השחקנית והדוגמנית מלי לוי נבחרה (ב', 22.12.08) להוביל את הקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה פמינה לשנת 2009. לוי תקבל עבור הקמפיין סכום כולל של 60,000 דולר.
לוי מחליפה את הדוגמנית שירלי בוגנים אשר ליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויכלול קמפיין טלוויזיה מסיבי שיעלה במהלך חודש פברואר.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל פמינה, אמר כי "אנו רואים במלי דמות לחיקוי, אישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת בתחום המשחק והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה, המשלבת בלוק שלה מיניות ונשיות יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג פמינה על ערכיו".
לדבריו, "פמינה פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה במלי נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי".