כמה שבועות אחרי המשבר הארוך של שיבושי הצפייה בחברת יס, הודיעה החברה כי תבצע בסוף השבוע הקרוב שדרוג במערכות שירות הלקוחות של החברה בעלות כוללת של כ-4 מיליון דולר.
פעולות השדרוג יחלו ביום חמישי בשעה 22:00, וצפויות להסתיים ביום שני בשעה 08:00. על-מנת שניתן יהיה לבצע את הפעולות הללו על המערכות הקיימות במהלך פעולות השדרוג יוענק שירות במתכונת מצומצמת, ויהיה ניתן לפנות למוקד הטלפוני, לטיפול בנושאים טכניים ולמידע כללי בלבד.
ההחלטה לבצע את השדרוג בסוף שבוע נובעת מהעובדה כי מספר הפונים למוקדי השירות בסופי השבוע נמוך משמעותית מהפונים במהלך השבוע ובכך למזער את אי הנוחות ללקוחות.
רון אילון, מנכ"ל יס, אמר כי כבר בימים אלו עושה החברה פעולה נרחבת על-מנת להמשיך לשפר את רמת השירות הגבוהה לה התחייבנה ללקוחות.