במבצע פירסומי ייחודי שהתנהל באינטרנט בלבד, גייסה חברת EMI משווקת מחשבי ניורון, 470 מנויי ADSL בתוך 3 ימים בלבד.
את המבצע האינטראקטיבי הוציאה אל הפועל חברת "Arc Interactive" 'מבית "גלר -נסיס D’Arcy'.
לדברי צביקה ליאור סמנכ"ל טכנולוגיות ואושרת קטרי מנהלת השיווק והפרסום של חברת EMI, מדובר בהישג שיא המעיד על כוחו של המדיום האינטראקטיבי. עוד אומרים בחברה, כי בעקבות ההצלחה חסרת תקדים זו, יורחב היקף הפעילות והמבצע יימשך לתקופה נוספת.
EMI משווקת מחשבי ניורון מנהלת פעילות פרסום ענפה באינטרנט באמצעות "Arc Interactive" של 'גלר נסיס', פעילות מותגית ומכירתית לסדרת המחשבים המובילה "newronOne" ולמחשבים הניידים של החברה.
"Arc Interactive" מנוהלת על-ידי תימור גורדון והינה חברת בת של "גלר נסיס" שלובה ב-"Arc Interactive" הבינלאומי.
תקציב EMI מנוהל על-ידי שגיא סטוניס - מנהל לקוח ב-"Arc Interactive".