קונסורציום MTS, הזוכה במכרז להקמת הרכבת הקלה בתל אביב, וחברות ההקמה והתפעול של הפרויקט (IMB וסימנס), גייסו למעלה מ-120 מהנדסים ועובדים ועוברים למשרדים חדשים במגדל העגול במרכז עזריאלי.
להנהלת הקונסורציום בראשות המנכ"ל, יוחנן אור, הצטרף יהודה רבינוביץ, שכיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת דרך ארץ, אשר מונה לסמנכ"ל הכספים של MTS ונציגים משאר חברי הקבוצה להשלמת הצוות הניהולי. הקבוצה נכנסה להילוך גבוה להשלמת שלב הסגירה הפיננסית למימון הפרויקט ולקידום התכנון המוקדם, כולל ביצוע עבודות מדידה, בדיקות קרקע ותיעוד.
MTS זכתה במכרז הגדול ביותר שנערך בישראל, בהיקף של 10 מיליארד שקל, להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב.
ב-28.5.07 נחתם הסכם להקמת הרכבת הקלה למטרופולין תל אביב בין מדינת ישראל וקונסורציום MTS, המורכב מחמש חברות המחזיקות 20% כל אחת: הקונסורציום כולל את חברת אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב; תאגיד סימנס הגרמני; קואופרטיב אגד, חברת CCECC הסינית וסוארס דה קוסטה הפורטוגזית, וכן מחברת HTM מהולנד שהינה שותפה ללא אחזקות.
פרויקט הרכבת הקלה כולל את הקמתו והפעלתו של הקו הראשון במערכת הסעת ההמונים של מטרופולין תל אביב, הקו האדום. המכרז יבוצע בשיטת BOT בה היזם יממן, יתכנן, יקים ויתפעל את הקו למשך 32 שנים, כולל תקופת ההקמה, ואז יעבירו למדינה ללא תמורה. לפי לוח הזמנים, העבודות צפויות להתחיל במהלך שנת 2008, אחרי השלמת התכנון המפורט והסגירה הפיננסית, והן צפויות להימשך כחמש שנים.
הקו האדום, הוא הקו העיקרי המחבר בין פתח תקוה לבת ים דרך תל אביב, וייסעו בו על-פי ההערכות 100-120 מיליון נוסעים בשנה. הקו יהיה באורך 23 ק"מ ויכלול 10 תחנות תת-קרקעיות ו- 23 תחנות עיליות. הקו ייצא מהתחנה המרכזית בפתח תקוה, יעבור דרך בני ברק, רמת גן ות"א-יפו ויגיע עד בת ים. הקו האדום ייבנה במודל משולב: מפתח תקוה ועד צומת גהה ובקטע של יפו-בת ים הקו יהיה קו רכבת עילי ומצומת גהה דרך בני ברק ורמת גן ועד לדרום תל אביב (מנשייה), בקטע של 11.5 ק"מ, אמור הקו להיות במנהרה תת-קרקעית.
במסגרת התקדמות התכנון תתחיל החברה בשבועות הקרובים לבצע סקר מבנים בתוואי המנהרה הצפוי, קידוחי בדיקה לאימות מצב הקרקע ופעולות מדידה ומיפוי.