שטראוס-עלית, קבוצת המזון המובילה בישראל, תציג מחר (יום ה', 7.6.06) בברייק פרסומות של גמר "כוכב נולד 4" בערוץ 2 מקבץ פרסומות, שיארך 276 שניות רצופות (כארבע דקות וחצי).
במקבץ יוצגו המותגים המובילים של הקבוצה: מילקי שטראוס, פרה עלית, אחלה שטראוס, עוגות עלית, גבינות שטראוס, אקטימל, פלטינום עלית ויטבתה. הברייק ישודר במחצית השניה והמותחת של הגמר בין השעות 22:00- 23:00. זו הפעם הראשונה בישראל בה חברה מסחרית לוקחת ברייק פרסומות שלם.
אירית שפייזמן, מנהלת מטה השיווק הקונצרני של הקבוצה, אמרה היום: "שטראוס-עלית תציג לראשונה מקבץ פרסומות באופן רציף עם המותגים המובילים של הקבוצה. מדובר באחד מאירועי המדיה הגדולים ביותר בטלוויזיה, ושטראוס-עלית רואה באירוע הזדמנות נפלאה להגיע לקהל לקוחותיה עם מגוון מוצריה".
צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, אמר היום: "אין ספק שגמר כוכב נולד הינו אירוע מדיה גדול בישראל, המאפשר כר נרחב לפעילות שיווקית ייחודית, ובמסגרתו תחשוף שטראוס-עלית באופן יוצא דופן את מוצריה לקהל רחב של צופים".