בסקר שבדק את מידת שביעות רצון הנוסעים מחברת תעופה, קיבלה חברת התעופה 'בריטיש איירוייס' את הציון הגבוה ביותר. למקום השני הגיעה חברת 'קונטיננטל' ובמקום השלישי חברת התעופה 'אוסטריין איירליינס'.
אחריהן דורגו (בסדר יורד): סוויס אייר, אל-על, לופטהנזה, טרנס אירו, אייר פרנס ובמקום האחרון דורגה חברת התעופה האיטלקית אליטליה. הסקר נערך על-ידי חברת סמית-יעוץ ומחקר עבור התאחדות סוכני הנסיעות במהלך חודש אפריל 2003.
הסקר התבצע עם נחיתת הנסועים מהמטוס והגעתם לנמל התעופה בן גוריון. הנוסעים התבקשו להשיב על השאלות הבאות: אדיבות ויעילות דיילי הקרקע, עמידה בלוחות זמני ההמראה והנחיתה, אדיבות ויעילות דיילי המטוס, נוחות הישיבה במטוס, איכות ומגוון האוכל שהוגש בטיסה, איכות הסרטים, מוזיקה ותוכניות בידור במהלך הטיסה, התחזוקה הפנימית של המטוס, ניקיון השירותים וציון כללי לטיסה.
בהתאחדות סוכני הנסיעות מוסרים, כי בכוונתם לערוך סקר דומה מדי כמה חודשים. "פרסום תוצאות הסקר ידרבן את חברות התעופה לשפר את השירות הניתן לנוסע הישראלי ויעניק לנוסעים את הנתונים הנדרשים על-מנת לבחור בחברת התעופה הטובה ביותר". אמרו בהתאחדות.
מחברת אל-על נמסר עם פרסום תוצאות הסקר, כי מסקר חיצוני שנערך על-ידי מכון 'שילוב', כ-93% מכלל הציבור הישראלי חושבים שחברת אל-על טובה יותר או שווה לחברות התעופה האחרות. על-פי החברה, בסקר זה נדגמים מדי חודש כ-100 אלף בני אדם.