פורשה הכריזה כי בתערוכת המכוניות הבינלאומית שתערך בחודש הבא בג'נבה, תציג גירסת ייצור סידרתית של דגם הקאררה GT החדשה.
מכונית - העל החדשה נחשפה לראשונה כדגם קונספט בתערוכת פריז של קיץ 2000.
הגירסה שתוצג בג'נבה תצוייד במנוע V בעל עשר בוכנות, המפיק מנפח של 5.5 ליטרים - לא פחות מ-600 כוחות סוס.
המהירות המירבית מוערכת בכ-330 קמ"ש, והזינוק מ-0 למאה יושג בתוך פחות מ-4 שנית. פורשה עובדת על שבירת מחסום ארבע השניות, ומעריכה כי תצליח להגיע ל-3.9 שניות.
הקאררה GT תצוייד בתיבת הילוכים דינית בת חצי תריסר יחסי העברה, ובייצורה יעשה שימוש במספר חומרים מרוכבים, קלים וחזקים במיוחד.
מרכב המונוקוק יהיה עשוי סיבי פחם, וכמו כן ישולבו חומרים אותם הגדיר יצרן מכוניות הספורט הגרמני, כ"אקזוטיים".
הקאררה מדגישה את הקשר בין פיתוחים שנוצרו עבור מסלול המרוצים לבין שיפור כלי הרכב הנעים בכבישים הרגילים.
לקשר גם משמעות בטיחותית, ועובדה הניכרת גם בבלמים הקרמיים רבי העוצמה, העמידים בפני חום וחיכוך (אסוציה לעולם החלל?)
המיבנה האירודינאמי, מצודד מאוד – כפי שניתן לראות בתמונה, אך גם בטיחותי מבחינת אחיזת הכביש.
קו הייצור הוקם במיפעל החדש של פורשה בלייפציג, לשעבר מזרח גרמניה.
המכוניות הראשונות עומדות להמסר ללקוחות בסוף 2003.