חברת הוט מבקשת (ד', 6.6.07) מבית המשפט להורות לבזק בינלאומי לחדול מה"ריגול התעשייתי", שהיא מבצע לכאורה נגד הוט. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עוה"ד ברקמן וקסלר בלום גזית ושות', טענה הוט כי בזק בינלאומי פועלת לכאורה בניגוד לחוק כאשר היא מבטיחה לעובדי הוט טובות הנאה תמורת מידע על לקוחות המעוניינים בחיבור לרשת, "לידים".
לטענת הוט, בזק בינלאומי גם שתלה "סוס טרויאני" - נציג מכירות, אשר תועד לכאורה כמי שמעביר קבצי לקוחות מרשת הוט ושולח באמצעות דוא"ל. בעתירה נמסר עוד כי במהלך הבדיקה התברר שמכירת ה"לידים" על-ידי סוכני מכירות של הוט, הפכה לתופעה וכי בעקבות זאת אף פוטרו 30 נציגי וסוכני מכירות של הוט.
"מדהים לגלות כי עובדיה של בזק בינלאומי פעלו באופן ישיר ובוטה ככל הנראה מאחר שהם פעלו במסגרת הנחיות מפורשות שקיבלו מהממונים עליהם. נראה כי הדברים נעשים בצורה כל כך שיטתית ושגרתית אצל בזק בינלאומי עד שהם כמעט ונתפסים אצלה כלגיטימיים. כך למשל תועד צולם והוקלט תהליך שבו עובדת של בזק בינלאומי מזמינה נציג מכירות של הוט אל תוך משרדיה ואז באור יום ולעיני מנהלה הישיר, מתארת בפניו את 'הכללים' שהותוו לצורך שידול עובדי הוט לחשיפת סודותיה המסחריים ואת 'ההטבות' מהן הוא 'יוכל לבחור' אם כאשר 'צטיין' ויעמוד ב'יעדים' של כמות מידע סודי שיודלף".
בעתירה נטען כי הפרשה החמורה ביותר והבוטה ביותר שתועדה על-ידי הוט החלה בשיחת טלפון שקיבל ראש צוות מכירות בהוט באמצע חודש מאי מבחורה שהזדהתה בשם 'שאתילה' אשר הציגה עצמה כנציגת מכירות בבזק בינלאומי. הוט טענה כי מהשיחה עולה כי ההכוונה לפעילות בקרב עובדי הוט באה לכאורה "מלמעלה", בהנהלת בזק בינלאומי.
בעתירה מובא התמלול של השיחה עם עובדת של בזק בינלאומי אשר מבהירה כי הכללים מוכתבים מלמעלה, בהתאם להחלטות החברה, ונציגי המכירות הפונים לנציגי HOT רק מקבלים תדריכים:
נציג הוט: כסף הם לא מוכנים לשלם, אה?
נציגת בזק בינלאומי: אחי, זה לא... אי אפשר.
נציג הוט: למה?
נציגת בזק בינלאומי: זה הדרך עבודה שלהם, אין מה לעשות.
נציג הוט: כן? ככה הם החליטו?
נציגת בזק בינלאומי: יש לנו, כאילו, כללים...
נציג הוט: זה החלטה של החברה?
נציגת בזק בינלאומי: ברור, של החברה. זה לא מעליי, זה... יש מעל, מעל. שיווק.
נציג הוט: אה, זה בא מהשיווק, מלמעלה?
נציגת בזק בינלאומי: כן. אנחנו רק מקבלים תדריכים.
באי כוחה של הוט טענו כי מדובר בגזל של סודות מסחריים, בפגיעה בזכויותיה של הוט, "בזכויותיו של ציבור לקוחותיה ובתחרות הלגיטימית האמורה לחול בין ספקי האינטרנט השונים בישראל". הם הוסיפו כי מדובר במעשים האסורים עפ"י דין וכי מעשים אסורים אלו של עובדי בזק בינלאומי מתועדים באמצעות הקלטות וצילומים בעת הביצוע.
כאמור הוט ביקשה מבית המשפט לתת צו מניעה זמני המורה לבזק בינלאומי "להמנע מלנקוט במישרין או בעקיפין בכל פעולה לשם השגת מידע סודי של הוט, ובכלל זה מבלי למצות, להימנע מלפנות לעובדי הוט ו/או לנציגיה ו/או למי מטעמה בכל צורה ואופן במישרין או בעקיפין, בניסיונות פיתוי, שידול ומתן טובות הנאה שתכליתם להביא באופן בלתי חוקי לחשיפת מידע סודי על זהותם של לקוחות הוט. כמו כן להמנע מלעשות שימוש במידע סודי כאמור, ככל שכבר הושג באופן בלתי חוקי ומצוי בידי בזק בינלאומי".
מבזק בינלאומי נמסר כי "חברת הוט ממשיכה בניסיונותיה להוליך שולל את ציבור הלקוחות. אין ספק כי יש כאן ניסיון נואש לספין תקשורתי של הוט בעיקר על-רקע הפרותיה האחרונות את רישיונה כפי שנקבע על-ידי משרד התקשורת, בכל הנוגע ליחסיה עם בזק בינלאומי. מוטב כי הוט תתמקד בלשרת את לקוחותיה ולא תחפש תירוצים לכשלונותיה המסחריים".