|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

TGI: שינוי אפסי בקריאת עיתונים ובהאזנה לרדיו

ישראל היום וידיעות אחרונות שומרים על יציבות עלייה מזערית בקריאת העיתונות הכלכלית ובהאזנה לקול ישראל ולרדיו האזורי
25/07/2012  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת העיתונים   |   תגובות
כמעט הכל נשאר יציב [צילום: איתמר לוין]

עיתון ישראל היום ממשיך להוביל, באופן מובהק סטטיסטית, כעיתון היומי הנקרא ביותר בישראל עם שיעור חשיפה ממוצעת של 38.1% ביום חול, ושומר על יציבות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שקדמה (38.2%). כך עולה מנתוני סקר TGI החצי-שנתי (יולי 2011-יוני 2012), המנתח את נתוני החציון הראשון של השנה.

במקביל, גם ידיעות אחרונות שומר על יציבות עם שיעור חשיפה של 36.1% לעומת 35.8%.

בסופי שבוע, ממשיך ידיעות אחרונות להוביל בשיעור של 43.1% חשיפה, ללא שינוי סטטיסטי בין התקופות השנתיות. גם ישראל היום שומר על יציבות. עלייה מרשימה רשם בסופי שבוע עיתון מקור ראשון - 3.8% לעומת 2.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

שיעור קריאה יציב

שיעור הקריאה הכללי נשאר יציב במונחים שנתיים כאשר סך כל החשיפה לעיתונים היומיים עומד על 64.7% ביולי 11' עד יוני 12' לעומת 64.9% באותה תקופה אשתקד. לעומת זאת, ברמה חצי שנתית נרשמה עלייה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-63.2% (יולי-דצמבר 11') ל-66.5% (ינואר-יוני 12'). בסופי שבוע, שיעור החשיפה לעיתונים יציב במונחים שנתיים וגם ברמה חצי-שנתית, כאשר שיעור החשיפה עומד על 66.7% ברמה שנתית (יולי 11' עד יוני 12') לעומת 66.6% (יולי 10' עד יוני 11') וברמה חצי שנתית 66.7% בינואר-יוני 12' לעומת 66.5% ביולי-דצמבר 11'.

באשר לעיתונים הכלכליים, נרשמה עלייה ברמת קריאת העיתונים גלובס, דה-מרקר וכלכליסט לרמה של 19.3% בתקופה יולי-דצמבר 2011 לעומת 18.1% בתקופה ינואר-יולי 2011. העיתונים הצליחו לשמור על יציבות ושיעור הקריאה עומד על 19.5%.

שיעור האזנה יציב

שיעור ההאזנה הממוצע לרדיו ביום חול שומר על יציבות ועומד על 74.5% לעומת 74.4% באותה תקופה אשתקד. ברמה החצי-שנתית, קיימת ירידה קלה ל-73.8% לעומת 75.2%. בחצי השנה האחרונה נרשמת עלייה בהאזנה לתחנות קול ישראל (מ-37.5% ל-39.1%) ולתחנות האזוריות (מ-31.7% ל-32.8%). פער זה אינו מובהק סטטיסטית.
TGI ישראל סקר בוגרים - נתוני חשיפה לעיתונות ולרדיו - השוואה שנתית - יולי 2011-יוני 2012 לעומת יולי 2010-יוני 2011
טבלת נתוני חשיפה לעיתונות ולרדיו בשני חתכים: סה"כ שנתי לתקופה יולי 2011-יוני 2012 בהשוואה לשנה הקודמת והגל האחרון "חצי שנתי" ינואר-יוני 2012 בהשוואה ל-3 החציונים הקודמים. הנתונים המפורטים בטבלה הם על בסיס מדגם סטטיסטי. דהיינו יש להתייחס לטבלה במלואה כולל העמודות המציגות את טווח הסטייה הסטטיסטית (רווח בר סמך).   מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי (לשעבר "מחקרי סינגל סורס") ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 4 מיליון נפש. סקר ™TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-29 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה. מאגר TGI הינו בסיס הנתונים המעמיק ביותר המצוי בידי גורמי השיווק. המאגר נבנה בשיטת “Single Source Data” המאפשרת מעקב עמוק וממוקד על התנהגות הצריכה והשירותים של האוכלוסייה בישראל, זאת ע"י שימוש ב- 4 בסיסי נתונים שנאספו מאותו צרכן/מרואיין הכוללים:  התנהגות צריכה ושירותים : בלמעלה מ- 200 קטגוריות מוצר ושירותים וקרוב ל– 2,000 מותגים שונים.  כ- 230 הגדי סגנון חיים  מדיה : עיתונות רדיו, אינטרנט וטלוויזיה (העדפה בלבד של ז'אנרים ותוכניות).  פרק דמוגרפי מקיף. מאגר ה-™TGI מסתייע בתוכנות ניתוח ייעודיות המאפשרות בניית תמהילי מדיה אופטימאליים לקהל מטרה ממוקד. בסיס נתוני TGI מהווה כיום כלי תכנון מדיה לעיתונות ולרדיו. על אודות קבוצת קנטאר מדיה (לשעבר TNS טלגאל) קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי, מקבוצת קנטאר מדיה, מתמחה במחקרים סינדיקטיביים ומתמשכים, כאשר המימון מתחלק בין כל הגורמים בתעשייה. קבוצת קנטאר מדיה מבצעת, בין היתר, את מדידת הצפייה בטלוויזיה בישראל (מדידת הרייטינג באמצעות מערכת הפיפל-מיטר) עבור הוועדה הישראלית למדרוג. מאגרי המידע של החברה מהווים כלים חיוניים לענף השיווק והפרסום בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית ותמהילי המדיה זאת בהתבסס על הבנת הצרכן והתמקדות בקהלי מטרה, יצירת תהליכי שיווק ממוקדים המבוססים על מידע עדכני וממוקד מאפשרת להגיע לניצול אופטימאלי של משאבי השיווק. כיום, המאגרים נמצאים בשימוש אצל למעלה מ- 30 משרדי פרסום וחברות לתכנון מדיה בישראל, אצל מפרסמים ובעלי מדיה רבים. המאגרים הינם כלי עבודה יומיומיים ומחייבים של תעשיית הפרסום והשיווק.

תאריך:  25/07/2012   |   עודכן:  25/07/2012
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
TGI: שינוי אפסי בקריאת עיתונים ובהאזנה לרדיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הוועדה לפניות הציבור קיימה (יום ג', 25.7.12) דיון מיוחד בעקבות פנייתם של הורים לילדים חולי אפילפסיה בחינוך המיוחד. מפניית ההורים עולה, כי הם מתקשים לנהל חיים נורמליים, כיוון שמספר פעמים בשבוע הם נאלצים לעזוב הכל ולהגיע חיש מהר לבתי הספר של ילדיהם על-מנת להעניק להם טיפול וסיוע במהלך התקפות אפילפסיה. בעקבות פניית יו"ר הוועדה, ח"כ דוד אזולאי (שס), למנכ"ל משרד הבריאות ולגורמים במערכת החינוך, מסתמנת התקדמות והמערך הרפואי בבתי הספר של החינוך המיוחד ייכנס לתמונה.
25/07/2012  |  יפעת גדות  |   חדשות
חברת א.פ.י, העוסקת באספקת כוח-אדם בתחום הבנייה, נקנסה ב-250,000 שקל, ומנהלה אורן עמר נקנס ב-50,000 שקל - כל זאת בשל תנאים בלתי אנושיים בהם איכסנה עובדים זרים בתל אביב.
25/07/2012  |  איתמר לוין  |   חדשות
הרוקח דוד פפו נבחר לקדנציה נוספת לתפקיד יו"ר "הסתדרות הרוקחים בישראל", המאגדת מעל 500 בתי מרקחת פרטיים בכל רחבי הארץ.
25/07/2012  |  מירב ארד  |   חדשות
זה כבר כאן. בעוד יומיים יחל טקס הפתיחה של אירוע הספורט הגדול בעולם, המשחקים האולימפיים, והיום (רביעי) יצאו עוד שניים מהמשלחת הישראלית ללונדון: הקלע סרגיי ריכטר והג'ודאי טומי ארשנסקי. ריכטר הצעיר מסומן כמי שביום טוב יכול לחזור לישראל עם מדליה על צווארו, וגם לאתר ערוץ הספורט הוא מספר על הציפיות ממנו.

"אני אחד הקלעים צעירים באולימפיאדה וזה די מרגש לחשוב שאני טס", סיפר הספורטאי בנתב"ג טרם המראתו, "אני רוצה להיות בגמר, זו השאיפה שלי. כשאגיע לשם, הכל יהיה פתוח. זו יכול להיות מדליה וזה יכול להיות גם מקום שמיני".


25/07/2012  |  דניאל רוט  |   חדשות

שוק ההעברות מגיע לישורת החארונה שלו בקרוב, ופנקסי הצ'קים שכבר נשפלו מהכיסים של הקבוצות הגדולות כנראה שלא ישובו אליהם מבלי להיפרע. רגע לפני שהליגות יוצאות לדרך ובזמן שכל אירופה עסוקה במשחקי הידידות, הנה מקבץ הדיווחים והשמועות החמים ביותר ביבשת.


בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il