רשת המשביר לצרכן בחרה בשחקנים המוכרים כמשפחת איצקוביץ (איצקו) בסדרת הטלוויזיה רמזור, כפרזנטורים של הרשת. כך, השחקן ליאור כלפון, השחקנית יעל שרוני ובתם לסדרה יובל וין, יחליפו את הדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס, אשר הובילה בשנה האחרונה את קמפיין הרשת.
כלפון ושרוני יקבלו תמורת הקמפיין לשנת 2010 כ-100,000 דולר והבת וין תקבל כ-20,000 דולר.
לרגל המהלך, יוצאת המשביר לצרכן במסע פרסום רחב היקף עם משפחת איצקוביץ. הקמפיין, אשר יבוצע על-ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, יכלול: סרטוני טלוויזיה אשר נכתבו על-ידי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, בשיתוף יוצרי הסדרה - אדיר מילר ורן שריג, ויבוימו על-ידי במאי הסדרה. כמו-כן, יככבו הפרזנטורים בכל אמצעי המדיה שבהם תפרסם המשביר, בהם: שלטי חוצות בפריסה ארצית, שילוט בכל נקודות המכירה, מודעות במגזינים ובעיתונות ארצית ומקומית, ואירועי חברה ופעילויות יחסי ציבור נרחבים.
אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מסרה: "בשנת 2010 יגדל תקציב הפרסום בכ-10% ויהווה כאחד מתקציבי הפרסום הגדולים ביותר במשק הישראלי".
לדבריה, "כחלק מאסטרטגיית השינוי שעוברת הרשת וההחלטה למצב את המשביר לצרכן כרשת אופנתית ועדכנית לכל המשפחה, החלטנו לבחור במשפחת איצקוביץ מסדרת רמזור, אשר מייצגת משפחה ישראלית טיפוסית עם קריצה הומוריסטית, שקל להזדהות עימה".
"השחקנית יעל שרוני, הידועה בכינויה בסדרה, לילך איצקוביץ, ידועה בטייפקאסט שלה, כאישה אסרטיבית שלוקחת החלטות בבית ודואגת לכל בני המשפחה. לפי סקרים וקבוצות מיקוד שערכה הרשת עולה, כי דמותה של שרוני תואמת את ערכי המשביר לצרכן בהיותה מובילה את הקניות לבית בתחומים בהן הרשת פועלת: אופנה, הלבשה תחתונה, כלי בית ועוד", הוסיפה קפלינסקי-אורבך.