המסלול האקדמי המכללה למנהל יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, תחת הסיסמא: "יום אחד כל האוניברסיטאות יהיו כאלה". היקף הקמפיין כ-2.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה (ערוצים 2, 10 והערוץ הראשון) בעיתונות היומית (ידיעות אחרונות והארץ) ובאינטרנט (דה מרקר, וואלה ו-Y-net).
הקמפיין מייצג מהלך אסטרטגי של המסלול האקדמי המכללה למנהל, במטרה להדגיש כי המוסד מעניק לסטודנטים שלו אקדמיה אחרת, שאינה דומה למוסדות אקדמיים אחרים באידיאולוגיה שלו. "הדבר בא לידי ביטוי בשילוב שבין מצויינות אקדמית לצד חוויה לימודית מוחשית, כחלק בלתי נפרד מהלימודים", כך נמסר מהמכללה.
במסגרת קמפיין הפרסום, נלקחו מושגים וניתנה להם הגדרה אקדמית.
המושגים מיוצגים על-ידי דמות שעשתה את ההגדרה בפרקטיקה שמאחורי התאוריה זאת בתאום לאסטרטגיה של המסלול האומרת ש"הידע האמיתי מסתתר מאחורי המילים". לדוגמא, המושג הומור מיוצג על-ידי צ'ארלי צ'אפלין - דמות המזוהה עם מושג זה יותר מכל ואשר מייצגת את ההגדרה הלכה למעשה.
בהמשך הקמפיין יוצגו הגדרות נוספות על-ידי דמויות אחרות.
לדברי ענת בן-ברוך, מנהלת השיווק של המסלול האקדמי המכללה למנהל: "אקדמיה אמיתית חייבת להיות מלווה בחוויה מוחשית. אנו עושים במסלול האקדמי "אקדמיה אחרת", שנותנת ערך מוסף אמיתי לסטודנט. האינטרדיסיפלינות שאנו מלמדים מעניקות לסטודנטים נגיעה במגוון תחומים המעשירים אותם בחייהם האקדמיים ובכלל".
התשדיר והמודעות מזמינים את הציבור הרחב לבוא ליום פתוח שיתקיים ב-7.3.03 בקמפוס המסלול האקדמי בראשל"צ.
אודות המסלול האקדמי של המכללה למנהל
המסלול האקדמי המכללה למנהל מעניק את התארים הבאים: תואר ראשון ושני במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תקשורת, כלכלה, מדעי התנהגות, עיצוב פנים ומדעי המחשב.