יוניליוור ישראל משיקה קטגוריה חדשה תחת מותג בדין, שבו טופלו עד כה רק מוצרים מתחום מרככי הכביסה. החברה מסרה על השקתו הקרובה של: "בדין שמפו לכביסה עדינה", המיועד לכביסה ביד או במכונה. בחברה מאמינים, כי המוצר החדש יתמוך ויחזק את מיצוב המותג.
בדין ששווק עד כה עם הסיסמא: "הדרך שלך לתת קצת יותר", יקבל מעצה תוספת פתרון נוסף, בטיפוח הבד במהלך כל חיי הבגד, מכביסה לכביסה.
יוניליוור ישראל נכנסת לקטגוריה זו לאחר מחקרי שוק שערכה, בהם עלה כי למעלה מ-60% מהנשים מכבסות כביסה ביד לפחות פעם בחודש. עוד עולה ממצאי הסקר כי 84% מהמכבסות כביסה ביד אמרו, כי מדובר בדרך כלל בכביסות של בגדי נשים.
בדין שמפו לכביסה עדינה מיועד לכביסה ביד או במכונה, ומתאים במיוחד לאריגים עדינים כגון: בגדי צמר, כותנה, משי אריגים סינתטיים ופריטי הלבשה תחתונה. המוצר, המבושם בניחוח הנפלא של בדין, בעל PH ניטראלי לטיפוח הבד ומכיל חומרים עדינים לשמירת סיבי הבד ועל צבעי הבגד וכן אלוורה להגנה על עור הידיים. המוצר משווק באירופה מזה כשנתיים וזוכה ונחשב שם להצלחה.
השקת המוצר החדש היא חלק מפעילות הרחבת משפחת מוצרי בדין
הכוללת: מרכך כביסה בדין, בדין מי גיהוץ, דפי בדין למייבש הכביסה וריחניות לארון הבגדים, לקטגוריות חדשות בעולם הכביסה.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל אמר, כי "התפיסה של בדין, כמותג מוביל בקטגוריית מרככי הכביסה, היא להיכנס לכל תחום הקשור בטיפול בבגד ובתהליך הכביסה". עלות הפיתוח והשקת המוצר תעמוד על כחצי מיליון ש"ח. בשלב ראשון תלווה ההשקה בפרסום בנקודות המכירה.
בדין שמפו לכביסה עדינה מתאים לכביסה ביד או במכונה. תחום מוצרי הכביסה לכביסה עדינה מהווה 8% משוק הכביסה הכללי ומוערך בכ - 17.5 מליון ש"ח (נילסן שנת 2002, כספי). השחקן העיקרי בסגמנט הכביסה ביד הנו נקה טקסטיל שמפו, עם נתח שוק של 42%. שחקנים נוספים הנם סינתבון עם נתח שוק של 12.8% והנקל ביו אור עם נתח שוק של 8.9%. בדין שמפו לכביסה עדינה 1 ליטר- מחיר לצרכן: 15.95 ש"ח.