חברת סודה-קלאב, החברה לייצור מכשירים המיועדים להכנה ביתית של סודה ומשקאות קלים החלה לייצא לקוריאה (יום ג', 22.7.03). כבר כיום נמכרים מוצרי סודה-קלאב בהצלחה בשווקים רבים ושונים באירופה דוגמת: אוסטריה, שוויץ, הולנד, גרמניה, בלגיה, ואנגליה.
בקרוב יוכלו 47 מיליון תושבי קוריאה לרכוש מוצרי סודה-קלאב, זאת לאחר שסודה-קלאב חתמה באחרונה על הסכם עם מפיץ עצמאי בקוריאה המתמחה במוצרי צריכה לשם שיווק מוצריה במדינה זו. ההסכם יאפשר לחברה להגיע בהפצה רחבה לצרכן הסופי במגוון ערוצי שיווק ובהם רשתות כלבו, רשתות היפר-מרקטים, חברות לשיווק ישיר וערוצי קניות בטלוויזיה.
הצרכן הקוריאני מזכיר את עמיתו הישראלי באהבתו לחדשנות ובערך המוסף שהוא מקנה למוצרים מיובאים.
שווי ההזמנה הראשונה עומד על כחצי מיליון דולר, ובסודה-קלאב צופים, כי עד סוף השנה יגיע צבר ההזמנות לכמיליון דולר. הצפי הינו שבתוך שנתיים עד שלוש שנים יעלה מחזור המכירות השנתי ללמעלה מ-10 מיליון דולר.
ההזמנה כוללת את מגון מכשירי ההגזה הביתיים אותם מייצרת סודה-קלאב ומבחר טעמים עשיר של סירופים אותם בחרו הקוראינים , כולל טעמים חדשנים דוגמת: קרם סודה, טוניק, תפוח ויטמין C, אשכולית אדומה ועוד.
לדברי פיטר וייסברג, המייסד ומנהלה הכללי של קבוצת סודה-קלאב: "סודה קלאב צופה אופק התפתחות וצמיחה לקונספט הצרכני של החברה המאפשר לכל צרכן להכין בביתו את המשקה המוגז המועדף על ידו בדיוק לטעמו וללא הגבלה". הייצור והייצוא עבור השוק בקוריאה יתבצעו מהמפעל בישראל.