רשת סטימצקי מובילה בפער ניכר באזכורים בכותרות על המתחרה, צומת ספרים. נתון זה ונתונים נוספים עולים מבדיקה שערכה יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, לרגל אירועי שבוע הספר. המחקר מקיף את הכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית בין החודשים ינואר-מאי 2007.
על-פי הנתונים, נמצא כי סטימצקי מוזכרת פי 4 בכותרות מצומת ספרים, עם 28 כותרות חיוביות ונטרליות, בנושאים: שיתוף פעולה עם רשת ZER4U; זכייה במקום השני במדד השירות של גלובס; ביטוח בריאות לכל עובדיה; החלטה על שינוי קונספט ופתיחת סטימצקי ילדים; שיתוף פעולה עם סלקום; ראיונות עם המנכ"לית החדשה ועוד.
כמו-כן, קיבלה סטימצקי גם כ-4 אזכורים שליליים בכותרות בגין פיצוי עובד שפוטר עקב יציאות תכופות למילואים וביקורת על מבצע "ספר שני בחינם בקניית קפה".
לעומת זאת, צומת ספרים מוזכרת בכ-8 כותרות חיוביות ונטרליות: ראיונות עם אבי שומר מבעלי הרשת; פתיחה מתוכננת של 17 סניפים ועוד.
מבחינת אזכורי הוצאות הספרים בכותרות עולה, כי 3 ההוצאות המובילות באזכורים הן: הקיבוץ המאוחד (35 כותרות), עם עובד (32 כותרות) וכתר ספרים (28 כותרות).
כמו-כן, יותר מ-90% מאזכורי הוצאות הספרים בכותרות הן בהקשר לביקורות ספרים עם אזכור שם ההוצאה, והשאר מתחלק לשיווק ופרסום, מינויי כ"א ופעילות עסקית.
עוד עולה, כי החודש הפורה ביותר מבחינת כותרות, מינואר עד מאי 2007, היה חודש אפריל בשל חג הפסח. בחודש זה הובלטו בכותרות ספרים של סופרים ישראלים וספרים שעוסקים בנושאי דת ויהדות.
על-פי הנתונים, נמצא כי המדיות הבולטות ביותר לפרסום ספרים הן העיתונות והרדיו, כאשר נמצא כי האינטרנט כמעט שאינו מציג פרסומות לספרים. חלק גדול ממעט הספרים שפורסמו באינטרנט היו תחת הגדרת "ספרות מקצועית".
נתי יעקובי, מנכ"ל פעילות יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: "אין ספק שקטגוריית הספרים מתחממת ביחס לשנים קודמות והעדות הבולטת לכך היא הכפלת תקציבי הפרסום של סטימצקי וצומת ספרים בחמשת החודשים הראשונים של 2007 לעומת התקופה המקבילה ב-2006".