בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
תפוז תשתף בעלי הבלוגים בהכנסות מפרסום
|
בעלי הבלוגים יקבלו למעלה מ- 50% מהכנסות האתר מפרסום בבלוגים שלהם ● מנכ"ל תפוז: אנו מאמינים כי בעלי הבלוגים זכאים להשתתף בהכנסות שהם עצמם מייצרים. תפוז במקרה שלהם היא רק פלטפורמה
מהפכה בעולם הבלוגים הישראלי. תפוז תחל לשתף בעלי בלוגים הפועלים בתחומה בהכנסות מהפרסום של כל בלוג. את הדברים חשף מנכ"ל תפוז, גיא אליאב, בוועידת התקשורת השנתית שהתקיימה (יום ב', 10.7.06) בתל אביב. בעלי בלוגים יקבלו למעלה מ- 50% מההכנסות מפרסום בבלוג שלהם. משמעות הדבר היא כי בעלי בלוגים פופולריים ועתירי רייטינג ייהנו מהכנסות נאות משיתוף הגולשים בהגיגיהם האישיים והעסקיים. תפוז היא אחת משתי פלטפורמות של יומני הרשת הגדולות בישראל, כאשר בתחומה למעלה מ- 50,000 יומני רשת. למעלה מ- 10% מהם מתעדכנים מדי יום. גיא אליאב, מנכ"ל תפוז: "המהפכה, העוברת על רשת האינטרנט בכלל ועל הרשת הישראלית בפרט, נמשכת. את ניצני התופעה אנו יכולים לראות גם בפרסום. היום הגולשים יוצרים תוכן, מעלים אותו לרשת, ומביאים להכנסות נאות לפלטפורמות שבהן נעשה שימוש. אין שום סיבה שהם לא יקבלו חלק מההכנסות המגיעות מהעניין שהם מייצרים. יתרה מזאת, הגולשים זכאים לחלק הארי מההכנסות - הבלוג הוא יצירה שלהם. תפוז במקרה הזה היא רק פלטפורמה". לאחר שהקימה בשנה שעברה את מערכת הפורומים והקהילות העסקיות, הקימה תפוז לפני מספר חודשים במסגרת הבלוגיה (מתחם יומני הרשת של תפוז) מערכת בלוגים לאנשי עסקים מכל השדרות המרכזיות במשק. בנוסף יזם הפורטל פנייה אל עשרות מנכ"לים מובילים במשק, כל אחד מתחום שונה. מטרת מערכת הבלוגים החדשה היא לעודד אנשי עסקים, מנכ"לים ומנהלים זוטרים ליצור, לפתח ולשפר את הקשר של עסקיהם עם קהל הלקוחות, העמיתים והשותפים. "פלטפורמות דומות נמצאות בשימוש חברות בינלאומיות מובילות כדוגמת: גוגל, מיקרוסופט, אינטל, ג'נרל מוטורס ובואינג", אומר ניר אופיר, העורך הראשי של תפוז אנשים. "חברות מובילות ואנשי מפתח בקהילות העסקיות באירופה ובארה"ב מודעים לעובדה, כי בלוגים הינם כלים אפקטיביים עבור עסקים המעונינים לנהל קשר הדוק עם קהל לקוחותיהם, לספק נגישות טובה יותר להזדמנויות עסקיות, ולחזק תדמית של חברה אמינה וקשובה בקרב הציבור". בלוג (בעברית: יומן רשת או רשומון) הוא יומן רשת, שבעליו כותב בו רשומות ("פוסטים") ותוכנו גלוי לגולשי האינטרנט לשם קריאה ולתגובה. הבלוג הוא אחד ממאפייניה של תרבות האינטרנט. מקור המונח הוא בשפה האנגלית, Web + Log = Weblog, ובקיצור: blog. יצוין, כי תפוז אנשים הינו אתר הקהילות הגדול והמוביל בישראל (כ- 70,000 הודעות ביום). האתר מתבסס על תקשורת בין אנשים באמצעות מגוון של מעל 1,050 פורומים פעילים, צ'אטים פופולריים, בלוגים אישיים, בלוג TV, מערכת מסרים וכרטיסים אישיים.
|
תאריך:
|
11/07/2006
|
|
|
עודכן:
|
11/07/2006
|
|
ברוך לוי
|
|
התכתבות בתוכנת המסרים ICQ הובילה לתקיפה חבלנית של צעיר תושב שדרות, שנפצע באורח קל עד בינוני. מהמשטרה נמסר, כי באחד מימות השבוע שעבר, צעירה תושבת דימונה התכתבה ב-ICQ עם בני נוער. תוך כדי עלה צעיר שהחל כותב משפטים בעלי אופי רומנטי, ואף הציע לצעירה להיפגש עימו.
|
|
|
רוב המפעלים הכימיים של סין מהווים "סיכון סביבתי חמור", מאחר שהם ממוקמים קרוב מדי לערים ולנהרות. כך אמר רגולטור סיני בכיר (יום ג', 11.7.06).
|
|
|
תרומתו של ענף גידול הדבורים בישראל אינה רק בייצור דבש, אלא גם - ובעיקר - בפעילות ההאבקה, שמבצעות הדבורים בגידול ירקות ומטעים. בלי פעילות האבקה זו הפרחים לא היו חונטים, והפירות והירקות לא היו נוצרים. הפירות והירקות התלויים בדבורים הם האבטיחים, מלונים, אבוקדו, שקדים, נשירים וצמחי תבלין שונים.
|
|
|
ועדת מחקר ומדידה של חברות האינטראקטיב, החברות באיגוד חברות הפרסום, יצאה בצעד ראשון לקידום נושא מדידת הרייטינג באינטרנט בישראל, והכריזה: "נמדוד רייטינג באינטרנט גם בלי אישור האתרים".
|
|
|
ארגונים ועמותות מהקצה השמאלי של המפה הפוליטית ובהם 'בצלם' והאגודה לזכויות האזרח, עתרו (ג', 11.7.06) לבג"צ נגד מבצע 'גשמי קיץ' המנוהל על-ידי כוחות צה"ל, נגד גורמי הטרור ברצועת עזה. לטענת העותרים, פוגע המבצע באופן שאינו מידתי באזרחים הפלשתינים, ומונע מהם אספקה סדירה של מזון, תרופות ומוצרים חיוניים אחרים. העותרים, דורשים מבית המשפט, שיורה על פתיחה לאלתר של המעברים לרצועה לצורך אספקת המוצרים.
|
|
|
|