טרה נוקטת במהלך שיווקי לקראת חג השבועות ומשנה את עיצוב אריזת הגבינה הנמכרת ביותר שלה במהלך החג - גבינת "טוב טעם". המהלך בהשקעה של כ-100 אלף ש"ח.
הגבינה, נשארת במארז הניילון, אך עוברת לעיצוב חדש שעשה על- ידי סטודיו ורדימון. העיצוב החדש נאמן לקו העיצוב המשותף לכל מוצרי טרה החדשים והמחודשים היושבים תחת הזהות התאגידית והחזותית החדשה שלה בקונספט "טרה - יוצא מהכלל".
גבינת טוב טעם מאופיינת בהיותה יבשה יותר מגבינות לבנות רגילות וכמו-כן בכך שהיא מכילה אחוז מלח נמוך משמעותית מאשר בגבינות לבנות רגילות. תכונות אלה נדרשות לאפיה ולבישול ומשפרות משמעותית את הצלחתם.
מנתונים שהעבירה החברה עולה, כי בגבינת טוב טעם חל מדי שנה בשבוע של לפני החג גידול בביקוש של עד פי 6 - זו הגבינה עם שיעור הגידול הגבוה ביותר בזמן שבועות מבין כל הגבינות של החברה.
מחיר הגבינה לצרכן: 6.51 ש"ח.
על מחלבות טרה - מחלבת טרה, השנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12% משוק החלב. מוצרי החברה נמכרים לכל גווני האוכלוסייה.
טרה נוסדה ב-1942 כקואפרטיב של יצרני החלב של נחלת יצחק. כיום, החברה מעסיקה כ-600 עובדים ונמצאת בבעלות פרטית של 35 משפחות, הממנים מתוכם חמישה חברים בוועד ובראשם עומדת ד"ר טובה אברך - יו"ר ועד המנהל.