|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?

מדריך טיולים ובילויי השטח

מסעות מרעננים בטבע, בארץ ובאגן הים התיכון הפעם גם אמפיבי
07/08/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

חופשת הקיץ בעיצומה, ומדריך הטיולים ובילויי השטח ממשיך בהרחבת יריעת המקום והזמן אותם הוא מכסה.

על שניים או ארבעה גלגלים, לבד או בקבוצות, בסופי השבוע ובימי חול - ועתה גם בילויי טבע מיוחדים לקהל הדתי.

חידוש נוסף: מעבר לטיולי היבשה מופיעים עתה גם טילים אמפיביים, כאלה המשלבים רחצה באגן במים, ורצוי במים טבעיים.

המידע הטרי המועבר עתה מכסה פעיליות המתקיימות במהלך שבועותיו הקרובים של החודש, כך שיקל על המטיילים את תיכנון החופשה - במגמה ירוקה קדימה.

ההתמקדות הינה על טיולי שטח ופנאי הנערכים בזמן ובסביבה הקרובים, עם הרחבה לעבר אירועים המתוכננים כבר עתה לקראת אמצע החדש. בשבוע הבא יחול טו' באב - חג האהבה, לקראתו נערכים בארץ כמו גם ברחבי העולם.

גם מדריך הטיולים מגיח קצרות לעבר חו"ל, הפעם בסביבה הניתנת למעבר יבשתי - עם חידוש הטיולים לעבר מדבריות ממלכת ירדן.

בקיץ יש להקפיד על כל כללי הזהירות, להצטייד במים, ולהדליק אורות בנסיעה גם במידבר - שם תנאי הראות קשים בקיץ יותר מתמיד !

עקב תנאי מזג האויר, מומלץ לבדוק באם חלק מהפעילויות לא יתבטלו ברגע האחרון.

1. מסלול גי'פים משופר - ל"נותנים בגז", שישי 8.8.03

מסלול טיול משופר מסדרת "נותנים בגז", לחובבי נהיגת שטח אתגרית. המסלול משלב מעלות ומורדות טכניים, כמו גם קטעי נהיגה מהירים. מתאים לבעלי ניסיון בנהיגת שטח בלבד, המסלול באורך של כמאה ושלושים ק"מ ויסתיים בשעות הערב המוקדמות.
מפגש: 09:00 בתחנת הדלק בכניסה למצפה רמון.

מסלול: נסיעה לאורך מצוק הצינים, תצפית מראש מעלה מחמל, מעלה מחמל (ירידה), מעלה דקלים (ירידה), נחל נקרות (מדרגות אבן + קטעי נהיגה מהירה), נחל מרזבה, דארב אל סולטן (עליה בדרדרת), שלוחת צלמון.

מחיר: 245 שקלים לרכב. דרגת קושי - קשה. הרשמה בטלפון 03-5504123.

2. "הקרב על המים" - במכוניות פרטיות, שישי 8.8.03

הקרן הקיימת מוציאה טיול משפחות במכוניות פרטיות - בעקבות סיפורי המאבק על המים - מאלמגור ועד משמר הירדן.
הטיול משלב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה רגלית בין פלגי מים ותחנות הקמח בפארק הירדן עם סיפורי המאבק על המים.
המאבק על המים הותיר עדיין ברמת הגולם שרידים רבים, בהם תוואי ההטייה אשר הופץ על-ידי מטוסי חיל האוויר.
ההסטוריה, אם כן, חוזרת. נקווה שרק לא בגדול.

3. טיול לילי באופני שטח - דרך נוף הכרמל, שישי 8.8.03

האופניים הירוקים (זוכרים את בקשתו של גדעון מהשבוע שעבר?!) יוצאים לסיבוב לילי בדרך נוף הכרמל.

מתחילים במסעדת 'ראש אשר' בדרך למוחרקה, וממשיכים ברכס הצפון מזרחי של דרך נוף הכרמל. בשביל העפר המהודק קיימת אפשרות לסגת או להצטרף למסלול במספר נקודות באמצע הדרך. השביל נוח מאוד לרכיבה, והנוף מהמם.

שיש להזהר שלא להתעמק יתר על המידה בנוף, שכן השביל צר למדי. מסוכנות עוד יותר הן המכוניות העלולות להגיע ממול !
הפתרון של רכיבה לילית מקל על הזיהוי המוקדם של המכוניות המגיחות מעבר לעיקולי הדרך.

4. "מצדה-בין ערביים" - במכוניות פרטיות, שישי 8.8.03

אומרת החברה להגנת הטבע: "בשעת אחה"צ נעלה למצדה ברכבל. נשתתף בהצגת סיפור מצדה תוך מפגש עם דמויות מעברה. לעת ערב נרד בשביל הנחש לטיול בחווארי מצדה, ונהנה מבישולי שדה ומצלילים לאור השקיעה והירח העולה מעל הרי מואב.

מחיר: 89 שקלים עד 160 שקלים על פי המפתח הסבוך של החברה להגנת הטבע המפלה בין חברים לאורחים זרים, ובין ילדים למבוגרים. כולל כניסה למצדה ועלייה ברכבל. סיום משוער 22:00

5. "חג האהבה עם גבינות, יין - וגי'פים בגליל" שישי 8.8.03

מרכז שטח אתגרי - אלון הגליל ואתר השטח הישראלי מציעים בסופי השבוע הבאים טיולי שטח לטו' באב, בשילוב ארוחת גבינות ויין. טיול דומה יערך ב- יום ג 12.8.03 בשעה 21:00.

טיול שטח בדרכי עפר בעבירות קלה עד בינונית, למקום סודי וקסום הצופה על הכנרת, כולל ארוחת גבינות ויין.

מחיר למבוגר -.100 שקלים, מחיר לילד - 75 שקלים, אפשרות שילוב מסלול עם אופני- הרים בתוספת - 50 שקלים. פרטים בטלפון 1-700-700-494.

6. מסע גי'פים מגונן לרחצה במפל דבורה - שבת 9.8.03

טיול גי'פים בנחלים הזורמים של מרכז רמת הגולן, מעין מימון למפל נחל זוויתן, דרך הנחלים חמדל, נשף, ואדי עין א-תינה והפאג'ר הקטן.

מפגש בשעה 9:00, בתחנת הדלק בצומת גומא. סיום משוער: 17:00. עבירות: בינונית.

מדריך הטיול: ניר ניסטל 053-958270 לפרטים נוספים ניתן גם לפנות ליוסי שדה- 053-861211.

השניים מתארים את המסלול: "ניסע בכביש עד לקיבוץ גונן, שם נכנס לשטח ונעצור לארוחת בוקר ליד עין מימון, מעיין נובע המוקף בצמחייה עשירה. לאחר מכן נמשיך דרומה ונחצה את הנחלים חמדל, נשף, ואדי עין א - טינה.

נחלוף בפאג'ר הקטן ונעלה מזרחה לכיוון שמורת ואדי דבורה. נסיים את המסע בהליכה רגלית למפל דבורה שם נרחץ במיים הצוננים."

מומלץ להצטייד ברצועות גרירה ובשאקלים. יש להצטייד במזון ובמים למשך כל הטיול. יש להגיע ברכב מתודלק. לבירור אפשרות הצטרפות של הרגע האחרון ניתן להתקשר במהלך כל יום השישי שלפני הטיול ב-1-700-700-494. קיום הטיול מותנה במספר מינימום של נרשמים. מחיר: 255 שקלים.

7. אמפיבי: גי'פים וקיאקים בגולן, שבת 9.8.03

טיול משפחות בעבירות בינונית המשלב שייט קיאקים משפחתי בירדן ההררי. מפגש: 09:00 בצומת הכניסה לשדה אליעזר.

מסלול: נחל דישון תחתון, חולתה, קיאקים וסירות רפטינג משפחתי (כשעה ורבע) (כניסה מול גדות), גשר הפקק, נחל ג'ילבון, קדמת צבי, נחל זויתן עליון - הליכה רגלית לבריכות הזיותן, צומת יהודיה (סיום 16:30).

ציוד מיוחד: נעלים להליכה במים (לא סנדלים), מגבת, בגדים להחלפה, מידנית או מימיה. דרגת קושי - בינוני, הרשמה מוקדמת בטלפון 03-5504123. מחיר: 245 ש"ח לרכב בתוספת 55 ש"ח למבוגר, 48 לילד עבור הרפטינג (לא חובה).

8. "מתגלגלים עם הגרגרים" טיול מכוניות פרטיות - שבת 9.8.03

החברה להגנת הטבע: "אחר הצהריים כשהאור רך, נצא אל הדיונות הזהובות לטיול בפארק החולות בניצנים. יחד עם הילדים נשמע את סיפורו של גרגר חול, נתגלגל בדיונות ונסיים בבישולי שדה מסביב למדורה." . מחיר 35 שקלים עד 60 שקלים

9. "גבי שיש וגבי צין" טיול גי'פים, שבת 9.8.03

מהיפים והאתגריים במסלולי הנגב, מעברי מים, עליות ומורדות, מדרגות סלע וגבי מים קסומים. טיול בעבירות בינונית עד קשה.
מפגש: 09:00 - בתחנת הדלק בכניסה לדימונה.

מסלול: מעלה עקרבים, עין- צין, נחל צין, סכר השיטפונות, גבי-שיש, מעלה דריישפט, המפל הגדול, כביש הערבה. ( סיום 17:00). • הרשמה מוקדמת לכל פעילויות המועדון בטלפון 03-5504123
דרגת קושי - בינוני - קשה. מחיר : 245 ש"ח לרכב

10. מסע הניווט האתגרי - "ראלי רייד 3" שבת 9.8.03

החל מהשעה 7:00 בבוקר, יחלו ליד קיבוץ עין השופט, ההכנות לראלי רייד השלישי.

המסע נערך בין רמות מנשה לגליל התחתון בשני מסלולים; הראשון באורך 120-150 ק"מ ומיועד לקטגוריה מקצועית וסדרתית, השני באורך של כ- 50 ק"מ ומיועד למשפחות.

הניווט במסלול הארוך יתבצע על פי נקודות ציון ובמסלול העממי (משפחות) בעזרת ספר דרך, שמאפשר התמצאות בנתיב, ללא ידע מוקדם וללא מכשירי ניווט. המסלול העממי מתאים גם לילדים.

חלוקת החומר למסע תחל בשעה 7:00 והמתחרים יוזנקו החל מ- 9:30. סיום משוער בשעה 15:00. ההתכנסות וחלוקת הגביעים תתקיים בפארק `טייפון`, ליד קיבוץ רמות מנשה.

דמי השתתפות: מסלול מקצועי: 400 שקלים לג`יפ, 200 שקל לבאגי ו- 300 שקל לרוכבי האופנועים והטרקטורונים. במסלול העממי המחיר הוא 200 שקל לרכב.

לפרטים והרשמה לפנות לנועם הימן 676200-058 או בטלפקס 6021673-04

11. באופני הרים קבוצת ה"שנטי", שבת 9.8.03

לאחר פגרה קצרה של שבוע שבים רוכבי השנטי עם "מסלול מדהים שכולל טיפוס קשה להר ברקן "תצפית מרהיבה מקודקודו של ההר, ירידה בסינגל מאתגר ולקינוח ביקור במעיין עין מודע אותו מגדיר מוביל המסלול - אריאל דקל (טימון) "המעיין הכי יפה שראית בארץ". אז לא לשכוח בגדי רחצה".

רמת קושי :בינוני ויותר. מיקום הזינוק: קיבוץ רשפים, שבת 7:00 (כן לא טעות...)

ציוד דרוש: קסדה,אופניים תקינות כולל ג'יפה ו-או פס גומי ,פנימית חלופית,4-5 ליטר מים,קרם שיזוף, בגד לרחצה, חטיפים.

לזינוק: פונים מצומת השיטה דרומה על 669 וממנו כ-50 מטרים אחרי חציית נחל הקיבוצים פונים דרום-מזרח על 6667 עליו נמצא הקיבוץ כ-3 ק"מ מהצומת [הקיבוץ הראשון על הכביש מימין].

תיאור המסלול מפי טימון: "יוצאים מרשפים לכיוון צפון מערב על הכביש [2 ק"מ] עד נחל הקיבוצים בו פונים שמאלה - מערבה על דרך עפר שתיקח אותנו עד לסחנה, משם חוצים את השדה לכיוון מחצבת בית אלפא שמתחתיה נרכב על דרך כורכר שמובילה לקיבוץ, נרכב על דרך המערכת של הקיבוץ הצמוד להר עד שנגיע לגן היפני שעל גבול חפציבה - בית אלפא, פינת חמד קטנה שנבנתה על-ידי חברי כת ה"מקויה" היפנית בסיגנון יפני מרהיב ביופיו והוא גם נקודה נהדרת לעצירה קלה ומתיחת שרירים לפני העליה שלפנינו.

העליה מתחילה בדרך אספלט קטנה, לפני הספסל הירוק נכנסים בין השיחים העגולים ומתחילים לעלות ואחרי 10 מטר נגיע לשביל לבן, הקטע הראשון עד לחיבור עם השביל הירוק הוא רצחני הן מבחינה טכנית והן בשיפועו [אל תגידו לא ידענו]עם השביל הירוק נטפס עד פסגת הברקן כשבדרך ניתן לעצור בגל-עד של בית אלפא, אחריו יש עוד קטע קצר [150 מטר+-] של עליה קשה נטולת עיקולים ומשם מתחילה הנירוונה, 13 סרפנטינות עד הפסגה בשיפוע מתון יותר ביחס למה שעברתם עד כה [אני מחלק את העליה לשני קטעים: 1. עד הסרפנטינות=35% מהדרך,65% מהקושי הפיזי/טכני.2. הסרפנטינות עד הפסגה=65% מהדרך, 35% מהמאמץ הפיזי/טכני.]

בדרך ניתן לעצור כמה שצריך, מומלץ לעצור בעיקולים המזרחיים של הסרפנטינות מהם נשקף נוף מדהים של העמק [מהמערביים רואים רק עצים]. על פסגת הברקן מומלץ להוציא את ערכת הקפה בחניון המסודר המצוי שם ולהחליף חוויות מטיפוס [ויהיה לכם מה להחליף].

משם גולשים בכביש על דרך נוף הגלבוע עד לחיבור עם נחל יצפור, שם נבחר בכביש 6666 שעולה למעלה גלבוע נעבור את הבסיס שבראש ההר ונמשיך על הכביש עוד כ 500 בערך עד שנראה משמאלנו שער בקר, נכנס בשער ונרד במתלול אבינדב שהוא בעצם דרך לא סלולה שנוצרה ע"י קוליסים של רכבי בעלי הבקר, הדרך מחולקת בין סינגל לדאבל וקשה לשפוט מה יותר[ לדעתי זה סינגל לכל דבר].

המתלול מסתיים בדרך כורכר לבנה שמחברת בין כביש 6667 לערוץ נחל בזק בשטח, עליה נפנה שמאלה, נעבור בין שני פרדסים שמיד בסיומם פונים שמאלה בין הפרדס המגודר לבריכות הדגים של רשפים. בסיום הבריכה האחרונה נביט ימינה ונראה חורשת אקליפטוסים קטנה שהיא בעצם "עין מודע" שם אפשר להתרחץ ולהתרענן לפני החזרה לקיבוץ רשפים שבו החנינו את הרכב".

12. בגי'פים - "נחלים בדרום רמת הגולן" - שבת, 9.8.03

טיול משפחות המשלב מעברי מים בבית צידה, טיפוס לרמה דרך דרכים רומיות עתיקות ורחצה בנחל סמך.

מפגש: 9:00 צומת חקוק - בתחנת דלק.
מסלול: בקעת בית צידה, הדרך הרומית, רג'ם אל הרי, נטור, קצר ברדויל, תוואי ההטיה, נחל סמך, חרב'ת כנף.
סיום משוער: 17:00 בצומת גמלא .

עבירות בינונית פלוס, לפרטים: ערן לוי טל: 050-891987 מועדון פקס 4X4

13. ט"ו באב נוסח מיצובישי - בצפון הכנרת ומורדות הרמה חמישי, 14.08.03

מועדון פז'רו עורך לאחר טו' באב, ערב מוטורי רומנטי ברמת עבירות בינונית, בצפון הכנרת ובמורדות רמת הגולן. מיפגש ב- 17:30 בצומת יהודיה שבצפון הכנרת.

המסלול לדברי פנינה ברגרין, מנהלת מועדון הפז'רו: "נכנס לחצית לגונת בית ציידה בחציות מים ונחלים, נעלה לאורך הירדן ההררי נבקר בגשר כפר הנשיא עד גשר בנות יעקב ודרך הכביש נגיע לרפטינג נהר הירדן לגלישה בסירות בנהר הירדן לאור תאורת פנסים אינטימית ורומנטית.

לסיום נתכבד בארוחת גבינות ויין בליווי אומן אורח לריקודים ושירה."

סיום משוער: 02:00, ציוד חובה: "בני ו- או בנות זוג רומנטיקנים - המסוגלים לשלב כייף, חוויה ואהבה ביחד, בגדי ים, בגדים להחלפה, מגבות, נעלי התעמלות, מים לשתיה.

מחיר: 320 שקלים למשתתף. המחיר כולל: טיול ג'יפים (מדריך, חובש נושא נשק, מכשירי קשר), רפטינג לילי בנהר הירדן עם יין וכיבוד קל, אומן אורח בשירה וריקודים ארוחת גבינות ויין, קפה/תה ועוגה בהפסקות.

ניתן לארגן לינה לאותו לילה באזור בעלות כ- 400 שקלים לזוג B&B.
הרשמה בטלפון 9154525 -03 או בפקס מספר 9154544.

14. טיול טו' באב - גליל תחתון אל תוך הלילה , שישי, 15.8.2003

טיול נופים אל השקיעה וארוחת ערב רומנטית במושבה יבניאל.
מפגש: 16:00 צומת המוביל - אנדרטה לזכר החלל הבדואי.

מסלול: בקעת בית נטופה, חירבת קנה, הר אביטליון, הררית, חירבת נטופה, נחל ארבל, נחל נמרים, נבי שעיב, קרני חיטים, בסיום המסלול נסיעה למושבה יבניאל לארוחת ערב "בשרים ויין כיד המלך."
מחיר הטיול כולל ארוחה: 140 ש"ח לאדם. לפרטים: ערן לוי טל: 050-891987 מועדון פקס 4X4

15. "מים במדבר יהודה" שבת, 16.8.03

"יש מים במדבר יהודה!! " מתלהב יקי שקרל, אשר חצה לא מזמן את ישראל בזמן שיא של 16 שעות, וגילה מים במידבר.

טיול המשפחות אותו הוא עורך מתאפיין בעבירות בינונית, ובמדבר יהודה הוא כולל מסלול הליכה רגלי רטוב, השתכשכות במי מעין בוקק וירידה אתגרית במעלה יאיר.

מפגש: 09:00 תחנת הדלק בכניסה לערד.
מסלול: ראש זהר, מיצד חתרורים, תצפית ראש מעלה יאיר, ירידה אתגרית במעלה יאיר, מסלול רגלי רטוב בנחל בוקק ושיכשוך במי מעיין בוקק, נחל פרצים, מערת הקמח, סיום בתצפית בין ערביים מראש הר סדום (17:00).

ציוד: נעליים להליכה במים, מידנית לנשיאת מים בטיול הרגלי, נעליים להחלפה, בגדי רחצה ומגבות.

מחיר 245 שקלים לרכב. דרגת קושי - בינוני, הרשמה מוקדמת למועדון בטלפון 03-5504123

16. "מעיינות ונחלים בגולן", שבת 16.8.03

טיול בעבירות בינונית, "בציר היפה ביותר ברמת הגולן", נחלים זורמים, מעברי מים, תצפיות עדרי צבאים ועוד... מפגש: 09:00 בתחנת הדלק בכניסה לראש פינה.

מסלול: נחל ראש פינה תחתון, מיצד עטרת, גשר בנות יעקב, נחל ג'ילבון, בריכת הקצינים, נחל שוח, ואדי עין א- טינה, נחל חמדל, עין חשק, עין מימון, נחל עורבים, נחל ירדינות, עינות שמיר, קיבוץ שמיר ( סיום 16:30).

מחיר 245 שקלים לרכב. דרגת קושי - בינוני, הרשמה מוקדמת למועדון בטלפון 03-5504123

17. "לילות אהבה קסומים", בנאות קדומים, ראשון, 17.8.03

בשמורת נאות קדומים שליד יער בן שמן (השמורה הלאומית של טבע הארץ במקורות ישראל), מציעים לחגוג את ט"ו באב קרוב אל הטבע והמקורות בסיור לילי מודרך בין הכרמים, הגורן והבאר בעקבות סיפורי אהבה קדומים.

סיור לאור ירח בעקבות ספורי אהבה, סיפורי אהבה קדומים מן המקורות בסיור לילי רומנטי: "על רקע עבודות הקציר והגורן נשמע על סיפור האהבה בין רות ובועז, מפגש רומנטי בכרם וליד הבאר והצטיידות במבחר עצות מן הצומח לזוגיות מאושרת."

לאורך מסלול מואר בו משולבים פסוקים מספר "שיר השירים", יסופרו סיפורי אהבה וביניהם גם סיפורם של רות ובועז על רקע עבודות הקציר והגורן וסיפורן של הנערות, שהשתמשו בריחו של שמן האפרסמון בכדי למשוך את תשומת ליבם של הנערים.

משתתפי הסיור יבקרו במקומות המפגש הרומנטיים מהמקורות - הבאר והכרם, ילמדו מסיפור התמר והתמרה על חשיבות מציאת בן הזוג המתאים, מהקנה על הגמישות בחיים ומן הצלף על התחדשות ויצירת עניין מדי יום.

סיור "לילות אהבה קסומים" מלווה במדריך, יתקיים ב- 17/8/03, בשעה 20:30, מחיר כניסה לאדם - 100 שקלים. המחיר כולל:כיבוד קל, סיור מודרך, קונצרט בטבע.

הרשמה לסיור מראש בטלפון 08-9770770 (מותנה במינימום 30 משתתפים). משך הסיור - שעתיים. לקבוצות מאורגנות - ניתן לשלב במהלך הסיור ארוחת ערב ומופעים אומנותיים: מספר סיפורים ושירה בציבור (כרוך בתוספת תשלום). השמורה מגודרת ומאובטחת.

פרטים והרשמה בטלפון: 08-9770770 ובאתר האינטרנט : www.neot-kedumim.org.il

18. בגי'פים - 3 ימים מעקבה לפטרה - ירדן - חמישי 21.8.03

אתר השטח מציע לחבריו את מסע שטח לירדן בהדרכתו של ג'וי בירן. המסע ייתקיים בסוף שבוע, החל מיום חמישי ועד ליום שבת.

המסע מתחיל בבוקר במעבר גבול ערבה נוסע צפונה עד לפטרה וחוזר למעבר הגבול בערבה.

תוכנית המסע: יום 1: מעבר גבול ערבה. נסיעה לעקבה והצטיידות בשתייה. יציאה לשטח המדבר הדרומי ואזור וואדי רם. חניית לילה בחניון אוהלים מסודר - מקלחות וארוחת ערב.
שטח: חולי ודיונות. נסיעה: כ 120 ק"מ.

יום 2: ארוחת בוקר בחניון. נסיעה במדבר הדרומי ימת מלח יבשה. המשך נסיעה צפונה לארץ הקשתות והגעה לרס-אל נקב. עלייה לפטרה דרך דרך המלך ותצפית על קבר אהרון. הגעה פטרה התארגנות במלון וכניסה לאתר. חזרה למלון וארוחת ערב.
שטח: כורכר, דיונות וכביש. נסיעה: כ 150 ק"מ.

יום 3: ארוחת בוקר, התארגנות ויציאה לשטח. ירידה לערבה הירדנית דרך וואדי נמלה. השתעשעות בדיונות הוורודות של הערבה הירדנית. נסיעה למעבר הגבול ערבה.
שטח: כורכר, דיונות וכביש. נסיעה: כ - 200 ק"מ

המחיר לאדם: 260 דולר (זוג בחדר מינימום 15 איש). ילד עד גיל 12 (בחדר הורים): 130 דולר.

המחיר כולל: לינה בחניון הכוללת ארוחת ערב ובוקר, בית מלון ברמת תיירות טובה, כולל ארוחות ערב ובוקר, כניסה לאתרים , הובלה אישית של ג'וי בירן, מדריך מקומי וליווי שוטר מקומי.
המחיר אינו כולל: אגרות רכב (כ - 47 דינר, אישיות כ - 75 שקלים, כלכלה ודלק כ - 10 דינר ליום - לרכב. טיפ למדריך המקומי והשוטר 5 דינר לאדם, מס יציאה - 5 דינר לאדם 5 + דינר לרכב).

19. אופנועים רגועים, שבת רביעית של אוגוסט, 23.8.03

הטיול הבא יהיה לכוון צפון הארץ, ויכלול פיקניק לכבוד סיום הקיץ. מחיר הפיקניק ינוע בטווח של 50-20ש"ח לאיש. הארוחה תכלול בשרים, סלטים ושתיה חמה וקרה. נפגשים בתחנת דלק שליד מחלף הסירה, כ - 4 ק"מ צפונית לצומת גלילות, בשעה 8:30 בבוקר. משה בויארסקי, טלפון : 595817 052

20. אמפיבי: גי'פים ורפטינג ברמת הגולן שבת, 30.8.03

טיול משפחות חווייתי בשילוב מסלולי הליכה קצרצרים למקורות מים ורפטינג בנחל הירדן.

מפגש: 9:00 תחנת דלק צומת מחניים
מסלול: נחל דישון תחתון, חולתה, רפטינג בנהר הירדן.
המשך נסיעה לפג'ר הקטן, חירב'ת דבורה, ג'ילבון, קדמת צבי, נחל משושים עליון, נחל זויתן כולל רחצה בברכה וסיום בצומת המפלים
סיום משוער: 17:00

עלות רפטינג: 40-60 שקלים לאדם (לא חובה להשתתף ברפטינג).
לפרטים: ערן לוי טל: 050-891987 מועדון פקס 4X4.

תאריך:  07/08/2003   |   עודכן:  07/08/2003
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בהמשך לשורת ההקלות בהן נוקט צה"ל לאוכלוסייה הפלשתינית, במסגרתן הסיר צה"ל בתקופה האחרונה מספר מחסומים ופעל לפתיחת צירים שונים לתנועה פלשתינית, הסיר צהל היום (יום ה', 7.8.03) בשעות הצהרים את החסימות בין כפר יעבד לג'נין ומהכפר טורה אל-ערבייה לכיוון מערב.
07/08/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
נזיר מהעיירה הסקוטית פאלקירק, אשר היה קרוב מאוד למוות, ניצל, כשכלב מצא פתק קריאה לעזרה בתוך בקבוק שהשליך.
07/08/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
מחריף העימות בין היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, לבין השר אהוד אולמרט, העומד בראש מינהל מקרקעי ישראל. רובינשטיין הודיע כי הוא לא יגן על ההחלטות שקיבלה מועצת מינהל מקרקעי ישראל השבוע - שהתקבלו בניגוד לעמדתו.
07/08/2003  |  יואב יצחק  |   חדשות
BBC החליטה לנצל את העובדה שבבריטניה כ-34 מיליון אנשים מבקרים בסלוני היופי ואצל הספרים בכל יום. לכן, השקיעה החברה במסכים קטנים, דמויי המסכים אותם ניתן למצוא בחלק מהמטוסים והיא תתקין אותם ב-200 סלונים. כך מדווח אתר אננובה (יום ה', 7.8.03).
07/08/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
אהוד בן-דור, סמנכ"ל הנדסה ברשות השניה פורש בסוף ספטמבר לאחר 10 שנים בתפקידו. במסגרת פעילותו רבת השנים ברשות, הקים אהוד את מערך הפצת השידורים הקרקעי של ערוץ 2 ואת מערך השידור הלוויני של ערוץ 10 וערוץ 2.
07/08/2003  |  מירב לוי  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
עידן יוסף
עידן יוסף
ראש המטה המקצועי לשעבר של שרת התחבורה חושף במשדר "המקור" תמונה של ניהול לא ראוי בלשכת השרה, עם העדפה פסולה לכאורה של יישובים ופעילים על בסיס פוליטי תוך זניחת שיקולים מקצועיים    רגב...
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il