Ynet עומדת לרכוש את השליטה באתר הדרושים AllJobs. במסגרת העסקה הנרקמת, Ynet תרכוש 75% מהאתר תמורת 8 מיליון דולר. מחיר זה משקף לאתר שווי של 10.66 מיליון דולר. הממונה להגבלים עסקיים אישרה כי לפני שבועיים הגישו שתי החברות בקשה למיזוג, שנבחנת כעת. מקורבים לעסקה אישרו את דבר העסקה. באולג'ובס טענו כי "העסקה עוד לא הושלמה - מדובר בשלבי משא-ומתן".
סכום העסקה משקף שווי נמוך מהשווי שהשתקף ממחיר העסקה מאוקטובר 2007, שבה חברת כוח האדם הרוסית הדהאנטר, רכשה 20% מהאתר. הדהאנטר שילמה בעבור חלקה באתר 10 מיליון שקל, שמשקפים שווי של 50 מיליון שקל לאולג'ובס. מאז הגדילה הדהאנטר את אחזקותיה באתר ל-75%. בשאר המניות מחזיקים הרצל עוזר (10%), ניב אריאל (10%) ורויטל הנדלר, המכהנת כמנכ"ל החברה (5%).
Ynet מפעילה כיום את לוח הדרושים המקוון Yjobs, שפועל כמותג עצמאי בלוח winwin שבבעלות הקבוצה ואילו אולג'ובס מספק כיום את לוחות הדרושים לאתר יד2 הנחשב למתחרה של קבוצת ידיעות בתחום הלוחות המקוונים. השאלה המעניינת כעת היא כיצד תבחר Ynet לשלב את אולג'ובס בפעילותה - אם תמתג את פעילות אולג'ובס תחת המותג Yjobs או תמשיך להחזיק בשתי הפלטפורמות זו לצד זו.
לפי נתוני גוגל טרנדס, אולג'ובס הוא פורטל הדרושים המוביל בישראל עם כ-25 אלף משתמשים ייחודיים ביום. רכישת אולג'ובס תסייע ל-Ynet בתחרות ההולכת וגוברת מול יד2 ולאור ההיחלשות המתמשכת של winwin ו-Yjobs. מנתוני גוגל טרנדס עוד עולה כי החל מסוף 2008 חלה ירדה בכמות הגולשים ב-winwin מ-30-35 אלף גולשים יחודיים ביום לכ-20 אלף. החל מפברואר 2009 ירדה כמות הגולשים ב-Yjobs מכ-5,000-6,000 לכ-2,500 בלבד, בעוד שמספר הגולשים ביד2 לא מפסיק לעלות. באפריל, התנועה באתר החלה לזנק ומאז היא הגיעה ל-135 אלף גולשים ביום. גם התנועה באולג'ובס עלתה במהירות מאפריל ובסוף יוני הגיעה ל-25 אלף גולשים בממוצע - פי 10 מ-Yjobs.
אולג'ובס מסתמן כאתר הדרושים המוביל בישראל, המוביל בהפרש קטן מעל אתר jobMaster שלו כ-21 אלף גולשים ביום. שאר האתרים משתרכים מאחור: ג'ובנט, עם 8,000 גולשים ביום, פורטל דרושים (9,000) ו-וואלה ג'ובס (4,000). האתר האחרון הוא ניסיונה של וואלה להפוך שחקן משמעותי בשוק הדרושים, לאחר שהחליפה את MSN ישראל בשותפות עם חברת רדמץ'. לא היו נתונים לגבי שחקנים נוספים בשוק כגון אתר חברת מנפאואר, MIT וג'וב אינפו.
נתוני גוגל טרנדס שונים משמעותית מאלה של סקר TIM של חברת טלסקר. הפעם האחרונה ששוק חיפוש העבודה נכלל בסקר TIM הייתה ביולי 2008. על-פי הסקר, אתר חיפוש העבודה שזכה לחשיפה הגבוהה ביותר הוא פורטל דרושים, עם 46% חשיפה ואחריו alljobs עם 39% חשיפה. נתוני גוגל טרנדס מאותה תקופה מצביעים על דירוג הפוך - אולג'ובס מוביל ופורטל דרושים שני. אתרים נוספים שנבדקו אז היו Yad2 עם 36%, jobnet עם 36% אתר חברת כוח האדם מנפאואר עם 33% ו-jobMaster ו-Yjobs עם 26%.