רובנו מגיעים לסוכנות הרכב ורוכשים רכב "שלם" - שלדה ומרכב. תחום אחד בענף הרכב שאינו עובד בצורה הזו הוא ענף כלי הרכב המיועדים לעבודה - מסחריות ומשאיות. בתחום זה נהוג פעמים רבות לרכוש רק את שלדת הרכב ועל בסיסה לבנות, אצל יצרן מתאים, את המרכב הדרוש - הובלה, קירור, מנוף וכו'. עד היום נאלצו מרבית רוכשי הטנדרים (פיק אפים) לרכוש את הטנדר שלהם כמו שהוא, "שלם", ואח"כ לפרק את המרכב ולבנותו מחדש.
חברת UMI החלה להציע לרוכשי הסילברדו, הטנדר הגדול המשווק על ידה, לרכוש את הסילברדו כדגם "שילדה", דהיינו ללא מרכב. דגמי הסילברדו שילדה מיועדים לשימוש כרכבי עבודה לשוק הציבורי והפרטי. הסילברדו שלדה מצויד בגרסה משודרגת של מנוע הדוראמקס, 6.6 ליטר טורבו דיזל, המגיע להספק מרבי של 360 כ"ס ומומנט מרבי של 89.8 קג"מ. הרכב מגיע בתצורת חד קבינה עם שלושה מושבים, הנעה כפולה, וחישוקים כפולים (דבל ג'נט). כמו כל דגמי סילברדו גם דגם השלדה מצויידת בתיבת הילוכים אוטומטית מבית אליסון (אליסון 1000) עם שישה הילוכים קדמיים. בנוסף ניתן למצוא בקרה אוטומטית על התיבה למניעת גלישה בעת ירידות תלולות והכנה ל- PTO.
עודד וולף, מנהל מותג שברולט מסחריות בחברת UMI, אומר כי: "הסילברדו שלדה מגיע לארץ ומוצע לשוק העבודה הציבורי והפרטי לאור הביקוש שאנו חשים מהשטח ולאור שורה ארוכה של יתרונות כלכליים אותן הוא מציע דוגמת שווי שימוש אפס לצרכי מס הכנסה, הכרה בהוצאות הרכב החל מהק"מ הראשון, אפשרות לקיזוז מע"מ ואגרת רישוי נמוכה בסך 1,736 ש"ח (נכון ליום פרסום הידיעה).
המחיר לגרסת השלדה של הסילברדו עומד על 170,000 ש"ח + מע"מ.