מק'אן אלטרנטיבה, משרד הפרסום למגזר הרוסי מקבוצת McCann Israel מעלה קמפיין פרסום לחברת הביטוח, AIG. היקף ההשקעה בקמפיין יעמוד על כ-60,000 דולר.
הקמפיין שהנו קמפיין טלוויזיוני ראשון שמעלה AIG במגזר הרוסי, יכלול תשדירים בערוץ הטלוויזיה הישראלי בשפה הרוסית - ישראל פלוס, שעלה לאוויר לאחרונה. בנוסף יכלול הפרסום גם תשדירי רדיו. סרטון הקמפיין פונה אל הרציונל של הצרכן במגזר הרוסי, באמצעות סיסמת הקמפיין: "לא חבל לכם על הכסף?"
קרדיטים: דמיטירי גנדלמן - תקציבאי, אולג שוגאלי - מנהל קריאטיב, קוסטה לייטס - ארט דירקטור, מיכאל ספרן - סופרוויזר.