טרה מותחת את מותג הנוער ג'ננה למוצרים חדשים, אריזות חדשות ולגדלים חדשים בסדרה, בהשקעה כספית כוללת של כ-500,000 ש"ח. בין המוצרים החדשים:
ג'ננה חצי חצי: מעדן של שתי שכבות - וניל ושוקולד אגוזים, האחת לצד השניה. 10% שומן, אריזת רביעיות של 125 גרם לכל גביע, במחיר 1.95 שקלים לגביע.
ג'ננה טריו שוקולד: מעדן שלוש שכבות: שוקולד חום, שוקולד לבן ומוס שוקולד. 5% שומן. אריזת רביעיות של 170 מ"ל לכל גביע. מחיר 2.15 שקלים לגביע. מחליף את המוצר "טריו שוקולד" שיוצא מהשוק.
ג'ננה טריו תות: מעדן שלוש שכבות. ריבת תות, פודינג תות וקצפת טריה, 5% שומן. אריזת רביעיות של 170 מ"ל לכל גביע. מחיר 2.15 שקלים לגביע. המוצר מחליף את המוצר "טריו תות" שיוצא מהשוק.
ג'ננה שוקולד: מעדן שוקולד עם קצפת טריה 6% שומן, באריזת רביעיות של 170 מ"ל לכל גביע. מחיר 2 שקלים לגביע. מוצר זה מחליף את מוצר "עוד כפית" שיוצא מהשוק.
ג'ננה בננה: מעדן בננה עם קצפת טריה 6% שומן, באריזת רביעיות של 170 מ"ל לכל גביע. מחיר 2 שקלים לגביע.
המהלך מלווה בפעילות שיווקית בהיקף כספי של 50,000 דולר שתתמקד בעיקר בפעילות מתחת לקו - קד"מ על-ידי חברת מיתוס מחוץ ובתוך נקודות המכירה.
דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה, ציין (יום א', 19.1.03) כי טרה ממשיכה להוביל את שוק החלב בחדשנות שלה. כבעבר, גם כעת יוצאת טרה עם מגוון של מוצרים. פלד ציין, כי ג'ננה הוא מותג הנוער של טרה ומיועד לבני נוער בגילאים 12-18. מוצר במשפחת הג'ננה הוא מוצר אישי המאפשר פינוק פרטי.
כל מוצרי הסדרה משווקים בגביע שקוף ללא תווית, במטרה לגרות את הצרכן ולאפשר לו להתרשם מהמרקם ומהצבעוניות של המוצר. המוצרים משווקים באריזת רביעיות, כאשר מופיע על-גבי האריזות הכשר מהדרין בנוסף לכשרות הרגילה.
שוק המעדנים בישראל מוערך בהיקף כספי של כ-350 מיליון שקלים בשנה. טרה מעריכה את שוק מעדני הקצפת בכ-160 מיליון שקלים, על-פי החלוקה הבאה: שטראוס כ-90%, טרה כ-9%, יוטבתה כ-1%.
מחלבות טרה -הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל, השנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12% משוק החלב. מוצרי החברה נמכרים לכל גווני האוכלוסיה. החברה משלבת טכנולוגיה מודרנית עם מתכונים מסורתיים בייצור מגוון רחב של חלב, גבינות ומעדנים שזכו לפופולריות רבה בקרב הצרכנים בישראל.
החברה מעסיקה כ-600 עובדים. טרה פיתחה ובנתה, בשיתוף עם חברה גרמנית, כמה מהמכונות המתקדמות והחדשניות בעולם לפסטור, ייצור, אריזה וסימון מוצרים. לצד זה נמצאים מתקני הקירור המודרניים עשויים פלדת אלחלד. למעבדה שבאתר תפקיד מפתח בפיתוח ובבדיקת קווי ייצור חדשים ובהשגחה על תקני בקרת האיכות הקפדניים. למחלבת טרה תקן 9002ISO.
מחזור המכירות שלה לשנת 2002 מוערך בלמעלה מ-100 מיליון דולר. טרה נוסדה בשנת 1942 כקואפרטיב של יצרני החלב של נחלת יצחק. כיום, נמצאת החברה בבעלות פרטית של 35 משפחות, הממנים מתוכם חמישה חברים בוועד ובראשם עומדת ד"ר טובה אברך, יו"ר ועד המנהל TOVA AVRECH.