הנהלת חברת שטראוס השלימה מהלך יישום המבנה הארגוני-ממוקד הלקוח של החברה. במסגרת מהלך זה, אוחדה פעילות חטיבת הסלטים - 'אחלה' עם מערכות המחלבה.
המהלך החל לפני 3 שנים. הצעד הראשון היה מעבר המחלבה מניהול יצרני לניהול ממוקד צרכנים. מעבר חטיבת הסלטים למבנה זה מהווה השלמה של המהלך. במסגרת זו יאוחדו מערכי התפעול, השיווק, הכספים והרכש עם אלה הקיימים במחלבה.
חטיבת הסלטים ביצעה בשנה האחרונה מספר מהלכים אסטרטגיים, במסגרתם הורחב והושק מחדש המותג "אחלה" תחת הסיסמא: "תחשוב אחלה יהיה אחלה". במקביל, נכנסה החברה לשוק הירקות הטריים, רכשה והטמיעה קשר עם חברת א.נ.פ והקימה קטגוריה חדשה תחת המותג - "אחלה טבע" המושק בהצלחה בימים אלה.
מן החברה נמסר, כי דוד לרון, שהינו חלק ממשפחת שטראוס כבר 14 שנה ומשמש כמנכ"ל חברת הסלטים ב-4 השנים האחרונות, ימשיך ללוות את המהלכים המתוכננים בתקופה הקרובה כיו"ר דירקטוריון חברת הירקות.
במכתב לעובדים, מציין קובי לוי, מנכ"ל שטראוס מזון טרי, כי שנת 2002 הסתיימה בהצלחה ו-2003 המשיכה את תנופת הצמיחה. במהלך שנה זו, שבה התמודדה החברה בזירות שונות בתחרות קשה ואגרסיבית, הגיעה החברה להישגים מרשימים, בהם ניתן לציין את: יטבתה, שנתח השוק שלה בשוק משקאות החלב עבר השנה את קו ה-50%; את הצלחת סלטי "אחלה" בשמירה על המקום הראשון בשוק הסלטים; השקת קוטג' המסתמנת כהצלחה ועומדת ביעדים שהוצבו; מילקי, אשר ממשיך לשמור על מובילותו ועוצמתו, השקת "אחלה טבע" המתקיימת בימים אלה, פעילות קהילתית נרחבת ועוד.
קוטג' שטראוס
חברת שטראוס מביעה שביעות רצון רבה מחדירת קוטג' שטראוס לשוק ה-5%. לדבריה, הגיע נתח השוק של הקוטג' ל-28.5%.
מירי גרנות, מנהלת שיווק גבינות ומעדנים בשטראוס, ציינה בסיפוק, כי מגמת הגידול במכירות מתמשכת לאורך יותר משבועיים. "הצרכנים ממשיכים להיענות להזמנתה של שטראוס לשתפם בפיתוח הקוטג'. עד כה התקבלו בשטראוס 20,000 הצעות לטעם הבא של קוטג'", ציינה גרנות.