|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת הממחים
מעוניינים לשדרג את הבית אבל חסר לכם הון עצמי? בואו לשמוע מה יש למשכנתה הפוכה להציע עבורכם!
כתיבת המומחים
מרפאת כאב תל אביב - מה חשוב לדעת לפני שבוחרים?

ספרייט במיתוג חדש: רעננות, צלילות, שקיפות, קלילות וחופש

התהליך בשלב זה רק בישראל; מחקר שוק שערכה החברה מראה כי קהל היעד צמא לחוויות חדשות
11/05/2003  |   הדר פרבר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: הדר פרבר  |  

 שמות קשורים
  ספרייט
  גלר נסיס
  החברה המרכזית ליצור משקאות

ספרייט יוצאת במהלך מרענן, בתהליך ראשון מסוגו בעולם של מיתוג מחדש של המוצר.

בחברה המרכזית ליצור משקאות קלים מדגישים, כי תכונותיו של משקה הספרייט, בשל היותו שקוף וצלול, מעניקים לו ערכים כמו רעננות וחופש. בישראל, לקח צוות השיווק והפרסום של המותג את הנושא צעד אחד קדימה ומשיק החל מהיום - מיתוג חדש לספרייט.

בביצועו של המהלך משתתפים כל ערכי המותג: רעננות, צלילות, שקיפות, קלילות וחופש. המהלך עצמו כולל מתיחת פנים למוצר מחד ולניראות שלו מאידך. "מדובר בתווית שקופה, בלוגו, בגרפיקה, ובמארז עצמו, וכן בכל מה שקשור לנקודות המכירה. כל אלה משיגים מראה חדש, מרענן ועדכני למותג הוותיק והידוע", מוסרים יועצי החברה.

יש לציין, כי מדובר במהלך עצמאי של ישראל, יוזמה הלוקחת את הצלול והשקוף של ספרייט למקום חדש. כבר עתה שוקלות מדינות יוון ונציגות נוספות במזרח אירופה לאמץ את המראה החדש.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית ליצור משקאות קלים מסביר, כי "באמצעות הליך מיצוב מחדש אנו מקווים ליצור עניין ומיקוד בקרב קהלי המטרה שלנו, ולחזק את ערכי המותג אותם הגדרנו לעצמנו".

ממחקרי שוק שערכה החברה טרום כניסתה לתהליך עולה, כי קהל היעד של ספרייט הנו צעירים וצעירות בגילאי 25-20, משוחררי צבא, סטודנטים ובוני קריירה וזוגיות, הנמצאים בצומת בה הם מתכננים את המשך חייהם. הם מפתחים עצמאות, עוזבים מסגרות קיימות, ויוצאים לחיים האמיתיים. בשלב זה הם גם צמאים לחוויות חדשות ועסוקים בתכנון העתיד.

למעשה, אומר ארז פז, "אנו פונים לכל מי שנמצא במקום מסויים של תכנון השלב הבא, אבל גם מאד רוצה לעצור לרגע קט, להנות מ'הכאן והעכשיו'".

באמצעות תהליך המיתוג מעוניינת החברה להעביר את המסר כי ספרייט הנו משקה המרווה את צימאוני ומאפשר לי להרגיש לגמרי חופשי. יודגשו ערכי השקיפות, טעם הלמון-ליים והגיזוז המאפשרים חוויית רוויה אשר מעניקה הרגשה של שחרור וחופש.

הבקבוק

המשקה הושק בישראל בשנת 1981 ומאז עבר רק שינוי אחד בצורת הבקבוק שבוצע בשנת 1997 (בקבוק הדימפלר המאופיין בנקודות המסמלות רעננות). כעת, יעבור המוצר שינוי משמעותי, הודות לתווית השקופה וישתייך מעתה לקטגורית ה-NOLOOKLABEL, קרי - תווית שקופה שניתן לראות דרכה את לוגו המותג מכל כיוון.

שפה גרפית חדשה - האלמנט הגרפי המוביל את תהליך המיתוג יהיה אדוות מים הנפרסת במעגלים ומשמשת רקע, בצד בקבוק, ממנו מרחפות בועות גיזוז בצורת האות S.

הסיסמא תהיה - "תזרום". זוהי אותה סיסמא המלווה את המוצר בשנתיים האחרונות, והמשרתת היטב את ערכי המותג.

השקת המהלך תתבצע בשלושה שלבים עיקריים - הראשון, מתרחש החל ממחר, יום שני, 12 במאי - בו יתחילו המוצרים החדשים לעלות למדפים, ולקראת סוף חודש מאי יוצג מסע פרסום חדש ורחב היקף המצולם בימים אלה.

על שוק המוגזים ומקומו של ספרייט:

לספרייט נתח שוק של 9% מכלל קטגוריית המוגזים, והוא השני בגודלו בחדירה לבתי אב (52% שנתי). בקטגוריית המשקאות הצבעוניים ספרייט מובילה עם 33% נתח שוק (אי.סי.נילסן).

משרד הפרסום אשר יוביל את הקפמיין הוא גלר נסיס.

תאריך:  11/05/2003   |   עודכן:  11/05/2003
הדר פרבר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים ייפה את כוחם של משרד עורכי הדין הרצוג, פוקס נאמן, לתבוע ממשרד האוצר לבטל את ההחלטה של החשב הכללי באוצר להפחית באופן חד צדדי את תעריף השעות להעסקתם של משרדי התכנון ב-10% בתכנון פרויקטים ממשלתיים גם בחוזים קיימים.
11/05/2003  |  Nfc  |   חדשות
משלחת של בכירי המשק הבריטי, חברי מועצת העסקים ישראל-בריטניה תגיע היום (11.5.03) לביקור בן יומיים בישראל. במהלך הביקור יפגשו חברי המשלחת עם שר האוצר בנימין נתניהו כדי לקדם פרויקטים בתחומי התשתית במימון ובצוע המגזר העסקי, בשיטת ה-PFI.
11/05/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
חברת ברמד העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות בבקרה ופיקוח בתחום הולכת מים ונוזלים זכתה במכרז BOT לאספקת מים בעיר מחוז בקולומביה המונה 160 אלף תושבים.
11/05/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
גלידת שטראוס משיקה סדרה חדשה של מוצרים תחת המותג שטראוס קרמיסמו. סדרת שטראוס החדשה הנקראת - קרמיסימו יוגורט ופירות מעניקה מענה לצרכנים המחפשים גלידה בטעם מרענן וקל ובעלת מרקם טבעי יותר, כך לדברי החברה.
11/05/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
טמפו משיקה (יום א', 11.5.03) סדרה חדשה תחת המותג - ג'אמפ. הסדרה החדשה תהווה שילוב של משקה קל ונקטר.
11/05/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
יש כל מיני כללים וכלים לפרשנות חוזים, והם משתנים ממדינה למדינה. גם אם החוזה כתוב בשפה ברורה, צריך להבין את ההקשר, הנסיבות והמטרה העסקית שלו. במקרה של ספק, השופט הוא הפרשן, והוא יכו...
דן מרגלית
דן מרגלית
מיקי זוהר - מעמיד פנים, זורה חול בעיניים; אבי דיכטר - בוז; ישראל כ"ץ - אפרטצ'יק קטן, הורדוס נלעג; שלמה קרעי - סמל הרע בפוליטיקה של הליכוד; עמיחי שיקלי - גועל נפש
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il