קבוצת ערוץ המגזינים SBC חתמה הסכם על זיכיון להוציא לאור בישראל את המגזין MAXIM. מגזין הגברים האמריקני הפופולרי נמכר מדי חודש ב-13.5 מיליון עותקים בעולם כולו ומגיע לחשיפה של 50 מיליון קוראים. חתימת ההסכם עשויה להוות תחרות לא קלה למגזין הגברים הישראלי בלייזר.
בתוך כך הודיעה הקבוצה כי במהלך חודש פברואר הגדילה את הקף מנוייה בכ-14% וחתמה הסכמים ל-20,000 מנויים חדשים, כאשר רוב ההסכמים הינם עם גופים עסקיים, שהמרכזי שבהם הוא קופת חולים "מכבי" - 8,000 עותקים.
סך המנויים כיום עומד על 170 אלף. קבוצת SBC נמצאת בימים אלו במו"מ עם עוד מספר גופים עסקיים שירכשו מנויים עבור מנהליהם או עובדיהם וההערכה הינה שעד סוף שנת 2007 מספר המנויים של הקבוצה יהיה כ-220,000.
הקבוצה, שהוקמה בשנת 1998, מוציאה לאור כ-22 מגזינים בינלאומיים וישראלים, ביניהם פורבס, קוסמופוליטן, PC מגזין, אסתטיקה, מסע עולמי, רכב, דרך האוכל, הורים וילדים ועוד.
הקבוצה גם מוציאה לאור כ-40 מגזינים עסקיים ועיתוני לקוחות עבור חברות מובילות במשק כגון CAL, סלקום, BMW, מגדל, קופת חולים מאוחדת ועוד.