s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החלו הלחצים להפסקת אש
מאת: יואב יצחק  |  17/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביבי הרופס ייכנע בלי תנאי
  ביבי צ'מברליין   17/11/12 10:13
מכירים את הסחורה הפגומה ששמה ביבי

בסמרטוט העלוב ייכנע ועוד ימצא תירוץ שזה טוב בשביל ישראל

ביבי הסמרטוט מהווה סכנה חמורה לבטחון ישראל.
כתוב תגובה ל- ביבי צ'מברליין
2
בטח שצריך עכשיו הפסקת אש ...
  אזרח חלש   17/11/12 10:14
כי זה מאוד מתאים לערבים מעזה . כי אם במצב הזה יש הפסקת אש ,זה ניצחון ענק של החמאס על מדינת ישראל .החמאס פשוט מתעלל בנו אזרחי ישראל כבר 3 ימים וכשאני אומר בנו אני מתכוון לתושבים בערים הגדולות . לפני כן החמאס מתעלל באופן שיטתי באזרחי עוטף עזה ושדרות,כבר במשך למעלה מ-12 שנה . אחרי הנפילות שהיו אתמול בת"א ובים ,והנפילות המרובות בב"ש ובאשדוד ובקרית מלאכי .אין לי ספק שזהו ניצחון ענק של הערבים מעזה ,והפסד בגדול של מדינת ישראל . לדעתי הטעות שלנו היא , שהקרב הוא בין חיל האוויר שלנו כנגד זורקי הטילים של החמאס מעזה . צריך לספק טילים לכל תושבי הדרום ,וצריך להפסיק את ההתקפות של חיל האוויר .ועל כל טיל שיורים על אשדוד באותו הרגע תושבי אשדוד מחזירים לעזה 10 טילים מדויקים שפוגעים בול . אותו הדבר לגבי שדרות ,אשקלון,באר טוביה, ק.מלאכי ,ועוד יישובים נוספים על כל טיל שהחמאס שירה מעזה לכיוון עיר מסוימת תושבי אותה העיר יחזירו 10 טילים מדויקים שיחוללו נזקים אדירים לאזרחים בעזה . אם היינו מתחילים לפני 10 שנים במלחמה הזו של אזרחים מול אזרחים אין לי ספק שמזמן היינו מחסלים אותם . את חיל האוויר צריך רק לסיכולים ממוקדים של הפעילים בעזה ,והריסת כל מאגרי הטילים בעזה . לצערי הרב כאחד שנכנס במשך היום עשרות פעמים לחדר הביטחון ,אם תוכרז הפסקת אש,אני מרגיש שאנחנו מדינת ישראל נחלנו מפלה מול ארגוני החמאס בעזה .
כתוב תגובה ל- אזרח חלש
3
לא אתפלא אם פרס באישור ביבי
  נתין מדמנת ישראל   17/11/12 10:43
עשה שירקס עם הנשיא המוסלמי חוסיין אובאמה, בהיותו לא מזמן בבית הלבן:אתה תגיד שיש לישראל זכות להגנה (לא להתקפה חלילה), אנחנו נשווק את זה לאזרחים האידיוטים,נעשה תוכנית גרנדיוזית ונגייס 30,000 חיילי מילואים שיעמדו בהיכון. אם ייכנסו הרי תהיינה אבידות, ואז הישראלי הממוצע (שאומנם דרש חיסול עזה מהאוויר) יצעק געוולד! הילדים נהרגים, תחזירו אותם הבייתה. זה יהיה תמורת הפסקת אש שכולם ייחלו לה. ה"ילדים" יחזרו הבייתה, היהודים ישכחו שהמטרה (שלהם, לא של הממשלה ופרס) הייתה חיסול הטרור, והסכם הפסקת האש יחזיק עד למילוי מחדש של מחסני הטילים העזתיים. וחוזר חלילה עד שפרס יגיע ל-120 וניפטר ממנו.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
4
אתה אמור לו - ביבי:
  מיכל מירושלים   17/11/12 13:28
אין מפקירין ילדי ישראל בידי חמאס ותולדיו.

אמור זאת ללא מורא ופחד - שאימתו לא תהיה עליך.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
5
לעורך התגובות האויליות: מחק
  את ההבלים הללו.   17/11/12 14:00
כתוב תגובה ל- את ההבלים הללו.
6
ג'עברי חוסל, הנייה שמח !!!
  חשדנית   17/11/12 14:45
קונספירציה שלא קראתם בשום מקום אחר - החיסול של ג'עברי בוצע בשיתוף פעולה מלא עם האחים המוסלמים במצרים ובעזה.

הסיבה היא כזאת - ראשי החמאס בעזה לא הצליחו להשתלט על ג'עברי, שעשה מה שרצה ולא התייחס להוראות של המנהיגות האזרחית של החמאס. הוא היה השליט הבלעדי על הצבא והקובע היחיד בו, למעשה היה מדינה בתוך מדינה בעזה. לפני כ-4 חודשים הם הדיחו אותו מתפקידו כ'רמטכ"ל' ואל-זהר תפס את מקומו. אמנם לא הוכרז רשמית אבל רק בגלל שלא רצו מהומות בצבא. ג'עברי לא הסכים ל'הסדר' הזה ולפני כחודש נפגש עם אחמניג'אד באיראן ונתקבל שם בכבוד גדול. ג'עברי הפך להיות סכנה להנייה ולאחים המוסלמים ולכן הם פנו לישראל כדי שתחסל אותו בשקט, מבלי שהרצועה תרתח...

הנה המטרות שהותוו לצה"ל ע"י הדרך המדיני במבצע 'עמוד ענן':

1. חיסול ממוקד של ג'עברי

2. פגיעה בטילי פג'אר ארוכי טווח (בהסכמת הנייה ומורסי. גם הם לא מעוניינים באקדח כזה במערכה הראשונה, כשברור שיכול להיות מצב שאיזה קיצוני ישתלט עליו בשלב כלשהו ויכניס את החמאס למלחמה שלא ירצה בה. יתכן שזה גם היה התנאי של ישראל להסכמתה לצאת לפעולה)

3. ציד חוליות שיגור.

אלה שלושת המטרות ואין אחרות. זאת הסיבה שצה"ל לא תקף ולא יתקוף אף אחד מראשי החמאס מלבד ג'עברי, זאת הסיבה שצה"ל לא יחריף את הפעולה למרות שמתרברב שהוא מוכן לכך....

למעשה המבצע כבר נגמר. נשאר רק לחתום על הפסקת האש...

אגב, שמתם לב שאובמה לא הגיב ? פעם ראשונה שישראל תוקפת את האחים המוסלמים, חיית המחמד של אובמה, ואובמה שותק !! לא מגיב ולא מגנה את ישראל על 'תוקפנותה'. אבל אין פלא בכלל, אובמה היה בסוד העניינים כבר מההתחלה, כי האחים המוסלמים בעצמם ביקשו את זה מישראל.
הדבר היחיד שהוא יגיד זה "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה"....מפליא שלא אמר את זה על המרמרה...חחח

כתוב תגובה ל- חשדנית
הדילמה של ביבי והנייה:
  חשדנית   17/11/12 14:51
איך מגיעים להפסקת אש ?

אחרי שהצליחו לחסל את ג'עברי במבצע משותף, לביבי והנייה יש בעייה גדולה - איך מסיימים כבר את המבצע. מסתבר שהצבא של ג'עברי אינו מוכן להפסיק את ירי הטילים וממשיך להפציץ אותנו ביום הרביעי ברציפות, ועוד הגדיל לעשות בטילים על ת"א גוש דן וירושלים....
אז מה עושים כדי לעצור אותם ? ביבי, הנייה, מורסי וארה"ב - כל השותפים המקוריים למבצע - הגו את הרעיון הבא:
ראש ממשלת מצרים יבוא לביקור בעזה. ישראל תאלץ להודיע על הפסקת אש לצורך הביקור, גם החמאס יודיע על כך, בתקווה שגם הצבא של ג'עברי יסכים, וכל זה במטרה שהמומנטום יישמר וימשיך הלאה...וכך תושג הפסקת האש (בדיעבד זה לא הצליח להם כי הצבא של ג'עברי, בעידוד איראן, לא הסכים להשתתף במשחק).

אז אתם כבר מבינים שכל הדיבורים על גיוס 75,000 חיילי מילואים לכניסה יבשתית הם ח-א-ר-ט-ה אחת גדולה...הם מחכים בכיליון עיניים רק להפסקת אש.

העיתוי שנבחר למבצע לא מקרי - בדיוק חודשיים לפני הבחירות, בדיוק כמו בעופרת חלולה 2009
והכל כדי שביבי יוכל להגיד הבטחתי וקיימתי. חזק על החמאס....חחח

ביבי - הצחקתנו !!!

החמאס ירה עלינו למעלה מ-700 טילים. שיתק חצי מדינה שישבה במקלטים. נזקי גוף ונפש. 3 הרוגים, פצועים, נפגעי הלם. נזקים כבדים לרכוש. ארגון טירור קטן עומד מול מדינה עם הצבא החזק ביותר בעולם, ואיך הגבנו? מספר קטן של הרוגים לחמאס, ושום צימצום ביכולת הירי שלו עלינו.

מסקנה:

ביבי וברק השיגו את מה שרצו !! הם חיסלו את הליכוד.
הימין האמיתי כבר לא יצביע ליכוד (ואין פלא שארדן רוצה לדחות את הבחירות כדי לטשטש עם הזמן שיעבור את הלם הכישלון...)

כתוב תגובה ל- חשדנית
אז מה גרם לביבי לתקוף בעזה ?
  חשדנית   17/11/12 14:57
התשובה מתוך תיקדבקה:

"מתוך ביטחון בתמיכה הצבאית האיראנית, הרשו לעצמם מנהיגי החמס בעזה, ובייחוד ראש הזרוע הצבאית-גדודי עיז א-דין אל קסאם-קרי מוחמד ג'בערי, להתחיל לחצות את כל הקווים האדומים שהם שמו לעצמם עד כה בעימות שלהם עם ישראל. החל מאמצע אוקטובר החל החמס מבצע בעצמו פעולות טרור נגד מטרות של צה''ל בתוך תחום ישראל.
ב- 8 לנובמבר התפוצצה, באמצעות הפעלה של שלט רחוק, על גדר המערכת בתוך שטח ישראל, מנהרת תופת רבת עוצמה. הפיצוץ חשף מנהרה בעומק של 4 מטרים, ופיר מנהרה בגודל של 4-5 מטרים. דובר צה"ל, תת אלוף יואב (פולי) מרדכי ציין אז כי מדובר היה בפיצוץ 'גדול מאוד' שגרם גם לכלי רכב צבאי, שלא היו בו חיילים באותה העת, לעוף. אם החיילים היו ברכב הם היו נהרגים.
יומיים לאחר מכן בשבת 10.11, נורה מסג'עייה בעזה טיל נ''ט שפגע בג'יפ משוריין של חטיבת 'גבעתי' שנע ליד מעבר קרני. ארבעה חיילים וקצינים נפצעו: אחד מהם נפגע קשה בראשו, שניים נוספים נפצעו בינוני מרסיסים ופצוע קל נוסף מהדף.

בין שני הפיגועים שלח ראש הממשלה נתניהו את יועצו לביטחון לאומי האלוף (במיל.) יעקב עמידרור לוושינגטון. עמידרור הציג לפני היועץ לביטחון לאומי האמריקני, ואיש אמונו של הנשיא אובמה, טום דונילון Tom Donillon, את כל המידע המודיעיני על קשרי החמס עם איראן ועם חיזבאללה. דונילון לקח את המידע הזה אל הנשיא אובמה, וזה נתן את האור הירוק לנתניהו ולצה''ל לתקוף את החמס, בתנאי שכל המהלכים הצבאיים והמדיניים הישראליים יהיו מתואמים עם הבית הלבן.
לכן התשובה באם צה''ל יצא למתקפה קרקעית ברצועה, ואם כן מה יהיה היקפה, לא תלויה עם כל הכבוד, בחברי 'התשיעייה', אלא בתוצאות שיחתם של הנשיא אובמה וראש הממשלה נתניהו, שנערכה בשבת לפנות בוקר, ובעוד שיחה או כמה שיחות נוספות שתערכנה בימים הקרובים."

ואני הייתי מוסיפה:
הפסקת האש היא האופציה הכמעט יחידה והמועדפת ביותר על מצרים, החמאס (הזרוע האזרחית בראשות הנייה) וישראל.

הבעייה שהצבא של ג'עברי (בעידוד איראן) עדיין לא מסכים....

כתוב תגובה ל- חשדנית
מצב העניינים בעזה, למי שעדיין
  חשדנית   17/11/12 15:08
לא בעניינים -

מצד אחד עומדים האחים המוסלמים בראשות הנייה והמנהיגות האזרחית של החמאס - בתמיכה של מורסי ומצרים
ומהצד השני עומדים (עמד) ג'עברי, הצבא, הג'יהאד האיסלמי והסלפים - בתמיכה של אחמדינג'אד ואיראן.

על הפרק עומדת השאלה המכרעת - מי ישלוט בעזה: האחים המוסלמים או הג'יהאדיסטים של איראן.

וזאת כל התורה על רגל אחת.

נתניהו הכניס אותנו לעזה (בהסכמת אובמה ומורסי) כדי לעזור לאחים המוסלמים במלחמה שלהם בצבא, וחיסל בשבילם את הרמטכ"ל ג'עברי....ברור שהחמאס לא יכול לרצוח את הרמטכ"ל שלו, גם לא בצורה של 'תאונה' שיכול שתתגלה ותעורר מלחמת אחים בעזה, לכן ישראל נבחרה לבצע את המשימה.

ושיהיה ברור, הרמטכ"ל שלהם בכלל לא כפוף להנהגה האזרחית. הוא עשה מה שרצה וציפצף על כולם.....כשהחמאס השתלט על עזה ורצח את פעילי הפת"ח, חאלד משעל התקשר לג'עברי ודרש ממנו להפסיק את זה. ג'עברי טרק לו את הטלפון בפנים !!

כתוב תגובה ל- חשדנית
סקופ !! חמאס וביברק מתואמים
  חשדנית   17/11/12 15:41
פורסם באתר של יואב יצחק ב-24/10/12:

ההחמרה בדרום היא תוצאה של הסכם שנחתם בין ביברק לבין החמאס, וזה לשונו:

הסכם שנחתם בין ממשלת נתניהו לבין החמאס, כלהלן:

1. ברק רוצה לקושש קולות לקראת הבחירות כי אחרת ייעלם מהמפה
2. ביבי רוצה להראות שהוא 'חזק מול החמאס' כמו שהבטיח בבחירות 2009 ולא קיים עד היום, כדי להוסיף מנדטים לליכוד

3. חמאס רוצה להפציץ בכיף את הדרום בלי לשאת בתוצאות

אי לכך ובהתאם לזאת הוחלט כלהלן:

1. החמאס יגביר באופן מסיבי את ההתקפות בדרום - באמצעות פצמ"רים גראדים, טירור על גדר המערכת ובקיצור יבעיר את השטח

2. 'בתמורה' - ביבי וברק ייצאו ל'מבצעון' קטן ל'החזרת השקט לדרום' בדיוק כמו שעשו אולמרט וברק חודשיים לפני הבחירות ב-2009 במבצע עופרת חלולה

3. כמובן שאין שום רצון להלחם בחמאס אלא רק בכזה כאילו. בדיוק כמו בעופרת יצוקה, מבצע שהתחיל ונגמר לצרכי בחירות בלבד. המבצע לא הרס את תשתיות הטירור, לא פגע במנהיגי החמאס (חוץ מאחד), ולא הפסיק את ההתקפות על הדרום. בקיצור חארטה

4. בלי שום קשר, החמאס ימשיך לקבל משאיות דולרים ושקלים, ימשיך לקבל מזון (חו"ח שלא יגידו אסון הומניטארי), ימשיך לקבל מלט, ימשיך לקבל חשמל לייצור הרקטות שמפציצות את הדרום, ימשיך לקבל מאתנו מים ובקיצור סבבה.

על החתום:


בנימין נתניהו אהוד ברק איסמעיל הנייה


*כל קשר בין המציאות לבין האמור לעיל באחריות הקורא בלבד*



כתוב תגובה ל- חשדנית
ואווווווווווו אני לא מאמינה !!
  חשדנית   17/11/12 19:56
התנאים של החמאס להפסקת האש:

הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.
הסרה מוחלטת של המצור על רצועת עזה. פתיחת כל המעברים.

גם המצור הימי ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!

מ-ז-ע-ז-ע.

מה ש'הם' לא הצליחו במרמרה הם מנסים דרך עמוד ענן?

אין פלא שלא שמענו מטוני בלייר, שליח הקרוורטט, שום גינוי לישראל....זה חלק מהתכנית שלהם בדרך לפתוח את המצור הימי והתחלת המימוש של שדה הגז הימי שאהוד ברק נתן פלסטינים ב-1999 ?

אני מקווה שהפעם באמת הגזמתי !!!! עם החשדנות שלי....מאד מקווה.


******* התשובה במבחן התוצאה *******

תוצאת המבצע בעזה תהיה התשובה !!

אם יפתחו את המצור הימי על עזה בהסכם עם החמאס,
תדעו לכם שזאת הייתה מטרת המבצע מלכתחילה !!!


כתוב תגובה ל- חשדנית
מאיפה את מביאה את החארטות האלה
  מדע בדיוני..   17/11/12 15:41
כתוב תגובה ל- מדע בדיוני..
הג'יהאד נגד החמאס.מתוך NRG
  חשדנית   19/11/12 11:16
בכירים בחמאס מאשימים את אנשי הג'יהאד: הם דוחפים לעימות מתמשך עם ישראל כדי לשרת את האינטרסים של סוריה ואיראן
אסף גבור | 19/11/2012 7:56

הדיווחים על אפשרות של הסכם רגיעה מתקרב פרצו את האחדות המלחמתית של הארגונים הפלסטינים. מקורבים לג'יהאד האסלאמי דיווחו כי בכירי הארגון האשימו את עמיתיהם מהחמאס בכניעה לתנאי ישראל.

מנגד, האשימו אנשי חמאס את אנשי הג'יהאד האסלאמי בכך שהם דוחפים לעימות מתמשך עם ישראל כדי לשרת את האינטרסים של סוריה ואיראן - ולא את אלו של תושבי רצועת עזה.

בנוסף, טענו לוחמי פלוגות "אלקודס‭,"‬ הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, כי ארגון החמאס לוקח לעצמו קרדיט בלעדי על המערכה ברצועה. בכירי הג'יהאד אף גינו את הופעותיהם של בכירי החמאס בכלי התקשורת ובכנסים של החזית האסלאמית והערבית כמי שמובילים את המאבק, בעוד שלטענתם הם מובילים הסכם כניעה משפיל שמבזה את דם הקורבנות.

בחמאס האשימו את הג'יהאד בניסיון לסכל את המאמצים הכנים להרגיע את הרוחות, ובניסיון לקדם אינטרסים זרים. לדבריהם, חמאס ניסה לקדם פגישה משותפת לכלל הפלגים הפלסטיניים בנוגע להסכם רגיעה, אך הג'יהאד האסלאמי התנגד לכל שיח על הפסקת אש ואנשיו סירבו להשתתף בגיבוש משותף של התנאים לקבלתה.

"ישראל רוצה בשקט, מצרים רוצה בשקט וגם חמאס רוצים לסיים את המערכה‭,"‬ אמר אתמול (א') זיאד אלנח'אלה, סגן המזכיר הכללי של הג'יהאד האסלאמי, בראיון לעיתון הערבי "אלחיאת" היוצא לאור בלונדון. "לכן, אנשי חמאס מוכנים להתפשר על חשבון הדם הפלסטיני ולהיכנע לתכתיביה של ישראל‭." ‬
כתוב תגובה ל- חשדנית
הולך ומתבהר סוג ההסדר בין
  חשדנית   19/11/12 20:14
שהולך להחתם בין ישראל והחמאס:
1. צעד ראשון - הפסקת אש הדדית
2. צעד שני - פתיחת המצור על עזה כולל כל המעברים
כולל פתיחת המצור הימי.

בקיצור, מטרתו הנסתרת של מבצע 'עמוד ענן', שאותו יזמו ביברק בשיתוף עם האחים המוסלמים ואובמה הייתה מלכתחילה -

***********פתיחת המצור הימי על עזה**************

מה שביברק לא הצליחו לעשות באמצעות התרגיל של המרמרה, האם הם יצליחו עכשיו עם התרגיל של עמוד ענן ?


נחכה ונראה...

(ואם זה נכון, תזכרו שאני כתבתי את זה ראשונה!)
כתוב תגובה ל- חשדנית
נתניהו+בלייר מקדמים שדה גז עזה
  חשדנית   19/11/12 22:47
מקור:
www1.bizportal.co.il

במסגרת פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר, הודיעו השניים על חבילת מחוות שתינתן לרשות הפלסטינית. בנוסף לקידום תכניות בנייה במזרח ירושלים ולהרחבת הסמכויות הביטחוניות בגדה המערבית, החליט נתניהו גם לקדם את המו"מ בנוגע לפיתוח שדה הגז הימי מול חופי עזה. התמלוגים יועברו לקופת הרשות.

4/2/2011
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il