יו"ר ארגוני המוניות, אברהם פריד, דורש מרשת מקדונלד'ס בישראל, להפסיק לאלתר את הפרסומת בטלוויזיה, המעמידה את נהג המונית במצב מביך מול לקוחותיו.
לאחרונה, יצאה מקדונלד'ס בקמפיין שיווקי כדי לקדם מוצר באמצעות שיחה בין תיירת לנהג מונית, הבנויה על טעויות של אנגלית מעוברתת בפי נהג המונית. בארגוני המוניות טוענים כי מדובר בשיחה מעליבה ופוגעת. נהגי המוניות גינו את הפרסום האמור, שלדבריהם שם ללעג בן אנוש בעבודתו ובמקצועו. "זו גסות רוח מצד מקדונלד'ס", אמרו נהגי המוניות, "שגורם עסקי ירצה לקדם את עסקיו בדרך משפילה ומכוערת".
נהגי המוניות אף קראו לציבור להחרים את רשת מקדונלד'ס, עד שהפרסום יורד ממסכי הטלוויזיה ומכל מדיה פרסומית אחרת. לדבריהם, חברה מתוקנת צריכה לגנות מעשים כאלה ולסייע בידי מי שנפגע להגן על כבודו.
אברהם פריד אמר כי ארגון המוניות בישראל, יפנה לעמיתיו ברחבי ארצות הברית, ויבקש מהם להביע מחאה בפני חברת מקדונלד'ס העולמית על המעשה מחפיר זה.
מקדונלד’ס ישראל מסרה את התגובה הבאה: "אנו מתנצלים אם ציבור נהגי המוניות נפגע. מדובר בסרט פרסומת בעל גוון הומוריסטי וצר לנו שמנסים לייחס לו מסרים שמעבר לכך. מבחינתנו, נהג המונית הוא הכוכב של הסרט ואנו ממליצים לכם להמשיך ולצפות בו בסרטי ההמשך שבהם תגלו אותו בתפקידים רבים ואין לנו ספק שתתאהבו בו".
באשר לתגובת מקדונלד'ס ישראל, כי נהג המונית הוא "הכוכב" של סרט הפרסום השיב פריד: "לא מעוקצך ולא מדובשך".