"על חברות הביטוח לסייע לסוכנים להתגבר על ההאטה בשיווק ביטוחים, בשל המצב הכלכלי הקשה הפוקד את המשק". כך אמר נשיא לשכת סוכני הביטוח, יוסי מנור, במפגש עם בכירי סוכני ביטוח החיים, במסגרת כינוס "ביטוחיים 2003", המתקיים באילת בהשתתפות יותר מ-1,200 סוכני ביטוח וראשי הענף.
מנור אמר, כי מנהלי חברות הביטוח לא השכילו להבין את גודל הנזקים שהם גורמים לשוק הביטוח, בשל המדיניות שלהם לפגוע בסוכנים ומגמתם להקטין את עמלות הסוכנים.
"הרווחים וההישגים העסקיים הטובים של חברות הביטוח, נעוצים במאמצים הרבים והמתישים של סוכני הביטוח המתמידים גם במצב הקשה של המשק, לשווק מוצרי ביטוח", ציין מנור.
לדברי מנור, ללא תשלום הולם בגין מאמצי השיווק - לא יהיה שיווק של פוליסות ותחול פגיעה בכוח השיווקי של חברות הביטוח.