהי ההתיישבות באיו"ש ומחר אלו כל ישובי הגליל העליון והגליל המערבי בשם הסכמי סייקס פיקו תוכנית החלוקה של הספר הלבן מ-1938 ואז, מה עוד?
הגיע הזמן שתתעוררו ותגיבו הכיצד ממשלות מפקירות את תושביהן ?
כתוב תגובה ל- גד
11
אנחנו, במו רחמינו, מביאים את החורבן
  לאה גזונטקופ   17/07/03 10:50
אנחנו מרחמים על האכזרים - פרס וחבורת אוסלו, ולא מביאים אותם למשפט צדק, ובכך מביאים להתאכזרות לרחמנים. ולא רק זאת, פושעי אוסלו מולידים פושעי המשך, גרועים בהרבה מהראשונים - פושעי עקבה !!
כתוב תגובה ל- לאה גזונטקופ
12
הקוזאק הגוזל
  שושקה   17/07/03 10:51
הקוזאק הגוזל והחומס, מוסק הזיתים לא-לו, פורע החוק וזולל התקציבים זועק חמס. טול מראה ותראה מיהם המהרסים והמחריבים של מדינת ישראל!
כתוב תגובה ל- שושקה
13
אליקים בוחר במילים רכות מידי !!
  אורית שפיר   17/07/03 12:51
אי אפשר להתייחס לתופעת ההחרבה וההרס העצמי בלי להבין את השורש: מחלת הנפש של הסמול הישראלי (וחלק מהתגובות כאן מדגימות זאת היטב). צריך להשקיע במוסדות גמילה ממחלת הנפש במקום לזרוק כסף על אימהות חד-הוריות (כי אחרת מספרן יגדל ומצבן יחמיר !!) !!!
כתוב תגובה ל- אורית שפיר
איפו מצאו אותך אורית?
  שמעון ד   17/07/03 17:00
איך הופכים אנשים ליצור כמוך?
מה מחלות נפש?
זו דעה פוליטית! לא מחלת נפש
חשבת פעם שאולי הם צודקים?
(חוץ מזה שמאל לא סמול)
כתוב תגובה ל- שמעון ד
שמעון - לטפשים לא כדאי להגיב
  יוסף ק.   17/07/03 19:35
מעבר לסגנון של אנאלפבית מצוי, היית צריך לדעת שסמול זה מלשון samll שזה קטן באנגלית. אבל את בטח לא דובר אנגלית
כי גם עברית אתה בקושי דובר.
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
לשמעון.ד.
  מד.אבי יריב   19/07/03 12:40
והחכם בעת ההיא יידום .
הטיפשות רוע הלב והנוולות ממלאים את כל החלל . בקושי יש אוויר לנשום
שבו בשקט ותנו להם להימוג בעצמם .

כתוב תגובה ל- מד.אבי יריב
14
to no 5 you are 1000% zodek.
  solomon   17/07/03 14:32
this man in is maind is a criminal.
כתוב תגובה ל- solomon
בור ועם-הארץ..מתי תלמד לכתוב ?
  פוצו ל-SOLOMON   19/07/03 15:41
כתוב תגובה ל- פוצו ל-SOLOMON
15
מר העצני האם תוכל להתקשר אלי ולשמוע
  אילן ש   17/07/03 14:32
מר העצני היקר האם נוכל להגיע לשיחת טלפון? הנני איש שמאל ואני חושב שאתה טועה או שאולי תוכל לשכנע אותי שאני טועה? אילן 053468075
כתוב תגובה ל- אילן ש
16
והימין ממשיך בהסתה...
  יעלה   17/07/03 15:40
והימין ממשיך בהסתה... וכי מה יעשה? יפקח עיניו ויודה כי טעה, הטעה והרס במו ידיו את החברה בישראל?! יתחיל, חלילה, לבנות ולשקם?! לא, אין סכוי - דמגוגיה זולה, הסתה והפחדה היו ונשארו כלי העבודה של הימין הישראלי.

מלחמת ששת הימים היתה ניצחון צבאי מפואר (של ה"שמאל" - נא לא לשכוח). אולם לדאבוני היא גם היתה גם קו פרשת המים של החברה הישראלית. מחברה שרוב אנשיה עמלים בשדה, בתעשיה, בחינוך ובמחקר, הפכנו לחברת אדונים שאננה המנצלת את החלשים והמוחלשים. זה החל בניצול של הפלשתינים ככוח עבודה זול, וממשיך בתאילנדים העובדים בנצרים. מחברה החיה, אומנם על חרבה, אך שאפה לשקט ושלום, הפכנו אחרי 1967 לחברת סוחרי קרקעות (בעיקר בשטחים), המשכנו כסוחרי נשק (בעיקר עבור רודנים במשטרים אפלים)ואנו ממשיכים כסוחרי אנשים - סינים ביום ואוקראיניות בלילה.
מהרסינו ומחריבינו אכן יוצאים מאיתנו - כל אותם מתישבים ציניים שהמדינה מממנת את בתיהם הפרטיים בשטחים - נכון שיש קומץ מטורפים שאכן חיו בקראוונים ובתנאים קשים - אך הרוב עברו לשם כי הקרקע בחינם, המדינה מימנה את רוב עלות הבנייה, מממנת חוגים לילדים, מסבסדת בנית תעשיה, ומממנת משרות "בישוב". המדינה גם משקיעה כספי עתק במימון כבישים עוקפים, הסעות והטסות לנצורים, ועוד כהנה וכהנה הוצאות מיוחדות.
והמדינה זה אני ואתה.
המדינה גם שולחת המוני חיילים לשמור על כל נקודה (גם אם זה רק קרוואן נטוש) ועל כל האחזות/התנחלות/כביש, ולעמוד במחסומים כדי לעשות סלקציה בין אנשים על פי מוצאם. וגם החיילים זה אנחנו...
וכל האנרגיות החברתיות שלנו נשלחות לריב הזה שבינינו לבין הפלשתינאים, ולויכוחים שבין הימין לשמאל ולמה שביניהם. ובינתיים כל המערכות שלנו קורסות: בריאות, חינוך, מדע, תרבות, עזרה הדדית, נועם הליכות, כלכלה, תעשיה, חקלאות, ובניה. גופנו ונפשנו חולים מאד - אם לא נושיע את עצמנו, ומהר, לא תשאר לנו מדינה כדי להתווכח על גבולותיה.

כתוב תגובה ל- יעלה
יפה כתבת! דברים מהלב!
  מוש   17/07/03 23:39
כתוב תגובה ל- מוש
יישר כוח ליעלה
  ד.אבי יריב   19/07/03 00:50
יעלה , לא סתם יישר כוח ,אפילו ( אם לא יחשבו לי את זה להטרדה מינית ) אני מדביק לך נשיקה במצח.
צריך להגיד להם את האמת בפרצוף הזחוח שלהם . שיתחילו לדאוג קצת , לא רק מהפיגועים , מהם כולנו מודאגים , אלא בעיקר מהעם שאינו סובל אותם , שבז להם , על דבקותם באידיאולוגיה קולוניאלית , המשמיטה את המוסריות שבחיינו. חשבנו לבנות ארץ שתתקיים בה חברה צודקת , ( הם יגידו בולשביקים , פוסט ציונים , ) והם הפכו את המושג יהודי לשם נרדף לנצלן , כובש , מחרחר מלחמה , בקיצור שלא נעים להזדהות איתו .
ולהם מה איכפת , העיקר שיוכלו להתפלל בקבר יוסף , ויוכלו להלך בשבילי "ארץ האבות" .
לא לילד הזה התפללנו מקימי המדינה . הוא זר לנו , הוא מבייש אותנו , הוא מאמלל את סביבתו , הוא נזק סביבתי .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   19/07/03 12:30
שטויות,
לפני -67 לא היה כיבוש ומדוע לא קמה מדינה פלשתינאית?
תגור היכן שתגור, בעייני הפלשתינאים אתה קולוניאליסט, רק תתן להם מדינה והם ישתמשו בה כמנוף להחרבת מדינת ישראל.

כתוב תגובה ל- א.ג
לא.ב.ג.ד...ז פרזיט
  ד.אבי יריב   19/07/03 17:35
שמענו גיבורים בגרוש כמוך גם לפני היציאה מלבנון , ועוד קודם לכן לפני חתימת הסכם השלום עם מצרים .
מפחידנים כאלה לא חסרים בשולי הדרך . הם מתגלגלים שם כמה שאתה רוצה .
תגיד . לאלה שנהרגים ולנשארים יתומים ואלמנות ואלמנים לנכים ולפצועים ולכל עם ישראל זה באמת חשוב למה זה קורה .
תחשוב פוזיטיבי , אם אתה בכלל מסוגל. מוטה גור הפחיד את כולם , שזה תרגיל . ומה קרה מאז .
הלוואי שנצליח לעשות תרגיל כזה עכשיו , אולי נציל כמה מאות ישראלים מהרג משכול ויתמות .
תחשוב על זה פרזיט עלוב .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
תיקונים לאבו דאבי
  א.ג   19/07/03 19:52
אתה מתכוון לפני הבריחה מלבנון של חבריך ברק.

דבר שהמריץ את חברך האחר הראיס, לפתוח במרחץ דמים נגדינו (כי הוא לא רצה להסתפק במדינה פלשתינאית על 96 אחוז משטחי יו"ש שהציע לו חברך הראשון ברק).

דבר נוסף, כבר סיכמנו שאתה מקבל הקצבה ואני משלם המסים ולכן אתה חי על חשבוני והשם פרזיט יאה לך.
כתוב תגובה ל- א.ג
א.ב.....ז פרזיט .
  ד.אבי יריב   19/07/03 23:26
נעלבת פרזיט עלוב .
לא הסכמנו על כלום עד היום . אתה חיית על חשבון משלם המסים במערכת הביטחון ואח"כ פתחת עסק ובטח גם מרמה את מס הכנסה , כי זה אופייני לפלצנים שמכנים את היציאה מלבנון בריחה .
אתה בטח היית מאושר אם היינו ממשיכים לשבת שם ולשלם במחיר חייהם של חיילים , ובלבד שהם לא יהיו בני משפחתך .ממש כמו שאתה מוכן שיעשו היום ביש"ע .
פרזיט עלוב , אתה בזוי בעיני , ולא יעזור לך גם הניסיון העלוב להתקרא בשם אחר , ולהידחק לויכוח שאין לך מקום בו . טביעות טלפיך בולטות .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   20/07/03 23:11
אתה סובל מנפיחות עצמית, אם אתה חושב שהעלבת אותי.

אין לך תשובה לגבי מי מממן את מי ולכן נגררת לפלילים (כמו העלמת מס, איך תמיד יש לך בראש מחשבות זדון שליליות אבו דאבי?).

אתה ידוע כמעלילן מקצועי באתר זה (רק תקרא את תגובות האחרים אליך) לכן לך אי אפשר לבוא בטענות.

אפרופו הבריחה מלבנון : אתה שתמכת בזה , השגת בקושי שקט זמני ומדומה שם, הפכת את כל הצפון לבני ערובה של החיזבללה והגרוע מכל, בבריחתך, עודדת את הפלשתינאים לפתוח במרחץ דמים שגרר כאלף קורבנות (תשאל את טובי המומחים והפרשנים והם יגידו לך שזו הייתה הסיבה לפרוץ האינתיפדה באלימות כזו).

אז שב בשקט אדם לא חכם שלי (עשרים שנות לימוד, עלק)
כתוב תגובה ל- א.ג
לא.ב.ג....ז פרזיט
  מד.אבי יריב .   21/07/03 00:34
לאור הלשלשת בה לוקה הכותב , אין ספק לגבי הדיאגנוזה, הנוגעת לפציינט הקרוי מאקרוס פרזיטוס , שנתנה כעצה ליעלה .
אתה חסר תקנה פתולוגי .
איבדנו עניין בך ולכן גם לא אתייחס לשטויות הנפלטות על ידך כמחלה מדבקת . וגם אם תבוא בטענות , הן תימדדנה בהתייחסות אל הכותב , מוצאו , היותו עלוקה על גופה של החברה , והגורם הבלעדי לכל תחלואיה . ולא להשתמע .

כתוב תגובה ל- מד.אבי יריב .
לאבו דאבי
  א.ג   22/07/03 09:34
בהחלט לא להשתמע.

אלא אם כן תמשיך להפיץ ארס ולהעליל, (פירות 2 שנות לימוד).
כתוב תגובה ל- א.ג
משרד הצנזור
  לא.ג.   28/07/03 10:39
אתה ותאומך ירום מרעילי בארות , ומטנפים את הסביבה .
רדו לנו מהאינטרנט .
כתוב תגובה ל- לא.ג.
yes!!
  amimor   19/07/03 18:07
it is good!
כתוב תגובה ל- amimor
מי שמדברת על הסתה
  ירון חי   19/07/03 20:43
1. תגובה כמו שלך היתה מפארת כל עיתון אנטישמי וכל עיתון ערבי שמכבד את עצמו ואת מעיזה לדבר על הסתה.
2. דברי בלע ושקר כאלה רק פוסט ציוני מטורף יכול להשמיע ורשימת תומכיך כוללת כמה כאלה.
3. אני לא יודע בת כמה את אבל לפני 67 לא היה כאן גן עדן. היו כאן פיגועים, היה מיתון ומדינת ישראל נלחמה על חייה.
מלחמת ששת הימים לא פרצה סתם כך ללא סיבה.
4.אם לא היית כה בורה, היית יודעת שאת ההחלטה להעסיק ערבים לא קיבל הימין. את ההחלטה קיבלה אותה ממשלה שיצאה למלחמת ששת הימים. אותה ממשלה שקבלה את החלק ההתיישבותי של תוכנית אלון והחלה לבנות ישובים לפי מתווה זה. ואכן רוב תושבי יש"ע יושבים במתווה תוכנית אלון והם אינם משתייכים לגוש אמונים.
אני מציע לך לקרוא את ספרו של ד"ר ראובן פדהצור - "נצחון המבוכה".
5. ההחלטה לאפשר תעסוקה לערבים היא מבורכת.אם לא היית כה בורה, היית יודעת שרמת החיים של הערבים היתה כה נמוכה ועלתה רק במעט על זו של אבותינו. הם לא עבדו בתנאי עבדות אלא החלו לעבוד בבניה ושרותים, החלו לקנות מכשירי חשמל, מכוניות, לבנות וילות, להגדיל את העיבוד החקלאי שלהם. דווקא בישובי יש"ע העסיקו אותם כקבלני משנה והם הרוויחו מצויין. אם מישהו ניצל אותם אילו הראיסים שלהם - מנהלי העבודה הערבים.
6. לא כל הערבים הם אותם מסכנים שחיים במחנות פליטים. וגם הם סובלים רק בגלל היחס של אחיהם שמשאירים אותם שם כדי להמשיך ולנגן על "זכות השיבה"
7. האם ידעת שישראל ניסתה לפרק את מחנות הפליטים ולבנות להם שכונות וילות והם סרבו?
8. לאיזו מגזר שייכים אותם מנצלים לדבריך? הקיבוצים, המושבים, בעלי המפעלים? באיזו מפלגה הם תמכו? מה את מעלילה על הימין את מעשי השמאל?
9. החוגים ביש"ע אינם חינם גבירתי הפוסט ציונית המהבילה מסרחון השנאה.
גם הבתים אינם בחינם. אלא אם 2500 ש"ח משכנתא ועוד 1000 ש"ח לחודש הלוואות בנקאיות הם חינם.
10. הקרקע, גברתי הבורה, היא אדמת מדינה ולא שייכת למתיישבים. ישנו הסכם בר רשות מול הסוכנות היהודית, הקיים כמעט בכל ישוב חקלאי, קהילתי ברחבי הארץ. את הפיתוח שילמתי מכיסי. ראשוני המתיישבים בכל ישוב בד"כ קיבלו פיתוח בסיסי ביותר חינם כמקובל בישובים מסוג זה בכל הארץ.
11. הישובים מנוהלים ככל ישוב. גם ראש העיר שלך וכל המנגון מקבל כסף מהמדינה.
יש חוק תקציב שחל על כל הישובים באשר הם. יש תקנים החלים על כולם.
מענין היכן את גרה ומה הגרעון של המועצה שלך.
12. ביש"ע אין כמעט איזורי תעשיה. הקיימים מקבלים סיוע כמו כל אזור פיתוח.
עדיין במקרים רבים בגליל ובנגב מקבלים יותר. השאר נוסעים עשרות ומאות ק"מ ביום לעבודה ובחזרה.
13. סוחרי נשק היו תמיד. הם בד"כ שייכים למחנה השמאל. מהדולרים האלו את חיה ויכולה לטוס לחול כמה פעמים בשנה.
14. פשוט מדהים איך פלצנית שמאלנית כמוך מדברת על הסתה שעל דברייך אילו גבלס היה חותם בעיניים עצומות

כתוב תגובה ל- ירון חי
עצה ליעלה
  ד.אבי יריב   20/07/03 20:35
יעלה . תגידי באמת , את לא מרגישה שיש לנו כאן עסק עם חולי נפש בדרגת סיכון גבוהה במיוחד . כדאי לעזוב אותם להשתגע בעצמם . ואנחנו את נפשותינו הצלנו .
וזהו במצב הקשה מכולם .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
17
תגידו המאמר הזה חוקי?
  שמעון ד   17/07/03 16:56
תגידו המאמר הזה חוקי?
ההשתלחות הזו ע"ע עיתונאי גובלת בהסתה לא?
כתוב תגובה ל- שמעון ד
חוקי-כמו שמותר לשום עכשיו
  אזרח דואג   19/07/03 13:50
לקרוא למתנחלים אוייבי השלום.
מה שמותר לעוכרי ישראל מותר לאוהבי
ישראל.
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
ההתיישבות באיו"ש
  גד   19/07/03 18:26
צר לי מר שמעון ד' או שאתה עיוור או שאינך מבין את הנאמר והנכתב בעיתונות .ה"ה העצני רק היה עדין בתיאוריוולא הפליג עדין "בשבחם " של ה"ה לבית שלום עכשיו.
בשום מדינה נורמלית אשר מצפה לשמור על עצמה מפני משנאיה לא תמצא שנאת חינם כמו שקיימת כיום בין אנשי "השלום" למינהם הממומנים ע"י שלוחות של האיחוד הארופאי ובין ע"י שלוחות הממשל המונעים ע"י אינטרסים כלכליים שא"י עם ישראל ומדינת ישראל אינם חלק מהתמונה ולעומתם תושבי איו"ש המהווים קו הפרדה חי ביננו לבין האינטרסים הפלסטינים והערביים לחסלנו. איני מבין האמנם הנאיביות מדברת מקולך או שמה הדמוניזציה האחרונה שאושרה ע"י ממשלת שרון וחבריו היא המדברת מקולך??
טול קורה מבין אינך לך לספר יחזקאל ותקרא את דברי הנביא ואז אולי תבין !!
כתוב תגובה ל- גד
18
השטחים
  פונה שמאלה   20/07/03 01:37
שום צידוק' תירוץ לא יעזור. לצאת ומייד.
במקום זה מביאים "עולים" מארצות הברית, שמים אותם בשטחים - בחינם. חינוך חינם. וה"עולים"ממשיכים לעבוד במקום עבודתם המקורי (ניו יורק והסביבה) וטסים פעם בשבוע לשם ובחזרה. בטח אל על מרויחה כסף מהם.אחד מ"העולים" הודה במדור זה בגלוי: כדאי לעשות עליה ולטוס פעם בשבוע כי חוסכים המון כסף !
שטחים חינם עליך ישראל ? החוצה ולהתחיל לעבוד ולשלם עבור החיים הטובים!
כתוב תגובה ל- פונה שמאלה
19
התחלתם עם צנזורה?
  ירון חי   20/07/03 12:07
מדוע לא פורסמו התגובות שלי מאתמול למאמר זה? לא היה בהם שום דבר פוגע
כתוב תגובה ל- ירון חי
יפה. תגובה אחת פורסמה. מה עם השאר?
  ירון חי   20/07/03 16:28
כתוב תגובה ל- ירון חי
אתך הסליחה
  הצנזור בעצמו   22/07/03 11:37
גם זאת נכנסה בטעות . אנו מצטערים על כך .
כתוב תגובה ל- הצנזור בעצמו
שמאלן פחדן טיפוסי
  ירון חי   25/07/03 00:23
עוד בור והדיוט שלא מסוגל להתמודד עם עובדות ומגיב בפחדנות.
כתוב תגובה ל- ירון חי
אל תתפלא
  העוזר של הצנזור   22/07/03 11:35
אולי לא היה בהם דבר פוגע אבל גם לא היה שום גבר בעל ערך רק דברים טפלים ודברי הבל שטות ורעות רוח .
כתוב תגובה ל- העוזר של הצנזור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il