בתערוכת הרכב האחרונה של פרנקפורט (ב- 2005) הציגה חברת אופל רכב קונספט בקטגורית הכביש-שטח בשם אופל אנטרה GTC ועכשיו הודיעה החברה כי רכב הקונספט שלה עתיד להפוך לרכב בייצור סדרתי שיוצג בתערוכת פריז הבאה.
לדברי אופל, האנטרה מבוססת על הקאפטיבה של שברולט (שתיהן חברות בנות בתאגיד GM האמריקני) אך לא החברה לא מפרטת לעומק מהם השינויים שבוצעו באנטרה לעומת הקאפטיבה - מעבר לעיצוב החיצוני כמובן, אך ניתן להניח כי מעבר לפלטפורמה ישתמשו האנטרה והקאפטיבה באותם מנועים, תיבות הילוכים ועוד כמה מכלולים.
מבחינת הממדים תציע האנטרה אורך של 457 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ וגובה של 170 ס"מ. בחינה של הממדים הללו מגלה כי האנטרה קצרה באורכה לעומת הקאפטיבה בשבעה ס"מ וזו הסיבה כי היא תוצע בגרסת חמישה מקומות ישיבה בלבד, בניגוד לקאפטיבה.
המנועים עמם תוצע האנטרה צפויים להיות כאמור זהים לאלו של הקאפטיבה - 2.4 ליטרים עם 141 כ"ס, 3.2 ליטרים בתצורת V6 עם הספק של 224 כ"ס, שניהם מנועי בנזין ומנוע דיזל בנפח שני ליטרים עם הספק של 150 כ"ס.
מכיוון שהאנטרה, כמו הקאפטיבה, אמורה להיות מכונית שטח "רך" היא תציע הנעה קדמית עם העברה של כוח לגלגלים האחוריים על-פי דרישה. בכל מקרה, מדובר ביכולת שטח שאינה כוללת אתגרי עבירות ושטח רציניים. כאמור, עתידה האנטרה הסדרתית להיחשף באופן רשמי במהלך תערוכת הרכב של פריז (ספטמבר שנה זו) ולאולמות התצוגה באירופה היא צפויה להגיע בחודשים הראשונים של השנה הקלנדארית 2007.
ואלינו? הודעה רשמית מטעם חברת UMI עוד אין, אך הסיכוי שהיבואן הישראלי יבחר להביא את הקאפטיבה תחת שברולט ואת האנטרה התאומה תחת אופל הוא סיכוי נמוך. הסיבה לכך היא שלמרות ששתי המכונית כמעט זהות לקאפטיבה, תחת המותג שברולט יש יתרון של שני שבעה מקומות (אל מול החמישה שבאנטרה) ובמחיר זול יותר.