מעריב אינטרנט מסיימת בימים אלו פיתוח והטמעה של מערכת פרסום חדשה. המערכת הייחודית והחדשנית, אופיינה ופותחה על-ידי צוות המתכנתים של מעריב אינטרנט, במטרה לתת משקל רב לגמישות הנדרשת ולצרכים המשתנים, של המפרסמים, בהתבסס על הניסיון שנאסף בחברה.
המערכת מאפשרת פרסום מפולח וממוקד על-פי מיקום גיאוגרפי בעולם, וזאת לאור דרישות מצד מפרסמים שונים שמעוניינים לפנות גם לגולשים מחוץ לישראל. בנוסף, יכולים המפרסמים להגביל כל קמפיין לשעות, או לימים בשבוע, למספר חשיפות ולפרמטרים נוספים.
הדוחות המופקים למפרסמים והממשקים, יאפשרו למפרסמים ניתוח וצפייה, בנתוני הקמפיין, בזמן אמת. הדוחות הוגדרו ועוצבו, כך שיתנו מענה לבקשות ושאלות, שהתעוררו אצל מפרסמי אינטרנט, במהלך השנה האחרונה.
לאחר סיום השקת המערכת וקליטתה באופן מלא באתר, יועלו במעריב אינטרנט בתקופה הקרובה מספר מוצרי פרסום חדשים, הכוללים טכנולוגיות שפותחו בחברה.