שייקה לוי וענת עצמון יככבו יחדיו בקמפיין של מותג הבשר של תנובה, אדום-אדום, העולה לקראת חג הפסח.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקלים, תחת הסיסמה: "אדום אדום. בשר בשר. טרי טרי".
בסרטון הפרסומת שתוצג בטלוויזיה, שייקה מופיע בדמות קצב במרכול הממליץ ללקוחה המגיעה לרכוש בשר, ענת עצמון, כיצד לבחור בשר לחג. ההשראה לסרטון הפרסומת, שרובה ככולה שזורה בהכפלות מילים משעשעות, נשענת על שם המותג "אדום אדום" ומתכתבת עם טקסטים מוכרים מתוך מערכוני הגשש החיוור.
הסרטון יעלה לאוויר היום (ד', 3.3.10), למשך שבועיים.