כוכבת העונה הראשונה של הישרדות, ורה ליכטס, נבחרה לפרזנטורית של רשת אופנת הנשים הגרה.
ליכטס נבחרה לככב בקמפיין קיץ 2009 של הרשת, מתוך רשימה ארוכה של דוגמניות, יוצאות תוכניות ריאליטי וסלבריטאיות, לאחר שהפרזנטורית הקודמת של הרשת, אורלי לוי, נבחרה לכהן כח"כ ברשימת ישראל ביתנו, ומנועה מלעסוק בעיסוקים שכאלו.
במסגרת ההסכם שחתמה ליכטס עם הרשת, היא תשלב בין דוגמנות לבין עיסוקה היומיומי - אדריכלית ומעצבת פנים.
במקביל לצילומי הקמפיין, מנהלת הרשת עימה משא-ומתן לעיצוב כל 20 חלונות הראווה של חנויות הרשת. עלות הפקת הקמפיין עומד על כ-250 אלף שקלים.