במסגרת מאמצעי השיווק של בנק טפחות (מקבוצת בנק המזרחי) - הבנק הגדול בישראל בתחום למשכנתאות, הציב טפחות לרשות לקוחותיו עמדות מחשב לשירות עצמי, אשר יהיו מחוברות לאינטרנט. מדובר בשלב ראשון בניסוי בכמה סניפים בלבד.
בעמדות האינטרנט מציע הבנק מידע בלחיצה על המסך, שיכלול: מידע כללי אודות המשכנתא, חישובים החזרים - באמצעות מחשבונים מיוחדים, וטפסי הגשת משכנתא - כאשר הבקשה מועברת לטפחות ישיר, שם תאושר הבקשה ותוחזר תשובה ללקוח.
לקוחות הבנק יוכלו להיכנס לאתרי נדל"ן, שהבנק יציג, כגון: יריד הדירות הוירטואלי של IOL - המשותף לפורטל ולבנק טפחות, ולחפש דירה לפי פילוח של עיר, מספר יחידות דיור, מחיר או לחילופין, להזמין נסח טאבו באמצעות קישור עם חברת טאבו ישיר. באתר יוצעו גם שירותים נוספים שיציע הבנק.
מבדיקה שערך הבנק נמצא, כי לקוחות רבים מגיעים לבנק, עוד בטרם רכשו דירה, לצורך קבלת אישור על מסגרת אשראי המתאימה להם. כך שהשירות המוצע יוכל לסייע להם בחיפוש דירתם, במקביל לבדיקת יכולת הרכישה באמצעות האינטרנט.
אתר בנק טפחות הינו מהמתקדמים בתחום המשכנתאות. הוא מאפשר לגולשים באתר להגיש בקשה להלוואה, לבצע חישוב על גובה ההחזר החודשי, וכן משמש 'כתחליף' לפניה טלפונית לבנק בנושאים שונים.
הבנק יבחן את ההצלחה לשימוש בערוץ זה, במטרה להגיע גם למקומות נוספים כגון: אתרי בניה ומקומות ריכוז נוספים לקהל פוטנציאלי.