|
גבעתי בקמפיין קיץ לרנואר [צילום: אייל נבו]
|
|
|
|
כהנא. מככב לצד גבעתי [צילום: אייל נבו]
|
|
|
|
|
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית שרי גבעתי והדוגמן שי כהנא, ימשיכו לככב כפרזנטורים של רשת האופנה רנואר לעונת החורף 2010-2009. השניים יקבלו 50,000 דולר, כל אחד, עבור השתתפותם בקמפיין.
גבעתי, 27, תגיע מאל-איי לרגל צילומי הקטלוג שייערכו בימים הקרובים בארץ. גבעתי דיגמנה והשתתפה בקמפיינים מובילים לחברות אופנה בארץ. במקביל, היא משחקת בסרטים ובתוכניות טלוויזיה הוליוודיות, ופתחה תערוכת ציורים משלה.
כהנא, 32, זכה השנה להכרה נוספת בתור הזוכה הראשון בתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון". בנוסף, הוא דיגמן בעבר לקמפיינים שונים, בהם: קמפיין של המשביר לצרכן, בנק הפועלים, פלאפון ועוד. נוסף להיותו דוגמן, כהנא משמש כאיש עסקים מצליח, העוסק בתחום הנדל"ן והמסעדנות.
אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר, אמר כי "גבעתי וכהנא מייצגים את המודל האולטימטיבי של נשים וגברים צעירים, יפים, עדכניים וטרדניים. כאשר ערכים אלו עולים בקנה אחד עם מיצוב, ערכי ואופי המותג".
לדבריו, "אין ספק כי לפרזנטורים שלנו חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון. הבחירה החוזרת בהם, נעשתה לאחר בדיקות שוק וקבוצות מיקוד שערכה הרשת בקיץ האחרון בקרב קהלי היעד, מהם עלה כי בשל ההתאמה שלהם לערכי המותג, יותר נשים וגברים מזדהים עימו".