רשת "קרביץ", המתמחה בשיווק מכשירי כתיבה, מוצרי פופ, וציוד משרדי, נכנסת לתחום הציוד ההיקפי למחשבים ותמכור בסניפיה תחת מחלקות מתמחות: מדפסות, סורקים, משחקי מולטי מדיה עכברים ועוד, במחירי מבצע אטרקטיביים.
מן החברה נמסר, כי המהלך החדש, שנועד להעצים את חווית הקנייה ברשת, ולמצב מוצרים כמו משחקי מולטי מדיה וסרטי DVD כמוצרי מתנה לכל דבר, מלווה בקמפיין בשווי 3.5 מיליון ש"ח באמצעות פרסום "בריקמן" ובדמות מותג חדש - בובת פאלם ארוכת רגליים התומכת בסיסמת הקמפיין - "קפצת - הרווחת".
לדברי מנשה זילכה, סמנכ"ל השיווק ברשת קרביץ: "הכניסה לתחום הציוד ההיקפי הפכה להכרחית עקב הביקוש של הצרכנים המוצאים ברשת פתרון כולל למוצרי כתיבה, משרד ופנאי מחד, ומאידך עקב מסקנות שנתקבלו בקרב סקרים שנערכו בקבוצות מיקוד המצביעות על כך שהרשת נתפסת כאיכותית, קרובה לבית, נגישה וידידותית לצרכן".
לדבריו: "הרשת הנמצאת כיום בכל מרכז קניות בכל מקום בארץ, תספק ללקוחותיה ערך מוסף הן במבחר הרחב שיענה על הביקוש, הן במהלכים יזומים של מבצעים אטרקטיביים והן במתן שירות מקצועי תחת המחלקות המתמחות שהוכשרו למטרה זו".
עוד הוסיף זילכה, כי "בכוונתה של רשת קרביץ להטמיע בקרב לקוחותיה את העובדה כי מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת כמו משחקי מולטי מדיה וסרטי DVD, יכולים בהחלט להוות מתנה חינוכית ואיכותית כמו ספר, שעון, עט, דיסק וכו".
במחלקות המתמחות שהוקמו בתוך הסניפים, הושקעו כ-1.5 מיליון ש"ח, הוכשר צוות עובדים ייעודי, הושקעו משאבים בהצגה ואריזת המוצרים, ויימכרו מוצרים ממותגים בינלאומיים כמו: מייקרוסופט, פלייסטיישן, קנון, אפסון, לקס מרק, ג'יניוס HP ועוד.
במסגרת המהלך, יוצאת קרביץ במבצעים אטרקטיביים, במסגרתם יימכרו משחקי מולטי מדיה ב-99 ש"ח בלבד (במקום 199 ש"ח), עכבר לוגיטק אופטי ב-79 ש"ח (במקום 139 ש"ח), סורק ב-299 ש"ח (במקום 379 ש"ח) ומבצע חסר תקדים במסגרתו מחזירים ראשי דיו ריקים ומקבלים זיכוי של 25 ש"ח בתווי קנייה ברשת או 30 ש"ח הנחה בקניית ראש דיו חדש ללא הגבלה על מספר ראשי הדיו המוחזרים.
לדברי זילכה: "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית, חשוב לנו למצב את הרשת כאטרקטיבית המספקת מוצרים איכותיים במחירים נוחים וזולה מהמתחרים, ואנו נשקיע משאבים רבים ביצירת מבצעים ייחודיים המשקפים את המסר העומד מאחורי הסיסמא: "קפצת-הרווחת".
במסגרת הקמפיין, עוצבה בובה בדמות פאלם פיילוט המבצע קפיצה באמצעות רגליו ארוכות, איתה ייערכו גם פעילויות קד"מ נרחבות על-מנת להטמיע את דמותה ואת הערכים שהיא מייצגת: ידידותיות, קידמה, דינמיות ונוחות בקנייה. הקמפיין מופיע בפרישה רחבה בעיתונות הארצית.