להב - לימודי הכשרה בניהול, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, יוצאת (15.10) בקמפיין למגוון תוכניות ההכשרה שלה למנהלים בשנת הלימודים הקרובה, בהיקף של כחצי מיליון ש"ח. הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה עם עם חברת סופרפוש פובליסיס דיאלוג.
תחת הסיסמא "סימן שהצלחת", להב מקדמת לראשונה את הרישום לתוכניות הניהול שלה באמצעות קמפיין אינטרנטי שיימשך כשבועיים. כמו כן, הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הארצית ומגזינים מקצועיים ויתפרס על פני מספר חודשים.
רוני בלנקלדר, מנהל חטיבת הדירקט בסופרפוש: "במסגרת הקמפיין מיצבנו את להב תחת הסיסמא 'סימן שהצלחת', המביאה לידי ביטוי את ערכי המותג. הקמפיין הפרסומי הוא נדבך מרכזי בפעילות השיווקית הכוללת של להב, תוך שנעשה שימוש בלוגו של להב לשם בניית שפה קריאייטיבית ויצירת בידול תדמיתי וייחודי ללהב".