FedEx ממשיכה לתרום מניסיונה ובשימוש ברשת תובלת אקספרס חובקת עולם, בפעולות המוקדשות לסיוע השיקום הכלכלי והתרבותי של אזור הגולף, לטובת הקהילות.
לאחר שמונה חודשים במקלט בקליפורניה, בעקבות סופת ההוריקן קתרינה, מחזירה חברת FedEx עשרים ואחת תושבים מיוחדים מאד של ניו-אורלינס לביתם:
מטוס של FedEx בטיסת שכר מיוחדת, החזיר 19 פינגווינים ושני כלבי ים לאקווריום אמריקה אודובון. FedEx תרמה את המטוס והוסיפה גם תרומה בסך 100,000 דולר לאקווריום אודובון לאכלוס הפינגווינים.
"FedEx משתתפת באופן פעיל במאמצי שיקום הקהילות, הארגונים ובתי העסק, אשר נפגעו בסופת ההוריקן קתרינה ועונת ההוריקנים ההרסנית של שנת 2005", אומר שי חיימוב, מנהל השיווק של FedEx ישראל. "עד כה, תרמה FedEx הובלה של יותר מ- 1,000 טון של ציוד לנפגעים בכל האזור".
בעלי החיים שניצלו הוטסו בחזרה לניו-אורלינס במטוס איירבוס A310, שנותב במיוחד לטיסה ממרכז תפעול אוקלנד של FedEx אל שדה התעופה הבינלאומי לואי ארמסטרונג בניו-אורלינס. כל אחד מבעלי החיים, שלוו בצוות של וטרינרים ומטפלים מקצועיים, התקבל בחום לאחר הנחיתה. בעלי החיים שוכנו באקווריום מפרץ מונטריי שבקליפורניה.
"אקווריום אודובון פעל ללא לאות להציל את בעלי החיים היקרים לאחר ההרס שגרמה סופת ההוריקן קתרינה", אומר רון פורמן, מנכ"ל מכון הטבע אודובון (Audubon Nature Institute). "הודות לעזרה של FedEx, יכולנו להחזיר את הניצולים הביתה".
אקווריום אודובון יפתח מחדש את שעריו לציבור ב- 26 במאי, 2006, לאחר חודשים של בנייה מחדש ומאמצים משותפים שנועדו לבנות מחדש את אוסף היצורים הימיים של האקווריום.