החברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה-קולה) ממשיכה בתוכניותיה השיווקיות לקיץ 2003 ומחדשת שוב, והפעם - עם עלייתו לאוויר של מסע פרסום רחב היקף למותג פאנטה, בכיכובו של השחקן טל פרידמן.
מהלך זה שימשך כל הקיץ, נאמד בהיקף של 1.5 מליון דולר, הפקה ומדיה.
"פאנטה" הוא אחד ממותגי המשקאות הקלים המוגזים המובילים בעולם. דוברת החברה מפרטת: מדובר במותג צעיר, מוטרף, ספונטני ומלא אנרגיה. תכונות המשוות לו ייחודיות בעולם המשקאות המוגזים, הבאים לידי ביטוי באסטרטגיית המותג "כיף מוטרף עם החבר'ה".
כיום, מחזיקה פאנטה בנתח שוק של 5% משוק המוגזים והיא מספר 2 בשוק המוגזים הנון-קולה.
סמנכ"ל השיווק של חברה המרכזית ליצור משקאות קלים, ארז פז מסביר: "בעידן בו בני הנוער הפכו להיות אחת מקבוצות האוכלוסייה הנחשקות ביותר, נדרש מאתנו להיות כל הזמן מחדשים יותר, מרגשים יותר ובולטים יותר, תוך שמירה על ערכי המותג ואישיותו. מסע הפרסום החדש, בכיכובו של טל פרידמן, משיג את כל אלה".