|
יש סיבה להתעורר? [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
להשאיר את השומן לפו [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
מה הזכויות שלך? [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
סטודנטים לעיצוב תקשורת חזותית ב"מכון אבני לאמנות ועיצוב" התבקשו לבחור דמויות ידועות מאגדות ילדים ולהעביר דרכן מסר חברתי חשוב, רצוי ביקורתי ובדרך קריאטיבית. פרויקט "אגדות ילדים" מאגד בתוכו קופירייטינג, איור ועיצוב.
דורון רוזנבלט, מרצה לאיור במכון אבני חשב על דרך מקורית ושונה להעביר לסטודנטים, שכל אלמנט, אפילו דמות מאגדות ילדים, יכולה להוות כלי דרכו ניתן להעביר מסר חשוב ואמירה חברתית נוקבת.
הסטודנטים התבקשו לחשוב על רעיון לעיצוב הפוסטר הכולל מלל קצר, קומפוזיציה ברורה ואלמנט אחד בולט.
בין העבודות שהוגשו:
לכלוכית דירשי את זכויותייך - הסטודנטית נאווה שפילרין בחרה את דמותה של לכלוכית ודרך סיפורה על עבודה קשה מנסה להעביר כמה חשוב לדרוש את הזכויות שמגיעות לכל עובד.
עישון מאיץ את תהליך ההזדקנות - הסטודנט ניר שאוליאן בחר בדמותו של פיטר פן, הילד שלעולם לא גדל והדביק את דמותו על קופסת סיגריות. השילוב של הסיגריות המזיקות והילד הנצחי מעביר מסר חזק וחשוב.
תתעוררי - הסטודנטית עדי מוהל מבקשת מהיפהפייה הנרדמת להתעורר ולגלות שהעולם לא כל כך בטוח עבור נשים.
תשאירו את השומן אצל הדובי - הסטודנטית שרון כהן ניסתה להעביר מסר חשוב ובריאותי, שומן אינו בריא ולכן עדיף שיישאר אצל פו הדוב ולא אצלנו.
גם הילד שלך יכול ללכת לאיבוד - הסטודנט עידן ברזילי בחר באגדת הילדים "עמי ותמי" ומעביר מסר חשוב, שעם סמים גם הילד שלך יכול ללכת לאיבוד.