השחקנית והרקדנית רונה-לי שמעון, 25, תוביל את קמפיין יחסי הציבור של חברת Lee לעונה הקרובה, עבורו תקבל 30 אלף דולר.
ברונה-לי נתקלנו לראשונה על מסך הטלוויזיה בתוכנית "נולד לרקוד", שם התמודדה וניסתה להגיע למקום הראשון. אך למרות שלא זכתה, היא הצליחה להשתלב במסך הקטן. רונה-לי השתתפה בעונות שלוש וארבע של הדרמה המוזיקלית "השיר שלנו", שם הפגינה כושר משחק וגם את יכולות הריקוד שלה.
דורון מחלב, מנכ"ל חברת VF, יבואנית Lee, מסר: "רונה-לי שמעון נמנית באופן קבוע עם רשימות המתלבשות הטובות ביותר בארץ. היא נחשבת לאייקון אופנה, מתוחכמת ובעלת טעם אינדיבידואלי משובח, מה שיצר חיבור טבעי ומוצלח בינה לבין המותג".
ואם זה לא מספיק, אז בימים אלו, עומדת רונה-לי בפני פרמיירה של מופע חדש עם להקת המחול "דה דה דאנס" ובמקביל מופיעה עם הרקדן והכוריאוגרף סער עזיני במופע הפרינג' "כוח אדם".