פיתוח פנימי טכנולוגי של בזק בינלאומי, הפונה לקהל היעד של בני הנוער, יאפשר התאמה אישית של כתובת הדואר האלקטרוני. במסגרת שירות לא תשלום הנקרא my@, יתאפשר ללקוחות פרטיים לרענן את כתובת הדואר שלהם ולבחור סיומת אישית מתוך מבחר של עשרות דומיינים.
מרגע ההתחברות לשירות, יכולים הלקוחות לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני לכתובת החדשה. במקביל, הכתובת המקורית (bezeqint.net) תישאר פעילה, כך שהלקוחות יוכלו להמשיך ולקבל הודעות דואר לתיבת הדואר שלהם משתי כתובות.
המהלך מאפשר התאמה אישית של כתובת הדואר האלקטרוני, תוכנן בבזק בינלאומי עם פאנל צרכנים צעירים בשיתוף חברת TEENK. מסקרים שערכה החברה, בקרב בני נוער (18-14) עולה כי לכ-95% מהצעירים יש 5-1 תיבת דוא"ל. כ-67% מהצעירים עושים שימוש בתיבת הדוא"ל לפחות פעם אחת ביום.
עוד עולה מסקרי החברה כי בני הנוער מוצאים בכתובת הדוא"ל שלהם, דרך לתאר עצמם בעיני האחר ולשקף את תחושותיהם, תחביביהם ורצונותיהם. בין כתובות הדוא"ל המוצעות על-ידי בזק בינלאומי ניתן למצוא: הצילו את הכדור, הבוס, הצופים, מותק, מכביסט, יאללה ביתר, גיימר, המגניב, המלך, עיוני, תותח, דירבאלק ועוד.
בהמשך למהלך זה, מזמינה בזק בינלאומי את לקוחותיה הפרטיים להציע דומיינים נוספים מעבר לאלו ברשימה, והחברה מצידה מתחייבת כי תשקול כל דומיין לגופו. הדומיינים הנבחרים יירכשו על-ידי החברה בעבור לקוחותיה.